دانلود بازی بحران موتور کراس برای اندروید MOTOCROSS MELTDOWN 1.0.1

دانلود بازی بحران موتور کراس برای اندروید MOTOCROSS MELTDOWN 1.0.1

MOTOCROSS MELTDOWN

MOTOCROSS MELTDOWN یک بازی مسابقه موتور سواری فوق العاده زیبا و جالب است که استودیوی Glu آن را برای اندروید بصورت رایگان منتشر کرده است و مثل همیشه در اولین فرصت آن را بصورت کامل برای دانلود در سایت نیو فور اندروید قرار دادیم. برای یک موتور سواری هیجانی و اکشن آماده باشید، پدال گاز را برای رسیدن به سرعت پرش های بلند و حرکات خوش استایل تا آخر بچرخانید و تبدیل به قهرمان شکست ناپذیر شوید. حریفان آنلاین را به چالش بکشانید و یا در قسمت تک نفره به رقابت بپردازید مانند بخش های موتور کراس، فری استایل و… تا بتوانید ساعت های خوشی را برای خودتان رقم بزنید.

– تصاویری ستودتی و خیره کننده: کیفیت HD فوق العاده دقیقا شما را داخل پیست قرار می دهد هر پرشی، هر تصادف و حرکتی با وضوح بسیار زیبا طراحی شده است درضمن محیط بازی بصورت 3 بعدی طراحی شده است تا لذت مسابقات دوچندان شود.
– حرکات متوع و هیجان انگیز: در بخش مسابقه فری استایل حرکاتی دیوانه وار انجام دهید و با ارتقا حرکات امتیازات بیشتر کسب کنید.
– تبدیل شدن به یک موتور سوار حرفه ای: راکب خود را آماده کنید و وارد مبارزه با افراد مشهور حقیقی شوید. لباستان را طراحی کنید و با اسپانسر هایی چون Metal Mulisha، Monster Energy، GoPro قرار داد ببنید و مثل حرفه ها رفتار کنید.
– موتورتان را سفارشی کنید: موتور خود را با بیش از 800 بخش مختلف ارتقا دهید ولی برای انجام ارتقا استراتژی داشته باشید تا رقبا را در غبار پشت سرتان جا بگذارید.

بازی MOTOCROSS MELTDOWN با بیش از 5 میلیون بار دانلود و نصب و همچنین دریافت بیش از 108 هزار امتیاز 5.0 از 5.0 در گوگل پلی توانسته است امتیاز فوق العاده 4.0 را به خود اختصاص داده است و نام خود را در بین بهترین بازی های اندرویدی قرار داده است.

MOTOCROSS MELTDOWN

MOTOCROSS MELTDOWN

MOTOCROSS MELTDOWN

MOTOCROSS MELTDOWN

از این مطالب هم دیدن نمایید:

بازی پرندگان خشمگین ترانسفورماتور 1.24.10 بازی پرندگان خشمگین ترانسفورماتور 1.24.10

دانلود بازی تکواندو | Taekwondo 1.7.0 دانلود بازی تکواندو | Taekwondo 1.7.0

دانلود بازی دخترانه مدیریت مزرعه سرسبز Green Farm 3 v4.0.6 دانلود بازی دخترانه مدیریت مزرعه سرسبز Green Farm 3 v4.0.6

دانلود بازی فیفا 16 برای اندروید Fifa 16 نسخه کامل و بی نقص دانلود بازی فیفا 16 برای اندروید Fifa 16 نسخه کامل و بی نقص

دانلود بازی استراتژیکی محبوب Anomaly Warzone Earth HD دانلود بازی استراتژیکی محبوب Anomaly Warzone Earth HD

دانلود بازی نجات لوسی | Rescue Lucy 1.4.3 دانلود بازی نجات لوسی | Rescue Lucy 1.4.3

دانلود بازی کوسه گرسنه | Hungry Shark World 1.8.4 دانلود بازی کوسه گرسنه | Hungry Shark World 1.8.4