دانلود بازی بچگانه آنجلا My Talking Angela 1.6.1

دانلود بازی بچگانه آنجلا My Talking Angela 1.6.1

دانلود بازی گربه سخنگو آنجلا برای اندروید

ورژن جدید بازی آنجیلا My Talking Angela 1.6.1 به همراه نسخه مود شده و دیتا

My Talking Angela (1)

شاهکار جدید از استودیو بازی ساز Outfit7 برای دستگاه های اندرویدی به صورت رایگان در پلی استور منتشر شد. بازی My Talking Angela تا به حال بیش از ده میلیون بار در مارکت اندروید دانلود و نصب شده است. یکی از بهترین و زیباترین بازی هایی که سیستم عامل اندروید را چند برابر قدرتمند تر کرد گربه سخنگو بود که اینبار با یک نسخه با امکانات فوق‌ العاده در خدمت شما هستیم. اگر خیلی احساس تنهایی میکنید و روزها برای شما سخت رد میشوند پیشنهاد میکنیم یک دوست خوب به نام انجلا را از دست ندهید او بسیار با نمک و خوش مزه است. او مانند یک دوست واقعی در کنار شما هست و میتوانید به او غذا بدهید،او را به حمام ببرید،و ساعت ها با او روزها را سپری کنید. ناگفته نماند که هر روز شما با هم دوست نیستید در برخی از روزها شما با هم یک دعوا مختصر میکنید این ویژگی در بازی My Talking Angela قرار داده شده است که شما با ضربات دست خود به او ضربه بزنید و با تمامی انرژی که در اختیار دارید او را کتک کاری کنید.

شاید بعد از مدتی ظاهر آنجلا برای شما تکرای شوید و شما به دنبال یک چهره زیباتر از او باشید این امکان در این نسخه به خوبی فراهم شده است که شما میتوانید با استفاده از لوازم آرایشی مانند رژ لب و سایه چشم و غیره در زیبایی بیشتر او استفاده کنید. برخی از ویژگی های مهم بازی که واقعا در بازی خودنمایی می‌کنند عبارت انداز:محیط و گیم پلی بی نظیر و زیبا،سازگاری کامل با اندروید پنج که این روزها خیلی از بازی های بزرگ با آن مشکل دارند. صدا گذاری بسیار دقیق و جدید نسبت به نسخه های دیگر بازی My Talking Angela، گرافیک بازی به صورت اچ دی طراحی شده است البته با انیمیشن های مختلف برای جذابیت هر چه بیشتر بازی،و در نهایت باید گفت که این نسخه از بازی را نمیتوان از لحاظ گیم پلی و گرافیک با یکدیگر مقایسه کرد زیرا به صورت حرفه‌ای و زیبا طراحی شده است همچنین از آخرین تکنولوژی های روز بازی استفاده شده است.

دانلود نسخه مود شده

My Talking Angela (2)

بازی گربه انجلا برای اندروید

My Talking Angela (4)

My Talking Angela (5)

حتما ببینید : صفحه ی اختصاصی بازی های دخترانه اندروید

از این مطالب هم دیدن نمایید:

دانلود بازی ماجراجویی The Silent Age 2.0.16 با گرافیک خاص دانلود بازی ماجراجویی The Silent Age 2.0.16 با گرافیک خاص

دانلود بازی مزرعه داری Family Farm Seaside 3.4.5 دانلود بازی مزرعه داری Family Farm Seaside 3.4.5

دانلود بازی خاطرات زامبی | Zombie Diary 1.2.7 دانلود بازی خاطرات زامبی | Zombie Diary 1.2.7

دانلود بازی استراتژیکی Vikings Gone Wild 3.10 برای اندروید دانلود بازی استراتژیکی Vikings Gone Wild 3.10 برای اندروید

دانلود بازی فکری پارکینگ سه بعدی Real Truck Parking 3D دانلود بازی فکری پارکینگ سه بعدی Real Truck Parking 3D

دانلود بازی پرتاب فضله کبوتر Ruffled Feathers Rising 1.00.00 Full اندروید دانلود بازی پرتاب فضله کبوتر Ruffled Feathers Rising 1.00.00 Full اندروید

دانلود بازی شبیه ساز پرواز هواپیما Flight Simulator دانلود بازی شبیه ساز پرواز هواپیما Flight Simulator

پاسخ به دیدگاه دوشنبه 26 مرداد 1394 توسط مدیریت ساويلا می گوید:

خيلي خوبههه