دانلود بازی شکار در عصر یخبندان - Carnivores Ice Age 1.5.4

دانلود بازی شکار در عصر یخبندان – Carnivores Ice Age 1.5.4

دانلود بازی زیبای شکار در عصر یخبندان

Carnivores Ice Age 1.5.4

آیا به شکار علاقه مند می باشید؟با ما با دانلود این بازی بسیار زیبا که شکار در عصر یخبندان Carnivores Ice Age 1.5.4 برای اندروید همراه باشید و لذت ببرید.

 آیا دوست دارید که با استفاده از یک تفنگ شکاری به جنگل بروید و در آنجا به شکار حیوانات وحشی بروید؟ برای اکثر افراد تیر اندازی با اسلحه دارای جذابیت بسیار زیادی می باشد و به همین علت بازی هایی که در این رابطه طراحی می شود نیز از جذابیت بالایی برخوردار می باشند و قادر هستند که نظر کاربران را به سادگی به خود جلب نمایند. همانطور که می دانید در دنیای واقعی شلیک کردن با استفاده از یک اسلحه به سمت موجودات زنده کار بسیار مشکلی می باشد که در بازی های شبیه ساز تیر اندازی در جنگل شما می توانید آن را بدون هیچ گونه عذاب وجدانی انجام بدهید و از آن لذت ببرید.

پیش نیاز: اندروید 2.3.3 و بالاتر

اگر به دنبال یک بازی سرگرم کننده برای اوقات فراغت خود می گردید و از بازی های تکراری خسته شده اید ما به شما بازی زیبای شکار عصر یخبندان را پیشنهاد می نمایم. در این بازی هیجان انگیز شما به یک شکارچی تبدیل خواهید شد که باید با استفاده از اسلحه شکاری خود به جنگل بروید و در آنجا حیوانات وحشی را هدف گرفته و به آن ها شلیک کنید. برای رفتن به جنگل های برفی شما تجهیزات زیادی در اختیار دارید که باید با بهره گیری مناسب از همه آن ها شکار خوبی داشته باشید. تنها کاری که در این بازی شما باید انجام بدهید این است که در ابتدا سلاح مورد نظر خود را انتخاب نمایید سپس با استفاده از آن وارد جنگل شده و به دنبال حیوانات وحشی بگردید و بعد از نشانه گیری به سمت آن ها شلیک نمایید. در بازی شکار Carnivores Ice Age شما قادر خواهید بود که بصورت آزادانه در جنگل گردش کرده و به هر سمتی که می خواهید بروید و به این ترتیب خواهید دید که لذت انجام بازی تا چند برابر برای شما افزایش خواهد یافت. این بازی دارای حجم بسیار کمی می باشد اما در عین حال از کیفیت نسبتا بالای گرافیکی و گیم پل فوق العاده ای بهره می برد که یکی دیگر از عوامل بالا بردن جذابیت در این بازی می باشد.

Carnivores Ice Age 1.5.4

Carnivores Ice Age 1.5.4

Carnivores Ice Age 1.5.4

دانلود رایگان بازی با لینک مستقیم

حجم : 42 مگابایت

دانلود دیتای بازی با لینک مستقیم

حجم بازی شکار عصر یخبندان: 25 مگابایت

از این مطالب هم دیدن نمایید:

دانلود بازی hd زامبی 2013 Zombie Run HD 1.9 دانلود بازی hd زامبی 2013 Zombie Run HD 1.9

دانلود بازی ساعت ها | Clocks دانلود بازی ساعت ها | Clocks

دانلود بازی فکری و تقویت هوش آزادسازی تخته قرمز Unblock Me دانلود بازی فکری و تقویت هوش آزادسازی تخته قرمز Unblock Me

دانلود بازی مسابقه هیولا ها Monster Truck Racing 1.5.0 + دیتا دانلود بازی مسابقه هیولا ها Monster Truck Racing 1.5.0 + دیتا

دانلود بازی مسابقات بکس International Boxing Champions دانلود بازی مسابقات بکس International Boxing Champions

بازی سرگرم کننده Shadow Bug Rush 1.2 برای اندروید بازی سرگرم کننده Shadow Bug Rush 1.2 برای اندروید

دانلود بازی شبیه ساز اسب سواری Ride Horse 3D 1.3 دانلود بازی شبیه ساز اسب سواری Ride Horse 3D 1.3

پاسخ به دیدگاه جمعه 3 بهمن 1393 توسط مدیریت حجت می گوید:

خیلی جالب بود.فقط تعدادبازی کمه.دانلودسخت.خسته نباشین

پاسخ به دیدگاه دوشنبه 2 شهریور 1394 توسط مدیریت سعید می گوید:

Ok