دانلود بازی ضربه کاشته زدن جدید Final kick 5.2

دانلود بازی ضربه کاشته زدن جدید Final kick 5.2

دانلود بازی ذایگا و جذاب ضربه کاشته زدن Final kick 5.2

بازی جذاب ضربات کاشته Final kick 5.2 مخصوص سیستم عامل اندروید

Final kick

بازی ضربه کاشته زدن Final kick 5.2 + Data به محض انتشار توانست مورد استقبال هزاران نفر از کاربران اندرویدی قرار گیرد زیرا تا به حال بازی به این سبک فانتزی و زیبا برای سیستم عامل اندروید منتشر نشده بود، به همین دلیل تصمیم بر آن شده تا آخرین نسخه این بازی را در سایت New4Android. ir قرار دهیم چون بازی پنالتی همیشه جزو هیجان انگیز ترین مراحل پایانی فوتبال می باشد. بازی Final kick نیز برای انجام همین کار ساخته شده است و در دسترس کاربران آندرویدی قرار گرفته است. استودیو بازی ساز Ivanovich games سازنده و عرضه کننده بازی ضربات کاشته زیبا میباشد که به صورت کاملاً رایگان در پلی استور بازی را قرار داده است. با استفاده از یک انگشت در بازی به قهرمانی جهان برسید قبل از انجام بازی Final kick شما باید از ساده ترین مراحل استفاده کنید زیرا این کار قانون هر بازی میباشد تبدیل شدن به یک ضربه زن نهایی در بازی Final kick کار دشواری نیست همه چیز به سرعت عمل شما دارد هر چه بیشتر بر روی بازی تسلط داشته باشید نتیجه بهتری را میگیرید. با استفاده از یک انگشت شدت ضربه را به طرف دروازه میتوانید معین کنید حالا این کار چگونه قابل انجام است؟با لمس کردن انگشت با سرعت پایین ضربه ای که میزنید از سرعت پایین و دقت بالایی برخوردار است ولی اگر انگشت را با سرعت بالا روی توپ بکشید سرعت توپ و شدت ضربه بسیار قدرتمند و سریع میباشد.

حالا به سراغ دو ویژگی مهم بازی میرویم اولین ویژگی به این صورت است که شما میتوانید تیم مورد نظر خود را انتخاب کنید و با برد مقابل رقبای خود به تورهای جهانی بروید و دومین ویژگی بازی ضربه کاشته زدن حالت چند نفره است که با استفاده از این ویژگی میتوانید همزمان با دوستانتان در هر کجای جهان به رقابت بپردازید. هنگام زدن ضربه برای جذابیت بیشتر سازنده از یک روش جدید استفاده کرده است که این روش بیشتر مورد استفاده از طریق استودیو بازی ساز های بزرگ انجام میگیرد این روش عبارت است از پخش یا انیمیشن ضربه زدن هنگام بازی است که به بازی شور و حال جدیدی می بخشد گیم پلی و صدا گذاری بازی Final kick در نوع خود بی‌نظیر است و میتوان گفت که با انجام یک بازی به آن اعتیاد پیدا می‌کنید.

دستورالعمل کپی کردن دیتا: بعد از نصب فایل Apk پوشه com.final_kick.best_penalty_shootout.soccer_football_game_free موجود در دیتا را در آدرس همیشگی Sd Card/Android/Obb کپی کنید.

Final kick

 

Final kick

 

Final kick

 

Final kick

حتما ببینید: صفحه ی اختصاصی بهترین بازی های چند نفره اندروید

از این مطالب هم دیدن نمایید:

دانلود بازی تیکن در سبک مبارزه ای King Fighter I دانلود بازی تیکن در سبک مبارزه ای King Fighter I

دانلود بازی اکشن و زیبای شاهزاده پارسی Prince of Persia 2 دانلود بازی اکشن و زیبای شاهزاده پارسی Prince of Persia 2

دانلود بازی بسکتبال لیگ ان بی ای برای اندروید | NBA 2K14 1.30 دانلود بازی بسکتبال لیگ ان بی ای برای اندروید | NBA 2K14 1.30

بازی اندروید موتور سواری Cafe Racer 1.032 بازی اندروید موتور سواری Cafe Racer 1.032

دانلو بازی پو | Pou 1.4.72 دانلو بازی پو | Pou 1.4.72

دانلود بازی کوسه گرسنه | Hungry Shark World 1.8.4 دانلود بازی کوسه گرسنه | Hungry Shark World 1.8.4

دانلود بازی استراتژیکی آنلاین Island Raiders War of Legends 1.2.1 دانلود بازی استراتژیکی آنلاین Island Raiders War of Legends 1.2.1