دانلود بازی هدایت توپ با استفاده از شتاب سنج Labyrinth Pro 1.18

دانلود بازی هدایت توپ با استفاده از شتاب سنج Labyrinth Pro 1.18

بازی Labyrinth Pro 1.18 را برای اندروید دانلود کنید تا تمرکز خود را با هدایت توپ امتحان کنید.تنها کافی است گوشی خود را حرکت دهید(سنسور شتاب سنج). در اوایل ظهور تلفن های همراه با پلت فرم ها و یا سیستم عاملهای هوشمند ، وجود بازی ها و یا نرم افزارهایی که از سنسور شتاب سنج دستگاه استفاده می کردند بسیار شگفت انگیز بودند و در ابتدا به عنوان یک ابزار نمایشی جهت پیش نمایش این سنسور استفاده می شدند. اما اکنون شاهد گسترش و تعدد تعداد بازی هایی هستیم که کنترل کامل آنان به وسیله سنسور شتاب سنج دسگاه های شما انجام می گیرد. در اینگونه بازی ها ، شخص می بایست برای کنترل کاراکتر و یا… ، اسمارت فون و یا تبلت خود را به صورت فیزیکی تکان دهد ، بدین صورت این کاراکتر نیز در محیط بازی نیز به همان سمت حرکت می کند و بدین ترتیب شما کنترل یک بازی مجازی را با یک حرکت فیزیکی واقعی انجام داده اید. در این مطلب قصد داریم شما دوست داران بازی های سیستم عامل آندروید را با یک بازی جدید و بسیار زیبا در همین سبک آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

دانلود بازی هدایت توپ با استفاده از شتاب سنج Labyrinth Pro 1.18

پیش نیاز : آندروید 2.3.3 و بالاتر

این بازی مهرات ، دقت ، صبر و حوصله شما را به چاش می کشد تا بتوانید در نهایت خونسردی موفقیت را تجربه کنید ؛ ضمن کنترل تمامی حرکات این توپ داشتنی ، لازم است در مواقع لازم سریع ترین و صحیح ترین واکنش ها را از خود نشان دهید. آیا شما هم دوست دارید این توپ دوست داشتنی را در این مسیر پر پیچ و خم با استفاده از سنسور شتاب سنج خود کنترل کنید؟ محیط و تصاویر مربوط به این بازی ، یک صفحه ساده را نشان می دهند که در نگاه اول ممکن است سطوح مختلف این بازی را دست کم بگیرید. اما دقت داشته باشید ؛ چراکه پشت سر نهادن مراحل این بازی نیازمند دقت و تلاش بسیاری است. Labyrinth Pro دارای 64 مرحله فوق العاده جذاب با گرافیکی خاص و خیره کننده است ؛ تیم نیو فور آندروید شما را به انجام این بازی بسیار زیبا دعوت می کند ، پیشنهاد می کنیم بالاترین امتیارهای خود را نیز در بخش نظرات به ما اعلام کنید. امیدواریم لذت ببرید.

بازی هدایت توپ برای اندروید Labyrinth Pro

 

بازی جدید هدایت توپ برای اندروید Labyrinth Pro

دانلود رایگان بازی با لینک مستقیم

حجم : 22 مگابایت

از این مطالب هم دیدن نمایید:

دانلود بازی ضربات هد | Head Soccer 5.0.7 دانلود بازی ضربات هد | Head Soccer 5.0.7

دانلود بازی سرگرم کننده زیبای Fruited 1.3.8 دانلود بازی سرگرم کننده زیبای Fruited 1.3.8

دانلود بازی تا کردن جهان | Fold the World 1.0.8 دانلود بازی تا کردن جهان | Fold the World 1.0.8

دانلود بازی فوق العاده ی کندی کراش Candy Crush Saga 1.93.0.3 دانلود بازی فوق العاده ی کندی کراش Candy Crush Saga 1.93.0.3

دانلود بازی شبیه سازی اتوبوس - Bus Simulator 3D 1.5.0 دانلود بازی شبیه سازی اتوبوس – Bus Simulator 3D 1.5.0

دانلود بازی جنگی اندروید FRONTLINE COMMANDO 2 V3.0.2 دانلود بازی جنگی اندروید FRONTLINE COMMANDO 2 V3.0.2

دانلود بازی مچ اندازی | Arm Busters 1.1.1 دانلود بازی مچ اندازی | Arm Busters 1.1.1