دانلود لانچر فوق العاده پرواز یاهو Yahoo Aviate Launcher 3.0.1.3

دانلود لانچر فوق العاده پرواز یاهو Yahoo Aviate Launcher 3.0.1.3

دانلود برنامه لانچر فوق العاده زیبای Yahoo Aviate Launcher 3.0.1.3 برای اندروید

لانچر پرواز یاهو با محیطی بسیار زیبا و جذاب

Yahoo Aviate Launcher (1)

هر چه محیط گوشی شما زیبا باشد بلاخره بعد از مدت کوتاهی شما از آن دل زده خواهید شد و به فکر یک لانچر متفاوتر می افتید. شرکت پر آوازه یاهو که در زمینه های وب و برنامه برای سیستم عامل های مختلف فعالیت میکند. این روزها به سیستم عامل اندروید پرداخت است و چند ماه پیش به صورت رسمی لانچر Yahoo Aviate Launcher را در فروشگاه گوگل پلی عرضه کرد. در زمان کوتاهی لانچر پرواز یاهو مورد استقبال خیلی از افراد اندرویدی قرار گرفت و بعد از چند اپدیت منظم همین اینک به یک لانچر قدرت در فروشگاه اندروید مارکت تبدیل شده است طبق آمار رسمی مارکت اندروید لانچر Yahoo Aviate Launcher تا به حال بیش از ده میلیون بار توسط کاربران اندروید دانلود و نصب شده است همچنین امتیاز چهار را از آن خود کرده است. لانچر های مختلفی از جمله GO, Nova, Apex برای دستگاه های اندرویدی منتشر شده است ولی لانچر Yahoo Aviate Launcher با آنها بسیار متفاوت تر و شیک تر است.

لانچر Yahoo Aviate Launcher از یک منوی ناوبری متفاوت بهره میبرد که به صورت کامل میتوانید آن را شخصی سازی کنید به عنوان مثال چراغ قوه و یا آیکون خاموش روشن کردن وای فای و غیره در این مکان خوب استفاده کنید. با استفاده از این ویژگی کارهای مورد نظر خود را میتوانید در کوتاه ترین زمان ممکن انجام دهید. اگر می خواهید بعد از نصب برنامه جدید آن را در فهرست انتهایی خود داشته باشید این پارامتر به صورت دقیق وجود دارد و از طریق تنظیمات لانچر پرواز یاهو میتوانید این کار را انجام دهید. بعد از نصب لانچر هر تصویری که مورد نظر شما است میتوانید از طریق منوی تصاویر پیش فرض لانچر انتخاب کنید. در نهایت باید گفت که لانچر بر روی مخاطبین شما هم مدیریت دارد با استفاده از این لانچر بی نظیر شما میتوانید به صورت مستقیم به مخاطب مورد نظر تماس برقرار کنید و یا آن ها را به صورت دسته بندی در هوم اسکرین خود قرار دهید. لانچر به صورت رایگان عرضه شده است و هیچ گونه خرید داخل برنامه ای وجود ندارد از تمامی آیکون ها و تصاویر و ویجت های برنامه می توانید نهایت استفاده را ببرید.هم اکنون لانچر پرواز یاهو را برای اندروید دانلود کنید و لذت ببرید.

Yahoo Aviate Launcher (4)

Yahoo Aviate Launcher (3)

Yahoo Aviate Launcher (2)

حتما ببینید: صفحه ی اختصاصی بهترین لانچر های اندروید

از این مطالب هم دیدن نمایید:

نرم افزار جالب ارتباط با ارواح برای اندروید Ghostcom Communicator Pro 1.0.4 نرم افزار جالب ارتباط با ارواح برای اندروید Ghostcom Communicator Pro 1.0.4

دانلود آخرین نسخه نرم افزار فلش پلیر اندروید و کامپیوتر دانلود آخرین نسخه نرم افزار فلش پلیر اندروید و کامپیوتر

دانلود نرم افزار آینه واقعی برای آندروید Mirror دانلود نرم افزار آینه واقعی برای آندروید Mirror

دانلود نرم افزار eBay 5.3.0.11 دانلود نرم افزار eBay 5.3.0.11

دانلود نرم افزار آزمایش قدرت سخت افزار AnTuTu Benchmark دانلود نرم افزار آزمایش قدرت سخت افزار AnTuTu Benchmark

دانلود نرم افزار عکس برداری حرفه ای Cameringo دانلود نرم افزار عکس برداری حرفه ای Cameringo

دانلود آنتی ویروس نورتون Norton Security and Antivirus دانلود آنتی ویروس نورتون Norton Security and Antivirus

پاسخ به دیدگاه پنج‌شنبه 12 فروردین 1395 توسط مدیریت جواد می گوید:

لانچراتون خیلی عالیه مخصوصا نقشه هاتون خیلی ممنونم