دانلود نرم افزار ریکاوری 2016 Wondershare Dr.Fone for Android 6.1.1.35

دانلود نرم افزار ریکاوری 2016 Wondershare Dr.Fone for Android 6.1.1.35

Wondershare Dr.Fone for Android

با دانلود نرم افزار 2016 Wondershare Dr.Fone for Android 6.1.1.35 می توانید به آسانی فایل ها,عکس ها,فیلم های پاک شده از گوشی و تبلت اندروید را ریکاوری کنید.

در ابتدا باید به این موضوع مهم اشاره کرد که نرم افزار Wondershare Dr.Fone for Android v6.1.1.35 برروی ویندوز نصب می شود و از طریق کابل USB گوشی موبایل و یا تبلت اندروید  را شناسیی کره و اطلاعات را ریکاوری می کند. در سایت برنامه های ریکاوری قابل نصب برروی اندروید (با فرمت apk) قرار داده شده است، می توانید از آن ها نیز استفاده کنید.

ضرورت کاربرد برنامه ریکاوری اندروید بر هیچ یک از کاربران پوشیده نیست. همه کاربران به اهمیت برنامه های ریکاوری اطلاعات به خوبی واقف هستند و می دانند که این برنامه ها در مواقع مربوطه تا چه حدی می توانند مفید باشند. هنگامی که اطلاعات در گوشی شما حذف می شوند راهکاری به جزء استفاده از نرم افزار های ریکاوری وجود ندارد و در چنین اوقاتی برای اولین بار نظر کاربران به همین سمت سوق داده می شود که از برنامه های بازیابی کننده اطلاعات استفاده کنند. این بار قصد معرفی یکی از بهترین برنامه های بازیابی کننده اطلاعات با نام Wondershare Dr.Fone for   Android 2016  را داریم که می توان از آن به عنوان یکی از محبوب ترین و پر کاربردترین برنامه های بازیابی کننده اطلاعات نام برد که تعداد دانلود بالایی بین نرم افزار های ریکاوری اندروید دارد.

نرم افزار 2016 Dr.Fone for Android امکان بازیابی اطلاعات حذف شده از گوشی های اندروید را می دهد. این نرم افزار بر روی کامپیوتر نصب می شود و برای ریکاوری اطلاعات باید گوشی تان را به وسیله کابلش به کامپیوتر متصل کنید و سپس برنامه 2016 Wondershare Dr.Fone for Android با جستوجوی گوشی شما فایل هایی که پاک شده است را بازیابی خواهد کرد و لیست آنها را به همراه تصویر بندانگشتی در اختیار شما قرار خواهد داد. نرم افزار Dr.Fone for Android امکان بازیابی انواع فایل های مختلف مانند عکس، فیلم، فایل های صوتی و … را برای کاربران مهیا کرده است. این نرم افزار امکان بازیابی پیامک ها و اس ام اس های حذف شده را نیز به کاربران می دهد شما می توانید در صورت دلخواه اقدام به بازیابی اس ام اس ها و مخاطب های حذف شده در گوشی همراه خود بنمایید. این نرم افزار از انواع گوشی های مختلف در مدل های سامسونگ، هواوی، اچ تی سی، سونی و … پشتیبانی می کند. در ادامه می توانید این نرم افزار را با لینک مستقیم دریافت کنید.

با ما با دانلود بهترین نرم افزار های 2016 اندروید همراه باشید.

Wondershare Dr.Fone for Android

 

Wondershare Dr.Fone for Android

 

Wondershare Dr.Fone for Android

از این مطالب هم دیدن نمایید:

دانلود نرم افزار لانچر زیبا Nova Launcher دانلود نرم افزار لانچر زیبا Nova Launcher

دانلود نرم افزار پوسته ی جدید کیت کت KitKat 4.4 Theme دانلود نرم افزار پوسته ی جدید کیت کت KitKat 4.4 Theme

دانلود نرم افزار حفاظت از اطلاعات شخصی APP Lock 1.71 دانلود نرم افزار حفاظت از اطلاعات شخصی APP Lock 1.71

برنامه اشتراک گذاری سفر های درون و برون شهری Waze Carpool 1.19.5 برنامه اشتراک گذاری سفر های درون و برون شهری Waze Carpool 1.19.5

دانلود نرم افزار آفیس اندروید OfficeSuite 8 Premium 8.6.5061 دانلود نرم افزار آفیس اندروید OfficeSuite 8 Premium 8.6.5061

دانلود نرم افزار آزمایش قدرت سخت افزار AnTuTu Benchmark دانلود نرم افزار آزمایش قدرت سخت افزار AnTuTu Benchmark

دانلود نرم افزار تلگرام استیکر | Telegram Stickers 2.1 دانلود نرم افزار تلگرام استیکر | Telegram Stickers 2.1

پاسخ به دیدگاه پنج‌شنبه 26 فروردین 1395 توسط مدیریت فاطمه می گوید:

خسته نباشید.من نمیتونم ریجستر کنم.کد و ایمیلو وارد میکنم ولی نمیشه…

پاسخ به دیدگاه یکشنبه 24 مرداد 1395 توسط مدیریت سید علیرضا می گوید:

بسیار عالی بودش