آموزش تصویری اضافه کردن استیکر (فارسی) به تلگرام موبایل و کامپیوتر

آموزش تصویری اضافه کردن استیکر (فارسی) به تلگرام موبایل و کامپیوتر

آموزش تصویری اضافه کردن استیکر (فارسی) به تلگرام موبایل و کامپیوتر

امروز قصد دارم تا یک مطلب آموزشی بسیار مفید (اضافه کردن استیکر فارسی به تلگرام) را بصورت رایگان در اختیار کاربران همیشگی سایت نیو فور اندروید قرار دهم، امیدوارم که مفید واقع شود. این روزها کمتر کسی با شبکه اجتماعی تلگرام نا آشنا است و به جرات می‌توان گفت که یکی از بهترین مسنجر های جهان می باشد. همین اینک به صورت کامل مشاهده می‌شود که برخی از سازنده های اسمارت فون و تبلت اندرویدی برنامه تلگرام را درون دستگاه های خود قرار می‌دهند. سطح برنامه به گونه‌ای بالا رفته است که انجام کارهایی همچنین استیکر و آیکون های مختلف دارای محبوبیت زیاد است. استیکر (sticker) چیست؟ اگر بخواهیم به زبان ساده و مبتدی بیان کنیم باید گفت که همان ایکون های دیگر مسنجر ها است، با قابلیت ساخت و ویرایش ازاد، که برای القا یک معنی خاص به طرف مقابل، ارسال می شود.

روش اول افزودن استیکر فارسی به تلگرام: با وارد کردن هر کدام از لینک های زیر در مرورگر گوشی موبایل و یا تبلتتان(اگر از نسخه PC استفاده می کنید در مرورگر کامپیوترتان وارد کنید، اگر از مرورگر فایرفاکس استفاده می کنید با انتخاب یکی از لینک های زیر صفحه ای مشاهده می کنید که در وسط آن گزینه ای با نام Add Sticker وجود دارد، آن را انتخاب باز کنید و در صفحه بازشده گزینه tg را انتخاب و برروی OK کلیک کنید ام اگر از اینترنت اکسپلورر استفاده می کنید با انتخاب یکی از لینک های زیر صفحه ای باز می شود که باید گزینه Allow را انتخاب کنید)، مشاهده خواهید کرد لیستی از استیکر های فارسی به نمایش در می آید که هر کدام از آن ها را که دوست داشتید می توانید انتخاب کنید.

https://telegram.me/addstickers/glory4

https://telegram.me/addstickers/glory5

https://telegram.me/addstickers/dogvi

https://telegram.me/addstickers/glory2

https://telegram.me/addstickers/glory3

https://telegram.me/addstickers/glory1

روش دوم: شما می توانید استیکر هایی که دوستان شما درست می کنند و برای شما ارسال می کنند با استفاده از گزینه Add Sticke به استیکر های پیش فرض خود اضافه کنید.

روش سوم (ساخت استیکر شخصی): به سراغ آموزش ساخت استیکر می رویم شاید برای شما نیز پیش امده است که میخواهید یک استیکر با سلیقه خود بسازید پس بهترین راه ساخت استیکر است که در ادامه همین مطلب به آن می پردازیم. قبل از هر چیزی باید طبق قوانین تلگرام استیکر بسازید که این قوانین عبارتند از: ؛فرمت استیکر ساخته شده حتماً باید png باشد و طول و عرض 512 پیکسل باشد، حجم استیکر ساخته شده کمتر از 350 کیلوبایت باشد؛ این قوانین را برای ساخت استیکر اختصاصی باید حتماً رعایت کنید. خود تلگرام برای سهولت در کار شما یک فایل پی اس دی که فرمت تصاویری است که به صورت کامل قابل ویرایش هستند(این فرمت فقط توسط برنامه فتوشاپ قابل باز شدن است) در اختیارتان قرار می دهد بعد میتوانید هر ویرایشی که می خواهید را روی آن ها انجام دهید. بعد از این که استیکر را ایجاد کردید حال نوبت آن رسیده که ان را به تلگرام معرفی کنید برای انجام این کار کلمه stickers در باکس جست و جو مخاطب را بزنید و حالا ربات پیدا شده را انتخاب کنید. بعد از این که ربات تلگرام را باز کردید هر پیامی که میخواهید بنویسید مانند newstickerpack بعد نوبت اضافه کردن می رسد از شما برای نام استیکر ها سوال می شود که هر اسمی که میخواهید روی آن بگذارید و بعد نوبت به انتخاب موضوع استیکر می رسد که ناراحت و یا خوش حال یا غمگین و … است؛ در انتهای کار خود دستور publish را وارد کنید بعد از چند ثانیه استیکر های شما در لیست ظاهر می شوند.

آموزش تصویری اضافه کردن استیکر (فارسی) به تلگرام موبایل و کامپیوتر

از این مطالب هم دیدن نمایید:

دانلود مرورگر یولو مینی | Yolo Browser Mini 1.2.8.2 دانلود مرورگر یولو مینی | Yolo Browser Mini 1.2.8.2

دانلود آهنگ بیست هزار آرزو محسن چاوشی برای انتخابات دانلود آهنگ بیست هزار آرزو محسن چاوشی برای انتخابات

دانلود لانچر گو | GO Launcher EX 2.22 دانلود لانچر گو | GO Launcher EX 2.22

دانلود نرم افزار ایمیل من | myMail 5.3.0.19873 دانلود نرم افزار ایمیل من | myMail 5.3.0.19873

دانلود نرم افزار گرافیکی عکس های هنری Photo Art دانلود نرم افزار گرافیکی عکس های هنری Photo Art

نرم افزار اسکن برای اندروید Scanbot – PDF Document Scanner 6.5.8.197 نرم افزار اسکن برای اندروید Scanbot – PDF Document Scanner 6.5.8.197

دانلود نرم افزار پسورد امن | Password Safe 4.3.2 Pro دانلود نرم افزار پسورد امن | Password Safe 4.3.2 Pro