دانلود بازی ایرانی عکسه چیه 1.5+پاسخ تمامی مراحل

دانلود بازی ایرانی عکسه چیه 1.5+پاسخ تمامی مراحل

دانلود بازی فکری عکسه ورژن جدید (1.5)

بازی فارسی و ایرانی عکسه چیه مخصوص اندروید به همراه پاسخ تمامی مراحل

 بازی ایرانی عکسه چیه

اگر این روزها به فکر یک بازی فکری و خوب هستید آن هم ایرانی ما یک پیشنهاد خوب برای شما داریم با بازی ایرانی عکس چیه میتوانید اوقات فراغت خود را سپری کنید. بازی عکس چیه به صورت پولی توسط سازنده در فروشگاه های معتبر ایرانی قرار داده شد که مورد استقبال خیلی از کاربران قرار گرفته شد. حالا بعد از گذشت چند ماه سازنده تصمیم گرفت که به صورت رایگان بازی را در دید عموم قرار دهد در این بازده زمانی هزاران بار بازی دانلود و نصب شد. اگر تا به حال بازی آفتابه اندروید را تجربه کرده اید سبک و محیط بازی عکس چیه خیلی شباهت دارد.

ماجرای بازی فکری عکسه چیه به این گونه طراحی شده است که در هر سطح از بازی یک تصویر به صورت مخفیانه به شما نمایش داده میشود شما باید حدس بزنید که آن چیست. ناگفته نماند که تصویر به صورت کامل پنهان نیست بلکه نقاطی از مخفی است این کار باعث میشود که خیلی سریع تر بتوانید عکس را تشخیص دهید. با استفاده از این بازی زیبا ذهن خود را محک بزنید ببینید چند مرده حلاج است. سبک بازی فکری و معمایی است با یک محیط زیبا. گیم پلی بازی طبق آمار های به دست آمده به صورت دو بعدی میباشد. سازنده بازی عکسه چیه برای راحتی هر چه بهتر کاربران خود از یک استراتژی خوب استفاده کرده است در صورت هر گونه مشکلی که برایتان پیش آمد. میتوانید از طریق گزینه راهنمایی بازی استفاده کنید این منو میتوانید خیلی به شما کمک کند و در حدس زدن عکس بهتر تصمیم بگیرید. اگر به صورت پیش نمایش تصویر مورد نظر را مشاهده نکردید می توانید با روی عکس ضربه بزنید تا تصویر به صورت تمام صفحه به شما نشان داده شود. در صورت هر گونه مشکلی با دیوایس های جدید کافیست یک بار از طریق منوی مدیریت برنامه ها بازی را انتخاب کنید و کش را پاک کنید. بدون هیچ گونه مشکلی بازی اجرا میشود. بازی عکسه چیه میتواند گزینه خوبی برای کودکان باشد زیرا گیم پلی بسیار متفاوت و ساده ای دارد.هم اکنون می توانید بازی عکسه چیه را برای اندروید دانلود کنید و لذت ببرید.

فایل زیر را که با فرمت PDF است را دانلود کنید تا به تمامی پاسخ ها بازی دسترسی پیدا کنید

دانلود فایل پاسخ تمامی مراحل

بازی فکری عکسه چیه

 

دانلود بازی عکسه چیه اندروید

 

Axe Chie (4)

از این مطالب هم دیدن نمایید:

دانلود بازی تام سخنگو نسخه به روز! My Talking Tom 2.9.1 اندروید دانلود بازی تام سخنگو نسخه به روز! My Talking Tom 2.9.1 اندروید

دانلود بازی ورزشی Drive Ahead! Sports 1.1 دانلود بازی ورزشی Drive Ahead! Sports 1.1

دانلود بازی مبارزه بالگردها Fighter War v1.0.9 دانلود بازی مبارزه بالگردها Fighter War v1.0.9

دانلود بازی نبرد گلادیاتور ها Call of Arena 1.32 دانلود بازی نبرد گلادیاتور ها Call of Arena 1.32

دانلود بازی Daytona Rush 1.8-ماشین سواری اندروید دانلود بازی Daytona Rush 1.8-ماشین سواری اندروید

دانلود بازی حمله زامبی ها SAS Zombie Assault 3 دانلود بازی حمله زامبی ها SAS Zombie Assault 3

دانلود بازی نابودسازی زامبی ها Zombie Killer دانلود بازی نابودسازی زامبی ها Zombie Killer