دانلود بازی خروس جنگی ورژن جدید اندروید Rooster Wars 1.1.12

دانلود بازی خروس جنگی ورژن جدید اندروید Rooster Wars 1.1.12

با دانلود یک بازی ایرانی موفق هستید؟بازی خروس جنگی یکی از جالب ترین بازی های فارسی است که می توانید برای اندروید به طور رایگان دانلود کنید.

بازی های ایرانی زیادی برای اندروید ساخته شده اند و یکی از عواملی که باعث شده تا بازی های اندرویدی ایرانی از چنین محبوبیت زیادی برخوردار باشند سبک های متنوع آن ها است. بازی خروس جنگی یا Rooster Wars یکی از این بازی هاست که در در آن خروس های مختلف به جنگ با یکدیگر می روند. در این بازی شما می توانید خروس مورد نظر خود را انتخاب کنید و سپس با آن وارد مسابقات و جنگ های مختلف بین خروس های شوید. در واقع این بازی مشابه سبک تیکن است که دو خروس در کنار های رینگ می ایستند و شروع به مبارزه می کنند اما اینبار درعوض رینگ و خیابان, مبارزات در زورخانه و بجای انسان از خروس استفاده می شود. زمانی جنگ آغاز می شود شما می توانید با پر و بال ها, نوک, با ها و حتی سلاح طرف مقابل را از پای درآورید.

persian game Rooster Wars 1.1.12

پیش نیاز : اندروید 2.3.3 و بالاتر

بازی Rooster Wars را می توان در دو سبک مختلف انجام داد, آنلاین و آفلاین در سبک آنلاین شما پس از انتخاب خروس مناسب می توانید وارد مبارزات آنلاین شوید و در آنجا می توانید با سایر افرادی که آن ها هم در حال انجام این بازی بصورت آنلاین هستند مبارزه کنید که این جذابیت بازی را چندین برابر می کند در حالت آفلاین نیز مثل بازی های دیگر شما باید با خروستان مراحل مختلفی که در پیش رو دارید را با موافقیت به پایان برسانید. خروس هایی که در بازی وجود دارند از سه نوع هستند: خروس های ژاپنی, لاری و وسترن حتی این خروس ها را نیز می توانید تغییر دهید برای مثال می توانید شکل ظاهرشان را زیباتر کنید. در مورد سلاح هایی که می توانید از آن ها نیز استفاده کنید باید گفت که سلاح های زیادی وجود ندارند اما به اندازه های هستند که بتوانند در حین بازی مفید واقع شوند. بازی خروس جنگی دارای کیفیت HD و صداگذاری بسیار بسایر جالب است, زبان کاملا فارسی است. درضمن بازی بصورت رایگان است و برای استفاده از آن لازم نیست که هزینه ای را پرداخت کنید در نهایت نیز باید گفت که این بازی با تمامی اندازه های تبلت و گوشی های موبایل اندرویدی سازگاری کامل دارد.اگر با بازی های hd بیشتری نیاز دارید از صفحه اختصاصی بازی های hd اندروید دیدن کنید.

پیشنهاد خفن نیو فور اندروید:صفحه ی اختصاصی بازی های فارسی اندروید

persian game Rooster Wars 1.1.12 download

 

persian game Rooster Wars 1.1.12

 

Rooster Wars 1.1.12

دانلود رایگان بازی با لینک مستقیم

حجم : 52 مگابایت

پیشنهاد میکنیم از دست ندید:صفحه ی اختصاصی بازی های ایرانی اندروید

از این مطالب هم دیدن نمایید:

دانلود بازی سرگرم کننده هدایت لاستیک در جاده GraviTire 3D دانلود بازی سرگرم کننده هدایت لاستیک در جاده GraviTire 3D

دانلود بازی نید فور اسپید 2016 Need for Speed Most Wanted دانلود بازی نید فور اسپید 2016 Need for Speed Most Wanted

دانلود بازی مزرعه گاو | Cow Farm 1.6 دانلود بازی مزرعه گاو | Cow Farm 1.6

دانلود بازی کانتر استریک 1.6 برای اندروید Counter Strike 1.6 v3.586 دانلود بازی کانتر استریک 1.6 برای اندروید Counter Strike 1.6 v3.586

دانلود بازی جذاب و فوق العاده زیبای 14px 1.5 دانلود بازی جذاب و فوق العاده زیبای 14px 1.5

دانلود بازی دنبال خطوط : ناهمگام | Follow the Lines: Asynchronous دانلود بازی دنبال خطوط : ناهمگام | Follow the Lines: Asynchronous

دانلود بازی آنلاین و استراتژیکی Empire Four Kingdoms دانلود بازی آنلاین و استراتژیکی Empire Four Kingdoms

پاسخ به دیدگاه جمعه 12 تیر 1394 توسط مدیریت ایلیا می گوید:

با سلام
دوست عزیز نسخه جدید بازی خروس جنگی 1.3.0 در مایکت کافه بازار قرار گرفت لطفا قرار بدید.
با تشکر

پاسخ به دیدگاه جمعه 4 دی 1394 توسط مدیریت ali می گوید:

عالی