دانلود تم اکسپریا زد برای اندروید Xperia Z Lockscreen

دانلود تم اکسپریا زد برای اندروید Xperia Z Lockscreen

دانلود پوسته لاک اسکرین Sony Xperia Z برای گوشی های اندروید

دانلود تم اکسپریا زد برای اندروید

آیا شما هم از طرفداران لاک اسکرین اصلی اسمارت فون محبوب سونی اکسپریا زد هستید؟با دانلود این نرم افزار لاک اسکرین می توانید تم Xperia Z به اندروید بیاورید!اکنون که دنیای پلت فرم ها و برنامه نویسی برای آنان به شکلی گسترده توسعه یافته ، دیگر هیچ چیز در دنیای نرم افزاری بعید نیست ! در این مطلب از سایت نیو فور آندروید این مژده را به شما کاربران دستگاه های آندرویدی می دهیم که می توانید با نصب Xperia Z Lockscreen ، به سادگی لاک اسکرین دستگاه Sony Xperia Z را به سایر دستگاه های آندرویدی خود بیاورید ! با ما همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید 4.0 و بالاتر

Xperia Z Lockscreen نام یک پوسته زیبا برای لاک اسکرین دستگاه های آندرویدی است ، یک لاک اسکرین فوق العاده زیبا و محبوب با افکت هایی جذاب و دوست داشتنی این بار برای تمامی اسمارت فون ها و تبلت های شما ! بنابراین به کمک این پوسته زیبای لاک اسکرین می توانید محیط دستگاه خود را به یک دستگاه آندرویدی تبدیل کنید ؛ لازم به ذکر است که شما به سادگی می توانید افکت های مورد نظر خود را جایگزین افکت های پیش فرض کنید. شما علاوه بر آنکه می توانید بک گراند مورد علاقه خود را جایگزین بک گراند پیش فرض Xperia Z Lockscreen کنید ، بلکه قادر هستید از امکانات جانبی این اسکرین لاکر نظیر امکان پخش و کنترل موسیقی از لاک اسکرین نیز بهرمند شوید. از قابلیت های کلیدی Xperia Z Lockscreen می توان به موارد زیر اشاره کرد :

نمایی واقعی از لاک اسکرین اکسپریا زد ، افکت های پرده ای ، پشتیبانی از ویدجت های لاک اسکرین ، اسلاید موزیک و شرتکات دوربین ، پشتیبانی از ناتیفیکیشن های پیام های خوانده نشده و تماس های از دست رفته ، پشتیبانی از پسوردهای 4 رقمی و یا پترن

با دانلود تم اکسپریا زد برای اندروید به خواسته ی خود نرسیده اید؟پیشنهاد ما صفحه ی اختصاصی تم های اندروید است.پیشنهاد ویژه نیو فور اندروید:لایو والپیپر LG G3 برای اندروید (ویژه مشکل پسندها!)

Xperia Z Lockscreen2

 

Xperia Z Lockscreen3 تم اندروید

دانلود رایگان نرم افزار با لینک مستقیم

حجم : 7 مگابایت

از این مطالب هم دیدن نمایید:

دانلود تم بسیار سبک و ساده تلگرام من دانلود تم بسیار سبک و ساده تلگرام من

دانلود نرم افزار مدیریت ایمیل یاهو | Yahoo Mail 5.11.3 دانلود نرم افزار مدیریت ایمیل یاهو | Yahoo Mail 5.11.3

دانلود نرم افزار گوگل کروم ورژن جدید Chrome 27.0.1453.90 دانلود نرم افزار گوگل کروم ورژن جدید Chrome 27.0.1453.90

دانلود نرم افزار جت آدیو آخرین ورژن اندروید jetAudio Music Player Plus دانلود نرم افزار جت آدیو آخرین ورژن اندروید jetAudio Music Player Plus

دانلود نرم افزار حذف اپلیکیشن ها Root Uninstaller Pro 6.2 دانلود نرم افزار حذف اپلیکیشن ها Root Uninstaller Pro 6.2

دانلود نرم افزار اندروید قرار دادن چهره روی بدن FACEinHOLE دانلود نرم افزار اندروید قرار دادن چهره روی بدن FACEinHOLE

دانلود نرم افزار رایگان ویدئو پلیر Archos Video Player Free دانلود نرم افزار رایگان ویدئو پلیر Archos Video Player Free