دانلود نرم افزار نوشتن متن با انگشت در اندروید Write 1.9.5

دانلود نرم افزار نوشتن متن با انگشت در اندروید Write 1.9.5

با دانلود یکی از کاربردی ترین نرم افزار ها برای اندروید موافق هستید؟حتما دوست دارید که یادداشت های خود را با سرعت بالا با انگشت دست خود بنویسید.احتمالا برای شما هم بارها پیش آماده که قصد یادداشت برداری از چیزی را داشته باشید و به نظرتان رسیده که چقدر خوب می شد که اگر برای این کار می توانستید از تلفن همراه خود استفاده کنید. باید گفت که برای این کار تا به حال نرم افزار های زیادی طراحی و ساخته شده است که شما می توانید با کمی جستوجو در فضای اینترنت به آن ها دست پیدا کنید. با استفاده از این نرم افزار ها شما قادر خواهید بود که در هر زمان که بخواهید از تلفن همراه و یا تبلت خود به عنوان یک دفترچه یادداشت استفاده نمایید و یا حتی اگر کمی انسان احساساتی هستید و به گذشته اهمیت بیشتری می دهید می توانید از این نرم افزارها به عنوان دفترچه خاطرات استفاده کرده و خاطرات روزانه خود را در آن ها یادداشت نمایید و مطمئن باشید که در اثر مرور زمان آن ها را از دست نخواهید داد.پس فرصت با انگشت تایپ کردن در اندروید را از دست ندهید و نرم افزار Write 1.9.5 را دانلود کنید.

دانلود نرم افزار Write 1.9.5

پیشنهاد ویژه : جدیدترین برنامه های اندروید

پیش نیاز: اندروید 3.1 و بالاتر

از سایر برنامه های رایگان اندروید نیز دیدن کنید

شاید تا به حال نرم افزا های زیاد را امتحان کرده باشید که می توانند کار یادداشت برداری را برای شما انجام بدهند اما به علت زمان بر بودن تایپ کردن ترجیح بدهید که در صورت وجود قلم و کاغذ دیگر از این نرم افزار ها استفاده نکنید. به همین علت ما امروز قصد داریم یک نرم افزار بسیار کاربردی به نام Write را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آن شما خواهید توانست به سادگی مطالب خود را روی صفحه نمای با حرکت انگشتان خود بنویسید و یا اشکال هندسی مورد نظر خود را رسم کنید و به این ترتیب گوشی تلفن همراه خود را دقیقا به یک دفترچه یادداشت تبدیل نوایید و همچنین شما در نرم افزار Write قادر هستید که در صورت نیاز تصاویر مورد نظر خود را به متن ها اضافه نمایید. حالا با نرم افزار Write شما می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون صرف زمان برای تایپ کردن کلمات هر آن چه را که می خواهید بنویسید و یا حتی جزوات درسی خود را در این برنامه وارد کنید تا در هر زمان و هر جا که به آن ها نیاز داشتید به سادگی آن ها را مورد استفاده قرار دهید.

نرم افزار اندروید یادداشت برداری

 

دانلود نرم افزار Write 1.9.5

 

نرم افزار جدید اندروید Write 1.9.5

دانلود رایگان نرم افزار با لینک مستقیم

حجم : 1 مگابایت

از این مطالب هم دیدن نمایید:

دانلود نرم افزار دی اس فایل | DS File 4.9.1 دانلود نرم افزار دی اس فایل | DS File 4.9.1

دانلود نرم افزار اینترنت دانلود منیجر نسخه رسمی اندروید دانلود نرم افزار اینترنت دانلود منیجر نسخه رسمی اندروید

دانلود نرم افزار عکس برداری حرفه ای Cameringo دانلود نرم افزار عکس برداری حرفه ای Cameringo

دانلود نرم افزار اختصاصی تیم پرسپولیس FC Perspolis دانلود نرم افزار اختصاصی تیم پرسپولیس FC Perspolis

دانلود نرم افزار اینستاگرام | Instagram 10.24.0 دانلود نرم افزار اینستاگرام | Instagram 10.24.0

نرم افزار جالب جابه جایی آسان قسمت های عکس -دانلود Superimpose نرم افزار جالب جابه جایی آسان قسمت های عکس -دانلود Superimpose

دانلود نرم افزار موزیک پلیر جدید Rocket Music Player 2.8.2 دانلود نرم افزار موزیک پلیر جدید Rocket Music Player 2.8.2

پاسخ به دیدگاه دوشنبه 11 مرداد 1395 توسط مدیریت علی می گوید:

برنامه خوبی دانلود کنید