دانلود نرم افزار CM Transfer – Share files 1.5.0|سی ام ترنسفر

دانلود نرم افزار CM Transfer – Share files 1.5.0|سی ام ترنسفر

CM Transfer – Share files

سی ام ترنسفر CM Transfer – Share files یکی از بهترین نرم افزار ها برای انتقال فایل ها در بین گوشی های اندروید با استفاده از فناوری وای فای است.

خود را برای یک تغییر اساسی آماده کنید!!! اگر ساعت ها وقت خود را برای ارسال فایل های سنگین از گوشی دوستانتان به گوشی خودتان صرف کرده اید حالا می توانید تنها در چند لحظه تمامی آن فایل ها را جابه جا کنید، نام نرم افزاری که تمامی این کارها را برای شما انجام دهد CM Transfer – Share files است. این شرکت برنامه های دیگری را در زمینه ارسال و انتقال فایل ها ساخته بود که هم اکنون جدید ترین نسخه از آن را بصورت رایگان در سایت قرار داده ایم. شیوه کار این اپلیکیشن اندروید به این شکل است که شما ابتدا CM Transfer – Share files را در دو دستگاهی که قصد جا به جایی فایل ها را در آن ها دارید نصب می کنید سپس در در موبایل یا تبلتی که قصد ارسال فایل ها را دارد، تمامی موارد مورد نظرتان را انتخاب و در نهایت دستگاه گیرنده را مشخص می کنید، به همین سادگی، سپس نرم افزار شروع به ارسال فوق العاده سریع فایل ها می کند و جالب است بدانید که سرعت انتقال در این روش چند ده برابر سرعت ارسال از طریق روش های قدیمی مثل استفاده از بلوتوث است پس بهتر است هم این برنامه را برروی دیوایس اندرویدی خود نصب کنید و هم فایل نصبی آن را نگهدارید تا آن را برای سایر دوستانتان نیز نصب کنید.

محیط کاربری برنامه سی ام ترسنفر بسیار بسیار ساده و جذاب است و هیچ عامل گیج کننده ای در آن نیست حتی برای شروع کار هم نیازی به تنظیمات خاصی نیست و تنها پیش نیاز آن روشن کردن وای فای هر دو موبایل است. نکته ای دیگر که در مرود CM Transfer – Share files وجود دارد، رایگان بودن آن است و همین موضوع عامل کسب امتیاز 4.7 در گوگل پلی از 5 بوده است. این برنامه جالب برروی تمامی تبلت ها و گوشی های موبایل قدیمی که دارای سیستم عامل اندروید هستند قابل نصب است و نیازی به سخت افزار حرفه ای و یا نسخه بروز Android ندارد. کاربرانی که این اپلیکیشن را نصب کرده اند سرعت بالا و آسانی کار با آن را نسبت به Share it و زاپیا برتر می دانند و تنها مشکل آن را ناتوانی در اتصال به کامپیوتر های شخصی می دانند.

هم اکنون ورژن CM Transfer – Share files 1.5.0 را از نرم افزار سی ام ترسنفر را برای اندروید دانلود کنید و از سرعت بسیار بالای آن لذت ببرید.

دانلود نرم افزار سی ام ترنسفر اندروید

 

دانلود برنامه CM Transfer – Share files

 

CM Transfer – Share files

از این مطالب هم دیدن نمایید:

دانلود نرم افزار مرورگر جدید و پرسرعت Javelin Browser 3.1.0 دانلود نرم افزار مرورگر جدید و پرسرعت Javelin Browser 3.1.0

نرم افزار قدرتمند مدیریت و نگهداری پسورد ها-دانلود SafeInCloud نرم افزار قدرتمند مدیریت و نگهداری پسورد ها-دانلود SafeInCloud

دانلود نرم افزار گوگل ارث 2016 Google Earth 8.0.4.2346 دانلود نرم افزار گوگل ارث 2016 Google Earth 8.0.4.2346

دانلود نرم افزار IRIB TV 3.1 برای دریافت شبکه های تلویزیون دانلود نرم افزار IRIB TV 3.1 برای دریافت شبکه های تلویزیون

دانلود نرم افزار مفید و هوشمند Smart tools v1.5.4 دانلود نرم افزار مفید و هوشمند Smart tools v1.5.4

دانلود نرم افزار بک آپ و ریستور اپلیکیشن های آندرویدی دانلود نرم افزار بک آپ و ریستور اپلیکیشن های آندرویدی

دانلود نرم افزار جدید ادوبی ریدر Adobe Acrobat Reader 16.1 اندروید دانلود نرم افزار جدید ادوبی ریدر Adobe Acrobat Reader 16.1 اندروید