دانلود نرم افزار SPC  Music Sketchpad برای میکس موزیک و ساخت آهنگ

دانلود نرم افزار SPC Music Sketchpad برای میکس موزیک و ساخت آهنگ

برنامه های موزیک سازی و میکس موزیک یکی از محبوب ترین برنامه ها به حساب می آیند که برخی برای سرگرمی و برخی نیز برای انجام کارهای تخصصی از آن استفاده می کنند. به هر حال هر دو دسته می توانند از برنامه های آهنگسازی که برای گوشی عرضه شده است استفاده کرده و این کار را در گوشی نیز انجام دهند. مدتی است که شاهد عرضه برنامه های ساخت آهنگ برای گوشی های آندرویدی هستیم که یکی از آنها SPC – Music Sketchpad 2 2.2.0 نام دارد. این نرم افزار به شما این قابلیت را خواهد داد تا بتوانید در گوشی آندرویدی تان آهنگ مورد نظرتان را بسازید. SPC – Music Sketchpadدارای ابزارهای مختلفی می باشد که از این ابزارها می توانید برای ساخت آهنگ های خود استفاده کنید. این ابزارها بسیار کامل هستند و میتوان گفت تمام ابزارهای لازم برای آهنگسازی در اختیار شما قرار خواهد گرفت. ساخت موزیک توسط این برنامه با استفاده از 16 پد حرفه ای انجام می شود که میتوانید از افکت هایی که داخل برنامه وجود دارد برای کار خود استفاده کرده و یک آهنگ حرفه ای تر و زیباتر بسازید. پدهای موجود در این برنامه به صورت چند لمسی تعبیه شده اند.

SPC – Music Sketchpad 2 2.2.0

پیش نیاز : اندروید 2.1 و بالاتر

قابلیت ضبط صدا نیز در این اپلیکیشن قرار دارد. شما می توانید با استفاده میکروفون گوشیتان صدا را ضبط کنید و از ان برای میکس فایل های صوتی استفاده نمایید. علاوه بر آهنگسازی نرم افزار SPC – Music Sketchpad قابلیت ویرایش فایل های صوتی را نیز در اختیار شما قرار خواهد داد. به وسیله این قابلیت، می توانید فایل های صوتی داخل گوشی تان را مورد ویرایش قرار دهید؛ این ویرایش می تواند شامل مواردی نظیر اعمال افکت بر روی فایل های صوتی، برش دادن بخشی از فایل صوتی مذکور، به هم وصل کردن چندین فایل صوتی و ادغام آنها برای ایجاد یک فایل جدید، افزایش کیفیت فایل های صوتی و … اشاره کرد. برای کسانی که به کار آهنگسازی علاقه دارند و یا حتی برای سرگرمی از برنامه های آهنگسازی استفاده می کنند توصیه میکنیم حتما این نرم افزار را دانلود و آن را نصب کنید. به طور حتم از قابلیت های بی نظیر آن متعجب خواهید شد.

SPC – Music Sketchpad 2 2.2.0

 

SPC – Music Sketchpad 2 2.2.0

 

SPC – Music Sketchpad 2 2.2.0

دانلود رایگان نرم افزار با لینک مستقیم

حجم : 8 مگابایت

از این مطالب هم دیدن نمایید:

دانلود نرم افزار نواختن پیانو Piano Melody Pro دانلود نرم افزار نواختن پیانو Piano Melody Pro

دانلود لوسید لانچر | Lucid Launcher 10.96 دانلود لوسید لانچر | Lucid Launcher 10.96

دانلود نرم افزار اس ام اس ها با اسلاید Sliding Messagin دانلود نرم افزار اس ام اس ها با اسلاید Sliding Messagin

دانلود کی ام پلیر | KMPlayer 2.2.2 دانلود کی ام پلیر | KMPlayer 2.2.2

دانلود نرم افزار قفل گذاری  فایل ها File Locker 1.1.0 دانلود نرم افزار قفل گذاری فایل ها File Locker 1.1.0

دانلود نرم افزار مرورگر وب امن و پرسرعت آندروید Baidu Browser دانلود نرم افزار مرورگر وب امن و پرسرعت آندروید Baidu Browser

دانلود نرم افزار افکت تصاویر PhotoFunia 4.0.0.15 دانلود نرم افزار افکت تصاویر PhotoFunia 4.0.0.15