نرم افزار پاک سازی سریع اپلیکیشن ها Easy Uninstaller Pro

 دانلود نرم افزار پاک سازی اپلیکیشن ها

نرم افزار های اندروید

 

آیا می خواهید با دانلود نرم افزار کاربردی و مفید نرم افزار ها (اپلیکیشن ها) و بازی ها را به طور سریع و به صورت کامل پاک کنید و اندروید خودتون را پاک سازی کنید.

پیش نیاز : آندروید 2.1 و بالاتر

نرم افزار جدید و کاربردی Easy Uninstaller Pro – Clean به شما این امکان را می دهد که بتوانید به سادگی اپلیکیشن های نصب شده در دستگاه های آندروید را پاک سازی کنید. این نرم افزار دارای عملکردی بسیار ساده است. شما برای حذف چندین اپلیکیشن در یک زمان ، می توانید به سادگی تعدادی از اپلیکیشن ها را مارک کرده و آنان را با انتخاب چند گزینه ساده به سادگی حذف کنید. Easy Uninstaller Pro – Clean با امکان قدرتمند جستوجو به شما این امکان را می دهد که از میان تعداد فروان اپلیکیشن ها ، نام اپلیکیشن مورد نظر خود را سرچ کرده و آن را در سریع ترین زمان حذف کنید.

جهت دسترسی به امکانات بیشتر تنها کافیست انگشت خود برای چند ثانیه بر روی یک اپلیکیشن نگه دارید ، منویی جدید با آپشن های مهم برایتان ظاهر می شود ، در این صفحه با انتخاب گزینه Application Details می توانید به جزئیات اپلیکیشن مربوطه دسترسی پیدا کنید. با انتخاب گزینه Share به سادگی می توانید برنامه ها و بازی های دلخواه خود را به اشتراک بگذارید. جهت مطالعه جزئیات دقیق از هر اپلیکیشن ، می توانید با انتخاب Search in Google Market به لینک مربوط به آن در فروشگاه گوگل پلی دسترسی پیدا کنید.

دانلود / توضیحات بیشتر