دانلود بازی اندروید Jungle Clash 1.0.3 نبرد جنگلی

بازی Jungle Clash نبرد جنگلی

Jungle Clash یک بازی استراتژی آنلاین اندروید جدید به همراه گیم پلی پویا و اجزای فریبنده می باشد که توسط استودیوی بازی سازی My.com B.V. منتشر شده است.
وسایل منحصر به فرد مبارزان مورد علاقه تان را جمع آوری کنید ماشین های زرهی و اسلحه های قدرتمند. برج های جنگی دشمنان را به ویرانه تبدیل کنید و در این مبارزات جذاب به همراه رقبایی از سرسر دنیا پیروزی های با شکوهی بدست آورید.
بازی Jungle Clash یک داستان فوق العاده زیبا دارد. این موقعیتی بسیار خطرناک است و این پیام فوری از طرف یکی از شاهدان مستقیم عملیات های ارتش به دست ما رسیده است: “روز قبل ما صدای عجیبی از درون جنگل شنیدیم ظاهرا تعدای درگیری و جنگ های وحشیانه در آن جا در حال رخدادن است. پیشاهنگان و ماموران دیده بانی ما بنا به دلایلی به پایگاه اصلی ما برنگشته اند و کاپیتان اشتباهی به جای اسلحه و وسایل شکار مقدار زیادی ذرت بو داده سفارش داده است. بهترین زمان برای انجام حملات غافلگیر کننده هم الان است پس شما هم زود تر به این مبارزان وحشی در میان جنگل بپیوندید”.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی استراتژیکی سوزاندن پل 1944 Burning Bridges 1.1.0 برای اندروید

بازی سوزاندن پل 1944 Burning Bridges

1944 Burning Bridges یک بازی استراتژیکی فوق العاده زیباست که توسط استودیوی بازی سازی HandyGames ساخته شده است. به عنوان عضوی از متحدین از سواحل نرماندی دفاع کنید و یا به عنوان بخشی از متفقین مراقب دیوار های آتلانتیک باشید. بازی سوزاندن پل عنوانی جنگی استراتژیک می باشد که در زمان جنگ جهانی دوم رخ می دهد و شما باید بین متفقین و متحدین یکی را انتخاب کرده و ماموریت های خواسته شده را انجام دهید تا در جنگ پیروز شوید. مکان های نظامی حساس را نابود کنید و پناهگاه مستحکمی برای خود ایجاد کنید. کلید اصلی پیروزی در جنگ، استراتژی مناسب است پس بهترین تاکتیک را برای نابودی مواضع دشمن انتخاب کنید.

فرماندهی نیروهای ویژه چترباز و بمب افکن را به دست بگیرید. در این بازی وسایل جنگی متنوعی شامل تانک ها، هواپیما ها، پیاده نظام، ماشین های جنگی و… گنجانده شده اند. با انجام موفقیت آمیز ماموریت ها پول و امتیاز بیشتری به دست آورید و تجهیزات بهتری برای خود خریداری کنید. همین حالا می توانید آخرین نسخه از بازی زیبای 1944 Burning Bridges را با لینک مستقیم دانلود از سایت New4Android کنید.

دانلود / توضیحات بیشتر

بازی استراتژیکی آنلاین جنگ های قبیله ای Tribal Wars 2 1.49.0 برای اندروید

بازی جنگ های قبیله ای Tribal Wars

Tribal Warsجنگ های قبیله ای یک بازی استراتژیکی آنلاین فوق العاده زیباست که توسط استودیوی بازی سازی InnoGames GmbH در گوگل پلی منتشر شده است. روستای خود را بسازید و حکومتتان را گسترش دهید. خودتان را با دیگر بازیکنان متحد کنید تا قبایل بزرگ را راه اندازید کنید. از مردمانتان در مقابل دشمنانتان محافظت کنید و آتش جنگ را شعله ور تر کنید.
شما تبدیل به قانون گذار شهری در عصر قرون وسطی می شوید و باید از پیروان و همچنین روستای خود در برابر مهاجمان محافظت کنید و امپراتوری خود را گسترش دهید تا مطمئن شوید که این امپراتوری در برابر حمالات دوام خواهد آورد. برای موفق شدن باید به قدرت و مهارت های استراتژیک خود اعتماد کنید.

اما شما به تنهایی نمی توانید همه کار ها را انجام دهید به همین علت با دیگر بازیکنان متحد شوید و قبیله ای تشکیل دهید و با دیگر قبایل نیز متحد شوید. تصمیم های سیاسی شما می تواند به معنی پیروزی یا شکست باشد. بازی Tribal Wars را هم می توانید با گوشی و تبلت بازی کنید و هم از طریق مرورگر کامپیوتر چون مهم نیست از چه دستگاهی استفاده می کنید و فقط با یک اکانت می توانید بروی هر گجت و پلتفرمی بازی خود را انجام دهید. با مرورگر اینترنت به ارتش خود دستور حمله به روستای دشمن را بدهید و نتیجه را در گوشی هوشمند خود مشاهده کنید و از طریق تبلت نیروهای خود را آماده ضد حمله کنید. تمام ویژگی ها بازی بروی دستگاه های مختلف یکسان است. همین حالا می توانید آخرین نسخه این بازی را از سایت نیو فور اندروید دانلود کنید.

ویژگی های بازی Tribal Wars:

  • روستای با شکوه خود را با استفاده از 16 نوع ساختمان مختلف بسازید
  • مبارزه با 13 گروه مختلف
  • تشکیل ارتش برای انجام برنامه حملات متنوع
  • روستا های دیگر را غارت کنید و با دشمنان برای تصرف خاک آن ها مبارزه کنید
  • با دیگر بازیکنان متحد شوید و قبیله درست کنید تا بر بازی جنگ های قبیله ای حکومت کنید
  • وارد تجارت منابع با دیگر بازیکنان شوید
دانلود / توضیحات بیشتر