دانلود بازی اکشن کشتن زامبی ها به سبک کانتر | Zombie Objective 1.0.8

اگر از بازی هایی که روی تلفن همراه خود دارید خسته شده اید ما به شما بازی Zombie Objective 1.0.8 را پیشنهاد می کنیم .با استفاده از این بازی شما می توانید لحظاتی هیجان انگیز را روی تلفن همراه خود تجربه کنید و از انجام یک بازی اکشن و ترسناک لذت ببرید . در این بازی که به سبک کشتن زامبی می باشد شما باید اسلحه های مرگ بار خود را بردارید و با آن ها به جنگ با زامبی هایی بروید که تقریبا تمامی نقاط شهر را به تسخیر خود در آورده اند و هر چیزی که یر راهشان قرار قرگفته شده است را از بین می برند.

دانلود بازی زامبی ها برای اندروید

پیش نیاز : اندروید 4.0 و بالاتر

در این بازی شما در نقش یک مامور پلیس ظاهر خواهید شد که شهر محل زندگی او توسط زامبی ها به تصرف در آمده است و این زامبی های خون خوار می توانند بیماری خود را به دیگران منتقل کرده و همه را تبدیل به موجوداتی شبیه به خودشان بکنند . در بازی Zombie Objective 1.0.8 ماموریت شما این است که ا اسفاده از سلاح های متفاوتی که در اختیارتان قرار داده شده است به جنگ با این زامبی ها بروید و قبل از اینکه همه جا را به تسخیر خود در بیاورند تمام آن ها را از بین ببرید .برای انجام این مبارزات حدود 20 اسلحه مختلف در اختیار شما قرار داده خواهد شد که باید با استفاده کردن به موقع از هر یک از آن ها بیشترین بهره برداری را از این سلاح ها داشته باشید و به این ترتیب راه رسیدن به مراحل بالاتر بازی را برای خود باز کنید و در نهایت تمام شهر را از وجود زامبی ها پاکسازی کنید . این بازی به گونه ای طراحی شده که کاملا اعتیاد آور می باشد و می تواند شما را در تمام زمان اوقات فراغتتان سرگرم کند .این بازی دارای گرافیکی مناسب و گیم پلی بسیار ساده و خوبی می باشد که در عین حال از حجم بسیار کمی نیز بهره می برد که همین امر می تواند این بازی را به یکی از گزینه های مناسب برای استفاده شما در تلفن همراهتان تبدیل کند.

 حتما ببینید: صفحه ی اختصاصی بازی های زامبی اندروید

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی تک تیر انداز کوهستان Mountain Sniper Killer 3D FPS 1.2

امروز برای شما دوست داران بازی های جنگی بازی زیبای Mountain Sniper Killer 3D FPS 1.2 را آماده کرده ایم در این بازی شما در نقش یک سرباز ظاهر خواهید شد که باید به مقابله و نبرد با دشمن بروید. او نبردی سخت در کوهستان پیش روی دارد زیرا دشمن قصد حمله به کشورش را دارند و همه سربازان از جمله این تک تیر انداز باید تا آخرین قطره خونشان در مقابل این متجاوزان ایستادگی کرده و آن ها را از کشور دور کرده و تک تک این متجاوزان را به سزای اعمالشان برسانند.با ما بازی دانلود این بازی برای اندروید همراه باشید.

دانلود بازی تک تیر انداز کوهستان Mountain Sniper Killer 3D FPS 1.1

پیش نیاز: اندروید 2.3.3 و بالاتر

در بازی زیبای Mountain Sniper Killer 3D FPS 1.2 یا همان تک تیر انداز کوهستان همان گونه که از نام بازی پیداست شما باید در نقش یک تک تیر انداز ظاهر شوید که باید به مناطق کوهستانی بروید و در آن جا به همراه سایر هم رزمانتان به مقابله با دشمنان بپردازید. دشمن به کشور شما حمله کرده و قصد دارد که سرزمینتان را تسخیر کرده و به کنترل خود در آورد به همین دلیل شما نیز باید تمام توان خود را به کار بسته و از کشورتان در مقابله حمله بیگانگان دفاع کنید ،بسیار مراقب باشید زیرا در این نبرد کوچکترین غفلت می تواند به سادگی باعث مرگ شما بشود ،سعی کنید که از بهترین مسیر ها عبور کرده و در سریع ترین زمان ممکن نشانه گیری و همچنین شلیک کنید و به این ترتیب با نابود کردن دشمنان مراحل بازی را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید. در این بازی شما قادر خواهید بود که بسته به شرایط نبرد اسلحه مورد استفاده خود را تغییر بدهید و به این ترتیب قدرت خود را در نبرد تا حد چند برابر افزایش دهید و دشمنان را یکی پس از دیگری از سر راه خود بردارید. این بازی دارای گرافیک فوق العاده جذاب و سه بعدی می باشد که در ترکیب با گیم پلی بسیار جذاب می تواند گزینه مناسبی باشد برای پر کردن اوقات فراغت شما به خصوص اینکه در این بازی جلوه های صوتی بی نظیری بکار رفته که توانسته باه سادگی جذابیت بازی را تا حد چند برابر برای کاربران افزایش بدهد.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی سربازان جنگی نخبه WarCom: Genesis 1.1.3 مود شده

 دانلود بازی جنگی و کم حجم

بازی های اندروید

 آیا می مایل هستید با دانلود بازی زیبا و جنگی سربازان نخبه ,نبرد واقعی را با اسلحه های مختلف تجربه کنید و از ماموریت های خود لذت ببرید؟

پيش نياز :  آندرويد 2,1 و بالاتر

WarCom: Genesis: منابع هسته اي در جهان در حال فعالیت هستند، سياره زمين يک جنگ بزرگ را پيش روي دارد.در اين بازي نقش هدايت 4 سرباز با هوش و در عين حال مبارز را به دوش ميکشيد که در واقع يک تيم نخبگان را تشکيل ميدهند که فقط براي ماموريت خطرناک دست به کار مي شوند، و شما جديد ترين و قوي ترين عضو آن هستيد. نام شخصيت اصلي بازي HellHawks است.در اين بازي انواع اسلحه ها را بر روي ديوار روبه رو در اختيار داريد و ميتوانيد به دلخواه آن ها را انتخاب کنيد.

ويژگي هاي بازي WarCom: Genesis:
• داراي جلوه هاي ويژه ديدني و جذابدر محیط گرافیکی بازی
• دارا بودن 60 ماموريت ويژه
• 4 کاراکتر منحصر به فرد
• گرافيک عالي بازی
• سه بعدي بودن محيط بازي
• کسب ده ها مدال در طي بازي

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی کلوب اسلحه نظامی | Gun Club Armory 1.0.1

Gun Club Armory نام بازی کلوب اسلحه نظامی است که برای اندروید اماده ی دانلود با لینک مستقیم کرده ایم. برای کسانی که به تیراندازی علاقه دارند این بار یک بازی بسیار جالب آماده کرده ایم. یک بازی شبیه ساز اسلحه که در آن میتوانید لذت یک تیراندازی واقعی را تجربه کنید و با اسلحه های مختلف در آن تیراندازی کنید. Gun Club Armory 1.0.1 بازی است که توسط آن قادر خواهید بود لذت و هیجان یک تیراندازی واقعی را تجربه کنید. این بازی به ویژه برای کسانی که به تیراندازی علاقه دارند اما به دلیل نبود امکانات لازم قادر به انجام آن نمی باشند می تواند بسیار هیجان انگیز و سرگرم کننده باشد. در این بازی آندروید شما می توانید لذت و هیجان تیراندازی واقعی با اسلحه را، با اسلحه هایی بسیار واقعی و عالی تجربه کنید. شما انتخاب می کنید که می خواهید از کدام اسلحه استفاده کنید و بعد از خشاب گذاری و پر کردن تیرها می توانید شلیک کنید. اسلحه ها به گونه ای طراحی شده اند که احساس خواهید کرد در حال تیراندازی با اسلحه های واقعی هستید و تعامل یک تیراندازی حرفه ای و واقع گرایانه را تجربه خواهید کرد.

Gun Club Armory 1.0.1

پیشنیاز: اندروید 2.3 و بالاتر

در این بازی شما این قابلیت را خواهید داشت تا اسلحه تان را به سلیقه خودتان سفارشی سازی کنید. به این منظور می توانید از وسایل مختلف نظیر نارنجک انداز، لیزر، دوربین، پایه و … استفاده کنید. این وسایل را شما باید با تیراندازی حرفه ای خود و پولی که به دست می آورید خریداری کنید. در ابتدای بازی چندین اسلحه قابل انتخاب هستند که در ادامه با حرفه ای تر شدن شما و به دست آوردن امتیاز بیشتر قادر خواهید بود تا اسلحه های قدرتمند دیگر را نیز خریداری کرده و از آنها استفاده نمایید. اسلحه ها در دسته بندی های مختلفی قرار دارند و از اسلحه های کوچک و سبک تا اسلحه های سنگین و بسیار قدرتمند در Gun Club Armory قراردارد که می توانید با خرید انها، از آنها استفاده نمایید. اگر شما نیز یکی از علاقه مندان به ورزش تیراندازی هستید اما به دلیل نبود امکانات کافی قادر به انجام دادن آن به صورت فیزیکی نمی باشید، توصیه می کنیم بازی Gun Club Armory را به هیچ وجه از دست ندهید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی اسلحه جنگی GUN CLUB 2

دانلود بازی اسلحه GUN CLUB 2

GUN CLUB 2 ورژن 2 اين بازي ميباشد . بايد بگوييم اگر تا به حال اين بازي را تجربه نکرديد و تازه با آن آشنا شده ايد ديگر آن را رها نخواهيد کرد. هر سلاحي که بخواهيد در اين بازي موجود است . انواع اسلحه ها از سراسر جهان در تمام طول تاريخ. در واقع بازي با گرافيک عالي براي شبیه سازي اسلحه ها طراحي شده است که داراي 142 اسلحه گرم ميباشد.شما ميتوانيد از زواياي مختلف همهي اين سلاح ها را امتحان کنيد و از تير اندازي هاي دقيق خود لذت ببريد تا به يک تير انداز قهار تبديل شويد.

هم اکنون می توانید بازی اسلحه جنگی را برای موبایل یا تبلت دارای سیستم عامل اندروید خود با لینک مستقیم و رایگان دانلود کنید و لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی تفنگی اسنایپر Shootingclub2sniper v3.1.14

 دانلود بازی تفنگی اکشن اسنایپر برای اندروید

بازی جدید اندروید تفنگی

پیش نیاز : آندروید 2,1 و بالاتر
Shootingclub2sniper v3.1.14 اگر اهل بازي هاي اکشن باشيد حتما يک بار بازي تک تير انداز يا اسنايپر را تجربه کرده ايد. بازي اسنايپر از آن دسته از بازي هاي مي باشد که نسخه هايي براي کنسول ها مختلف طراحي شده است و با استقبال زياد مواجه شده است . داستان بازي به گونه ميباشد که شما با داشتن يک اسلحه تک تير انداز با شرايط آب و هوايي سخت و گوناگون با دشمنان خود رو به رو ميشويد. دقت در تير زدن به گونه اي مي باشد که نفس کشيدن شما و حتي جهت باد در بازي بر روي تير شما مي تواند اثر بگذارد. در برخي از مواقع اگر تير شما خطا برود بازي را باخته ايد جون دشمنان شما قبل از اينکه شما آنها را نابود کنيد جاي شما را شناسايي ميکنند و شما را از بين ميبرند.هم اکنون می توانید این بازی اکشن تفنگی را برای تبلت یا گوشی موبایل دارای سیستم عامل اندروید از سایت نیو فور اندروید به طور رایگان دانلود کنید.

 

دانلود / توضیحات بیشتر