دانلود بازی اعتیادآور قوطی های یخ زده Frozen Cans

آیا شما هم به بازی های اعتیادآور علاقمند هستید؟!با ما بازی دانلود بازی قوطی های یخ زده همراه باشید تا مهرات خود را به چالش بکشید. بله درست متوجه شدید ! بازی هایی در مارکت آندروید هستند که تنها کافیست یک بار یکی از مراحل آنان را انجام داده باشید ، از این پس دیگر دوست ندارید تا تخلیه کامل شارژ باطری ، از انجام این بازی دست نگه دارید ! بازی جالب و محبوب قوطی های یخ زده نیز یکی از بازی های اعتیادآور مارکت آندروید است که هم اکنون آن را خدمتتان معرفی می کنیم. Frozen Cans 1.2.43 یک بازی کاملاً رایگان بدون خریدهای داخلی است که با وجود زمانی کمی که از عرضه آن می گذرد ، طرفداران بسیار زیادی را به خود جذب کرده است. در بازی Frozen Cans همانند یک تک تیر اندازه عمل می کنید ، با این تفاوت که هدف های شما قوطی های یخ زده ای هستند که با شما اندکی فاصله دارند ؛ ما را در معرفی تکمیلی این بازی همراهی کنید.

بازی اعتیاد آور اندروید

پیش نیاز : آندروید 2.1 و بالاتر

همهی شما با سبک بازی بولینگ آشنایی دارید ، در بازی بولینگ یک توپ سنگین را بر روی سطحی کاملاً صاف بر روی زمین غلط می دهید و منتظر می مانید که سرعت ، مهارت و دقت شما می تواند تمامی هدف ها را زمین بیندازد یا خیر ؛ در بازی قوطی های یخ زده نیز هدف کلی به این شکل است ، با این تفاوت که در اینجا هدف های شما قوطی هایی یخ زده هستند که شما آنان را با پرتاب یک توپ دوست داشتنی به زمین می اندازید. در هر بار پرتاب ، بسته به محل دقیق پرتاب ممکن است تعدادی از این قوطی ها بر روی زمین بیفتند ؛ برای کسب امتیازهای بالاتر لازم است تنها با یک پرتاب ، تمامی قوطی ها را سرنگون کنید. با گذر از چند مرحله ابتدایی ، مهارت لازم را کسب می کنید و می توانید در مراحل بالاتر ، با دقت و سرعت بالاتری بیشترین امتیازات را به خود اختصاص دهید.

پیشنهاد نیو فور اندروید : صفحه ی اختصاصی بازی های اندروید

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی کودکانه مزرعه داری Tractor: Skills competition

 دانلود بازی مزرعه داری اندروید

بازی اندروید مزرغه

 آیا می خواهید در اندروید  و با دانلود بازی کودکانه و بسیار زیبای مزرعه داری تجربه ی یک کشاوری و باغبانی متفاوت را در اندروید خود داشته باشید؟

پيش نياز آندرويد 4,0 و بالاتر
Tractor: Skills competition1.8 بازي مزرعه داري و تراکتور سواري يک بازي منحصر بفرد و بسيار جذاب است. شما بايد در اطراف مزرعه به وسيله ي تراکتور به کسب امتياز بپردازيد . در اين بازي شما ماموريت نگه داري مزرعه در يک محوطه را داريد که کسي به آن آسيب نرساند و اين کار را به وسيله ي يک تراکتور انجام می دهید..
 ويژگي هاي بازي Tractor: Skills competition:
– محیط گرافیکی 3d در محیط شاد مناسب برای کودکان و بزرگ سالان
– 3 تراکتور مختلف
– وسيله نقليه پيشرفته و فيزيک قوی
– جلوه هاي صوتي با کيفيت بالا

دانلود / توضیحات بیشتر