دانلود بازی تیکن Tekken Card Tournament 3.422

 دانلود بازی تیکن اندروید 2016

بازی تیکن اندروید Tekken Card Tournament

 پيش نياز : آندرويد 2.3.3 و بالاتر
Tekken Card Tournament 3.422 بازي مبارزه در خيابان ها اين بازي از آن دسته بازي هايي ميباشد که در کنسول هاي مختلف از طرفداران زيادي برخوردار ميباشد شما در هر مسابقه ميتوانيد افرادي را براي مبارزه با خود و افرادي را براي مبارزه با ديگران انتخاب کنيد. داراي چندين شخصيت ميباشد که همه ي آنها از اسطوره هاي بزرگ جنگ محسوب ميشوند . هر کدام دراي ويژگي  هايي و ضربات نهايي هستند .
مسابقات تیکن CARD  ويژگي هاي خيره کننده و بازيکنان با تصاويري 3D يباشد ،بازي در همان ابتداي استارت هيجان و سرگرمي را براي شما به ارمغان خواهد زد.بازي در سال 2016 در خيابان هاي شهر برگذار ميشود که يک واقعيت را به تصوير خواهد کشيد.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی تیکن در سبک مبارزه ای King Fighter I

دانلود بازی اندروید King Fighter I

بازی اندروید King Fighter I

پيش نياز : آندرويد 2,1 و بالاتر
بازي King Fighter I در سبک تيکن مي باشد شما در ابتداي بازي شخصي را براي مبارزه انتخاب ميکنيد و ميتوانيد با افراد زياد يا با يک نفر به مبارزه بپردازيد. ضربات نهايي و قدرتمند همان تکنيک هاي  بازيکن مورد نظر ميتواند تمام کننده بازي باشد.از ویژگی های بازی میتوان گرافیک بالای بازی مبارزه رودر رو را اشاره کرد همچنین در این بازی شما  میتوانید افرادی را انتخاب کنید که دارای سلاح هایی باشند تا بتوانند دشمنان خود را بهتر نابود کنند.هم اکنون می توانید این بازی را از سایت دانلود سازان برای موبایل و سیستم عامل اندروید خود دانلود کنید.

برای دیدن ادامه توضیحات + عکس بازی به ادامه مطلب بروید.

 

دانلود / توضیحات بیشتر