بازی جنگی شوالیه بدون توقف Nonstop Knight 1.8.2 برای اندروید

بازی جنگی شوالیه بدون توقف Nonstop Knight

بازی اندروید Nonstop Knight شوالیه بدون توقف یک بازی نقش آفرینی است که توسط شرکت بازی سازی laregames منتشر شده است و با کسب امتیاز فوق العاده 4.6 از 5.0 در گوگل پلی به خوبی نشان داد که از تمامی ابعاد کامل می باشد. به گفته سازنده در این بازی تنها با انگشت شست می توان تمام حرکات کارکتر را کنترل کرد درضمن این گیم جالب بگونه ای طراحی شده است تا پس از نصب بازی بدون نیاز به هیچ اقدام خاصی بازی اجرا شود. تلاش بی پایان و بدون وقفه این شوالیه جوان در انتظار شماست! ماجراجویی های مختلف را به سرعت پشت سر بگذارید و پاداش های گوناگون را حتی در حالی که استراحت می کنید کسب کنید! در بازی اندروید Nonstop Knight شما باید به شوالیه کوچک کمک کنید تا با در دست گرفتن شمشیر و حمله به سمت دشمنان شرور که بصورت تکی و گروهی با شما به مبارزه می کنند بدون توقف به سمت مراحل بالاتر پیش بروید. اگر از چنین بازی های کم حجم و سرگرم کننده ای لذت می برید ما به شما این صفحات را نیز پیشنهاد می کنیم: بازی کم حجم اندروید ، بازی سرگرم کننده اندروید ، بازی بدون دیتا ، بازی جنگی اندروید

دانلود / توضیحات بیشتر

بازی استراتژیکی جنگ جهانی برای اندروید World Warfare 1.0.18

بازی جنگ جهانی برای اندروید World Warfare

جنگ جهانیWorld Warfare یک بازی آنلاین اندروید است که توسط تیم بازی سازی JoyCrafter Entertainment در سبک بازی های استراتژیکی در گوگل پلی منتشر شده است.
حالا زمان رهبری نیروهای نظامی است! این بازی از جنگ جهانی دوم الهام گرفته است و شما در آن نقش یک فرمانده نظامی را بر عهده دارید که در هوا و زمین و حتی دریا با دشمن درگیر شده اید. ارتش خود را بسازید و آن را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنید تا امپراتوریتان گسترش یابد در این راه شما می توانید از 32 نوع مختلف از واحد های زمینی، هوایی و دریایی استفاده کنید. قدرت نظامی خود را با ارتقای پیاده نظام، تانک ها، ناوهای هواپیمابر و… چندین برابر کنید. در بازی اندروید World Warfare شما می توانید میان خود و سایر کاربران آنلاین اتحاد تشکیل دهید و در رقابت های آنلاین شرکت کنید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی مورتال کمبت جدید Modern Combat 4

 دانلود بازی جنگی کمبت

بازی کمبت

 پيش نياز : آندرويد 2,3 و بالاتر

آیا از علاقه مندان به بازی های جنگی در اندروید خودتون هستید؟ما به شما بازی مورتال کمبت را برای دانلود به شما پیشنهاد می دهیدم.
اگر از گیمر ها قدیمی باشید و با کنسول سگا آشنایی داشته باشید حتما نام مورتال کمبت را شنیده اید. Combat در ادامه برای کامپیوتر نیز ساخته شده اما این بار ورژن جدید از این بازی جنگی را برای اندروید اماده کرده ایم.پس از جنگ هسته اي، تنها شانس براي جلوگيري از ويراني جهاني در دست چند سرباز نخبه است که بايد وظيفه ي نجات رهبران جهان را بر عهده بگيرند.
 ويژگي های بازی Modern Combat 4: Zero Hour 1.0.5 :
احساس هرج و مرج جنگ در ميدان جنگ با گرافيک بالا
لذت بردن از حالت بازي چند نفره
سيستم بهبود يافته و بيش از 20،000 ترتيبات سلاح!

دانلود / توضیحات بیشتر