دانلود بازی تاکسی دیوانه برای اندروید ورژن جدید + دیتا کم حجم

بازی تاکسی دیوانه از بازی های پرطرفدار در کامپیوتر است که این بار ورژن جدید این بازی را برای اندروید اماده ی دانلود کرده ایم که دارای دیتا کم حجم است.خود را برای یک رانندگی پر هیجان آماده کنید! در بازی Crazy Taxi City Rush 1.0.2 شما نقش یک راننده تاکسی را ایفا می کنید که در شهری زندگی می کند که همه افراد آن عجله دارند و دوست دارند تا سر زمان مشخص به مکان مورد نظر خود برسند به همین دلیل به یک راننده ماهر و حرفه ای نیاز دارند. اکنون شما باید نقش این راننده حرفه ای را برای آن ها ایفا کنید شما باید با بالاترنی سرعت ممکن رانندگی کنید و در سر زمان معیین مسافران را به مقصد مورد نظرشان برسانیدو برای رسیدن به مقصدتان همه چیز را از سر راه بردارید حتی ماشین هایی را که ممکن است سرع حرکت شما را کاهش بدهند و سر راهتان قرار بگیرند.

Crazy Taxi City Rush 1.0.2

پیش نیاز: اندروید 4.0 و بالاتر

در بازی بسیار جذاب Crazy Taxi City Rush شما باید در ابتدا برای شروع بازی از میان پنچ تاکسی مختلف یکی را بسته به سلیقه خود انتخاب کنید سپس با استفاده از آن وارد خیابان های شهر بشوید و به دنبال کسب در آمد باشید در آمد شما از طریق پیدا کردن مسافر بدست می آید شما باید از گوشه و کنار شهر مسافران را سوار کرده و در زمانی که برایتان مشخص می شود مسافران را به مکانی که از شما درخواست می کنند برسانید البته باید توجه داشته باشید که مسافرانتان را در زمان تعیین شده و به سلامت به مقصد شان برسانید شما برای انجام این کار باید از مسیر های گوناگونی عبور کنید مانند مسیرهای شیب دار، بازارها، میدان اصلی شهر و سواحل دریا، شما می توانید رکورد هایی را که در بازی به دست می آورید در فیس بوک با دوستانتان به اشتراک بگذارید. این بازی یکی از جذاب ترین و سرگرم کننده ترین بازی های اندرویدی می باشد که تا کنون به بازار ارائه شده است به گونه ای که توانسته به سادگی نظر کاربران را به خود جلب کند، همانطور که از تصاویر پیداست بازی دارای گرافیکی جالب و البته جذاب می باشد که در کنار گیم پلی بی نظیر این بازی می تواند برایتان لحظات خوبی را در اوقات فراغت به وجود بیاورد.

پیشنهاد خاص نیوفوراندروید: از صفحه ی اختصاصی بازی ماشین برای اندروید دیدن کنید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی رانندگی در جاده های بد ! – Bad Roads 1.48

 دانلود بازی جذاب و مهیج گرافیکی

دانلود بازی های رانندگی اندروید

 آیا دوست دارید با دانلود بازی گرافیک بالای رانندگی در جاده های بعد لذت گذران وقت خود را در اندروید تجربه کنید؟آیا برای تست مهارت خود در رانندگی یک مسیر بد و سخت آمادگی دارید؟ یک بازی ساده ، سرگرم کننده و در عین حال اعتیاد آور به نام Bad Roads 1.48 !

پیش نیاز : آندروید 2.2 و بالاتر

ملاقاتی کوتاه با Ted  داشته باشید و سریعاً پشت فرمان بنشینید ! در این مسیر سخت و دشوار ، شما باید او را در رانندگی و تحویل بسته های اردک راهنمایی کنید. مشکل اینجاست جاده های پیش روی شما بسیار بدتر از آن هستند که حتی فکرش را بکنید. شما باید با صبر ، تلاش و امتحان کردن شانس ، از تپه ها بالا بروید و سراشیبی ها را طی کرده و از موانع عبور کنید. مراقب قفس های اردک باشید ! اگر به خط پایان برسید و قفس ها را در طول مسیر از دست داده باشید لازم است مرحله را برای ثبت یک رکورد بهتر از باتدا طی کنید. یک چشم انداز گرافیکی بسیار ساده و در عین حال جالب به همراه یک موسیقی هیجان انگیز در طول مسیر شما را همراهی می کند. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر