دانلود بازی سفر بالونی Balloon Journey 1.1.1 برای اندروید

بازی سفر بالونی Balloon Journey

Balloon Journey سفر بالونی یک بازی کارتونی در سبک بازی های ماجراجویی است که توسط استودیوی بازی سازی Qaibo Games در سایت گوگل پلی منتشر شده است. آیا برای ماجراهای باور نکردنی آماده هستید؟ به پانچو برای رسیدن به بالای کوه کمک کنید.
با PANCHO شخصیت اصلی بازی دیدار کنید! پانچو عاشق بالا رفتن است در جهان است! او این کار را با یک روش غیر معمولی و خطرناک انجام می دهد: با نگه داشتن دو بادکنک کوچک در دستانش. در بازی سفر بالونی 6 مکان مختلف (تگزاس، سیبری، تبت، پرو، قطب شمال و حتی افغانستان) و بیش از 120 مرحله
متنوع وجود دارد درضمن کشور ها و مراحل جدید به زودی به بازی اضافه خواهند شد!
در بازی سرگرم کننده Balloon Journey شما باید هر مانعی که در مسیر بالا رفتن پانچو قرار دارد را از میان بردارید موانعی مانند کوه، خفاش ها، موشک ها، کاکتوس ها، توپ های آتشین و… در مقابل شما می توانید به شکل های مختلف مشکلات را برطرف کنید برای مثال می توانید با قرار دادن جعبه های مقوایی برروی بادکنک ها آن ها را از سوراخ شدن در امان نگه دارید. بازی بصورت 2 بعدی طراحی شده است و از گرافیک کارتونی فوق العاده جذابی برخوردار است اما تنها گرافیک این بازی اندروید باعث جذابیت آن نشده است بلکه گیم پلی جدید و خاص بازی Balloon Journey نیز سهم به سزایی در سرگرم کننده شدن بازی داشته است. این بازی کاملا آفلاین است و برای اجرا شدن نیازی به اینترنت ندارد درضمن حجم کلی بازی کمتر از 100 مگابایت است بنابراین این فرصت را از دست ندهید و همین حالا آخرین نسخه از بازی Balloon Journey سفر بالونی را از سایت نیو فور اندروید دانلود و نصب کنید. اگر به بازی های کارتونی اندروید علاقه دارید به شما پیشنهاد می کنیم که از صفحه اختصاصی بازی های کارتونی اندروید هم دیدن بفرمایید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی اندروید مسابقه در ترافیک Overtake : Traffic Racing 1.03

بازی مسابقه در ترافیک Overtake : Traffic Racing

Overtake : Traffic Racing یک بازی اندروید فوق العاده زیباست که توسط شرکت بازی سازی Won1 در گوگل پلی معرفی شده است. لذت رانندگی در اتوبان های بی پایان را تجربه کنید! لذت و هیجان سبقت و عبور از بین اتومبیل ها! بی پروا رانندگی کنید و پاداش بگیرید، بر خلاف زندگی واقعی! ماشین های زیادی برای انتخاب کردن وجود دارند که بیشترشان از رده ماشین های سوپر اسپرت و از برند های مختلفی مانند بنز، لامبورگینی، شورولت و… می باشند. تفاوت بازی سبقت با سایر بازی های رالی در این است که مسابقات بجای آنکه در پیست های مسابقه برگزار شود در اتوبان های شلوغ جریان دارد که شما را مجبور به لایی کشیدن و عبور از میان خودرو های در حال حرکت می کند. اگر از عاشقان بازی های سرگرم کننده و آفلاین هستید به هیچ عنوان بازی اندروید مسابقه در ترافیک Overtake : Traffic Racing را از دست ندهید. (پیشنهاد ویژه: سایر بازی های گرافیکی اندروید)

ویژگی های اساسی بازی Overtake : Traffic Racing:
– رانندگی با دید اول شخص
– گرافیک 3D واقعی با کیفیت بالا
– شبیه به رانندگی واقعی
– 12 نوع اتومبیل مختلف
– بیشتر از 100 مرحله
– و…

دانلود / توضیحات بیشتر

بازی اندروید شبیه ساز زندگی گرگ Wolf Life Simulation 2017 v1.1

بازی شبیه ساز زندگی گرگ Wolf Life Simulation 2017

شبیه ساز زندگی گرگ Wolf Life Simulation 2017 یک بازی 3 بعدی متفاوت از شرکت بازی سازی Tapinator, Inc. می باشد که داستان زنگی گرگ ها را روایت می کند. شما در این بازی اندروید فرصت تبدیل شدن به یک جانور وحشی و شکست دشمنان مختلف و مبارزه با سایر گرگ ها را دارید. در این شبیه ساز جدید زندگی گرگ شما می توانید کنترل یک گرگ وحشی را در دست بگیرید و مثل گرگ های واقعی شکار خود را تعقیب و در نهایت به آن حمله کنید. به یک قاتل بی رحم تبدیل شوید و بر جنگل حکومت کنید!
Wolf Life Simulation 2017 یک ترکیب عالی از سبک های نقش آفرینی، اکشن، ماجراجویی و شبیه سازی است. انواع مختلف گرگ با ویژگی های متنوع وجود دارد که شما می توانید از میان آن ها یکی را انتخاب کنید. جنگل های وسیع متعلق به شماست بنابراین برای کشف هر نقطه ای از آن آزاد هستید. توله های خود را سیر کنید و در بیابان های داغ زنده بمانید و از خود محافظت کنید. تجربه زندگی یک گرگ وحشی را در بازی سرگرم کننده شبیه ساز گرگ که نسخه کامل آن از سایت نیو فور اندروید قابل دانلود است تجربه کنید.

دانلود / توضیحات بیشتر

بازی نبرد هوایی Sky Baron: War of Planes 3.15 برای اندروید (مود شده)

Sky Baron War of Planes

Sky Baron: War of Planes – Mod یک بازی در سبک اکشن است که استودیوی بازی سازی PBL DEVELOPMENT SP Z O O آن را برای اندروید منتشر کرده است. این بازی روایت کننده نبرد های هوایی صورت گرفته در جنگ جهانی اول است. گرافیک خیره کننده و گیم پلی شگفت انگیز را در این بازی زیبا و جالب که نمونه آن را در بازی های مشابه موبایل مشاهده نکرده اید تجربه خواهید کرد. همچنین حس و تجربه جنگ جهانی اول و نگاهی به صنایع هواپیما سازی آن دوران را در این گیم اندروید تجربه می کنید. توانایی های خود را در 20 ماموریت مختلف چشمگیر و 2 حالت بازی بسنجید. اگر بخواهیم در مورد گرافیک این گیم 3D صحبت کنیم باید به پرداختن به جزئیات و همچنین شفافیت بالای آن اشاره کرد در مورد صداگذاری هم تنها زمانی می توان کیفیت و جذابیت آن را حس کرد که برای یک بار این بازی زیبا را تجربه کنید. موضوع دیگری که جذابیت و هیجان انگیزی این بازی را بیشتر می کند این است که در Sky Baron: War of Planes نه تنها هواپیما های جنگی به چشم می خورند بلکه کشتی های هوایی و حتی بالن ها وجود دارند و این موضوع باعث می شود تا بازی از یکنواختی خارج شود.

اگر بخواهیم به ویژگی های این بازی اشاره ای داشته باشیم می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • جنگ بزرگ – هواپیماهای جنگی واقعی
  • فولاد آلمانی – حداکثر احساسات
  • حالت داستانی و دارای بیش از 20 نبرد حماسی
  • گرافیک خیره کننده و 3D
  • وجود هواپیما ها و نبرد های مختلف  و متنوع

موضوع دیگری که در بازی اندروید Sky Baron: War of Planes جای اشاره کردن دارد این است که بیشتر نبرد ها و هواپیما ها و حتی تجهیزات موجود از واقعیت برگرفته شده اند.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی عصر یخبندان Ice Age Village 3.5.0L

 دانلود بازی جدید عصر یخبندان

بازی عصر یخبندان

پيش نياز : اندرويد 2.3 و بالاتر

آیا دوست دارید که با یک بازی بسیار زیبا در اندروید خود سرگرمی واقعی را تجربه کنید؟پیشنهاد ما به شما دانلود بازی عصر یخبندان است.
Ice Age Village شايد تا به حال انيميشن عصر يخبندان را ديده باشيد . انيميشني که به عنوان بهترين ها برگزیده شده است و از طرفداران زيادي برخوردار ميباشد ما در اين پست بازي آن را براي سيستم عامل اندرويد آمادده کرده ايم.
در این نسخه از بازی تغییراتی مثبتی از قبیل اضافه شدن زیستگاه های جدید صورت گرفته که لذت بازی را دو چندان کرده است.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی خوک های بد ورژن جدید Bad Piggies 1.4.0

دانلود بازی خوک های بد اندروید

بازی اندروید

ایا تا به حال سری بازی های معروف خوک های بد را در کامپیوتر و اندروید تجربه کرده اید و از این بازی سرگرم کننده لذت برده اید؟

پیش نیاز: اندروید 2.2 و بالاتر

Bad Piggies 1.4.0 ورژن جدید و آخر بازی خوک های بد برای اندروید است.در این نسخه 30 مرحله ی جذاب و باور نکردنی با گرافیک بسیار زیبایی اضافه شده است.لازم به ذکر است که این بازی توسط سازگان بازی معروف انگری بردز ساخته شده است و در سال 2012 برنده ی بهترین بازی موبایل شده است.با 140 مرحله ی جذاب بازی خوک های بد که هر کدام از محیطی متفاوت اجرا شده است می توانید تا مدت ها سرگرم شوید.

برخی از ویژگی های بازی Bad Piggies 1.4.0:

— دارای 140 مرحله ی جذاب

— ازاد شدن 36 مرحله قفل شده وقتی شما سه ستاره شوید

— آپدیت رایگان بازی

— دارای 36 ابزار متفاوت برای درست کردن واگن ها و …

دانلود / توضیحات بیشتر