دانلود بازی سفر بالونی Balloon Journey 1.1.1 برای اندروید

بازی سفر بالونی Balloon Journey

Balloon Journey سفر بالونی یک بازی کارتونی در سبک بازی های ماجراجویی است که توسط استودیوی بازی سازی Qaibo Games در سایت گوگل پلی منتشر شده است. آیا برای ماجراهای باور نکردنی آماده هستید؟ به پانچو برای رسیدن به بالای کوه کمک کنید.
با PANCHO شخصیت اصلی بازی دیدار کنید! پانچو عاشق بالا رفتن است در جهان است! او این کار را با یک روش غیر معمولی و خطرناک انجام می دهد: با نگه داشتن دو بادکنک کوچک در دستانش. در بازی سفر بالونی 6 مکان مختلف (تگزاس، سیبری، تبت، پرو، قطب شمال و حتی افغانستان) و بیش از 120 مرحله
متنوع وجود دارد درضمن کشور ها و مراحل جدید به زودی به بازی اضافه خواهند شد!
در بازی سرگرم کننده Balloon Journey شما باید هر مانعی که در مسیر بالا رفتن پانچو قرار دارد را از میان بردارید موانعی مانند کوه، خفاش ها، موشک ها، کاکتوس ها، توپ های آتشین و… در مقابل شما می توانید به شکل های مختلف مشکلات را برطرف کنید برای مثال می توانید با قرار دادن جعبه های مقوایی برروی بادکنک ها آن ها را از سوراخ شدن در امان نگه دارید. بازی بصورت 2 بعدی طراحی شده است و از گرافیک کارتونی فوق العاده جذابی برخوردار است اما تنها گرافیک این بازی اندروید باعث جذابیت آن نشده است بلکه گیم پلی جدید و خاص بازی Balloon Journey نیز سهم به سزایی در سرگرم کننده شدن بازی داشته است. این بازی کاملا آفلاین است و برای اجرا شدن نیازی به اینترنت ندارد درضمن حجم کلی بازی کمتر از 100 مگابایت است بنابراین این فرصت را از دست ندهید و همین حالا آخرین نسخه از بازی Balloon Journey سفر بالونی را از سایت نیو فور اندروید دانلود و نصب کنید. اگر به بازی های کارتونی اندروید علاقه دارید به شما پیشنهاد می کنیم که از صفحه اختصاصی بازی های کارتونی اندروید هم دیدن بفرمایید.

دانلود / توضیحات بیشتر