دانلود بازی ستاره اسکیت سواری برای اندروید Star Skater 1.8

بازی اسکیت برای اندروید Star Skater

Star Skater|ستاره اسکیت سواری یک بازی کارتونی و فوق العاده سرگرم کننده و جذاب است که به شما اجازه می دهد در دنیای مجازی به اسکیت سواری بپردازید. تنها از مسیر جاده عبور نکنید بلکه آن را تصاحب کنید. با انجام حرکات آکروباتیک زیبا در خیابان و جاده توسط اسکیت برد خود تبدیل به بهترین و ماهر ترین اسکیت باز شوید. نیاز به سرعت های بیشتر را احساس کنید، شخصیت های مختلف را جمع آوری کنید و امتیازات بیشتری کسب کنید.
ستاره اسکیت سواری یکی از بهترین بازی های آرکید ساخته شده توسط کمپانی بازی سازی Halfbrick Studios می باشد که پیش از این بازی موفق فروت نینجا را در کارنامه خود دارد. در مسیر طی کردن خیابان مراقب موانع و وسیله های نقلیه باشید، با امتیازات کسب شده بازیکن خود را بروزرسانی کنید و حرکات نمایشی بیشتری انجام دهید.

ویژگی های بازی Star Skater:
– گرافیک سه بعدی زیبا
– موسیقی هیجانی
– جمع آوری شخصیت های گوناگون
– انجام حرکات نمایشی و آکروباتیک
– حجم فوق العاده کم
– سازگار با نسخه های قدیمی و جدید اندروید
– و…

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی انگری بردز ریو ورژن جدید Angry Birds Rio 1.7.0

دانلود بازی انگری بردز ورژن جدید و کامل

بهترین بازی های اندروید

حتما تا به حال نام بازی انگری بردز را شنیده اید و آن را در کامپیوتر و اندروید خود تجربه کرده اید.این بار پیشنهاد ویژه ما دانلود بازی انگری بردز ریو است.

پیش نیاز : اندروید 2.3 و بالاتر

Angry Birds Rio 1.7.0 اخرین نسخه از این بازی ارائه شده برای سیستم عامل اندروید است.در این بازی تخم های پرندگان توسط خوک ها ربوده شده و آن ها را به ریو منتقل کرده اند.اکنون وظیفه شماست تا به ریو بروید و همه ی تخم های خود را نجات دهید.در این بازی چندین نوع پرنده برای شلیک به خوک ها در اختیار شما قرار دارد که هر کدام نقاط قوت و ضعف خود را دارد و شما باید با استفاده از هوش خود از ان ها به نحو احسنت استفاده کنید.در واقع می توان بازی پرندگان خشمگین را نوعی بازی فکری نسل جدید با گرافیک شاد و دوست داشتنی دانست که طرفدان میلیونی در سرار جخان دارد.

ویژگی های بازی Angry Birds Rio 1.7.0:

— دارای 7 سطح بازی شامل 240 مرحله مهیج + 48 مرحله جایزه

— میوه های مخفی موجود در مراحل مختلف که شما باید ان ها را کشف کنید

— مهارت های ویژه برای پرندگان در مراحل پایانی 7 سطح

دانلود / توضیحات بیشتر