دانلود آخرین ورژن بازی رالی Cyberline Racing 0.9.5714+دیتا+مودشده

Cyberline Racing

با توجه به استقبالی که کاربران نیو فور اندروید نسبت به بازی های رالی و گرافیکی از خود نشان دادند تصمیم بر آن شده تا آخرین نسخه از بازی محبوب رالی مرگ یا همان Cyberline Racing را هم بصورت اورجینال و هم بصورت مود شده همراه با دیتای کامل بصورت رایگان با لینک مستقیم برای دانلود در سایت قرار دهیم، پس امیدواریم لذت کامل را ببرید و درضمن اگر بازی یا برنامه خاصی مد نظرتان بود حتما ما را مطلع کنید تا در اسرع وقت در سایت قرار دهیم. این بازی ترکیبی از سبک رالی و مسابقات سرعتی است به این معنا که هر که زود تر به خط پایان برسد پیروز مسابقات است و هم اینکه می توانید با استفاده از سلاح های مختلف سایر ماشین ها را در طی مسابقه از مسیر خارج کنید و یا حداقل تا جایی که می توانید از سرعتشان بکاهید تا بتوانید از آن ها پیشی بگیرید، در واقع این بازی شباهت زیادی به بازی کلاسیک ماشین های جنگی دارد با این تفاوت که این گیم دارای گرافیک اچ دی و محیط سه بعدی است.

همانطور که گفته شد در Cyberline Racing 0.9.5714 در حین انجام مسابقه می توان از سلاح های مختلفی که برروی ماشین نصب می شوند استفاده کرد، این سلاح ها شامل طیف گسترده ای از تجهیزات نظامی می شود از مسلسل گرفته تا اشعه لیزر، به غیر از جنگ می توان از سلاحی به نام سرعت نیز در رالی استفاده کرده به این منظور که می توان ماشین را بگونه ای بهینه کرد که سرعتش نسبت به حالت اولیه چندین برابر شود. یکی از معایب این بازی اندروید این است که تعداد ماشین های در دسترس کم و در حدود 16 عدد است که البته اگر وارد حالت رالی آنلاین شوید می توانید از سایر ماشین ها و امکانات آن بهره ببرید اما در حالت آفلاین تنها شانزده ماشین در دسترس خواهد بود. استدیو بازی سازی CM TA2یک داستان جالب هم برای رالی مرگ انتخاب کرده است که از این قرار است: در سال 2086 دنیا در حال نابودی است و حاکمان ظالم جهان یک سری مسابقات مرگبار برای مردم در نظر گرفته اند تا تنها کسانی که شایستگی دارند زنده بمانند.هم اکنون می توانید بازی Cyberline Racing 0.9.5714 را در دو ورژن اورجینال و مود شده به همراه دیتا کامل برای اندروید دانلود کنید و لذت ببرید..

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نسخه جدید بازی پرندگان عصبانی 2014 Angry Birds 3.4.0

 دانلود بازی پرندگان عصبانی جدید

بازی های 2014 اندروید

 Angry Birds 3.4 ورژن در آستانه 2014!بازی پردنگان عصبانی نسخه جدید را حتما برای اندروید خود دانلود کنید و لذت ببرید.در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، نسخه جدید بازی محبوب و پرطرفدار پرندگان عصبانی را برای شما کاربران عزیز دستگاه های آندرویدی آماده کرده ایم.

پیش نیاز : آندروید 2.3 و بالاتر

بقای پرندگان عصبانی در خطر است ! وقت آن رسیده که انتقام آنان را از خوک هایی که تخم مرغ های آنان را دزدیده اند بگیرید ! در این بازی محبوب ، تعداد زیادی پرنده عصبانی در اختیار شماست که به کمک هریک از آنان می توانید سیستم تدافعی خوک ها را از بین ببرید و سپس آنان را نابود کنید. هر یک از این پرنده ها ، قدرت های خاص خود را دارند. پرندگان عصبانی با گیم پلی بسیار جالب و کاربر پسند ، یک بازی اعتیاد آور است که پشت سر گذاشتن هر یک از مراحل آن ، نیازمند دقت ، مهارت و تفکر کافی است. اگر در پشت سر گذاشتن یک مرحله با مشکل مواجه شدید می توانید ابزار Mighty Eagle را خریداری کنید. این موجود بسیار جالب هر زمان که بخواهید به کمک شما می آید و تمامی معماها را حل می کند. لازم به ذکر است که شما برای استفاده از Mighty Eagle جهت پشت سر گذاشتن یک مرحله ، تنها قادر هستید هر یک ساعت یک بار از آن استفاده کنید. علاوه بر این ، اکنون پرنده ها دارای به روز رسانی قدرت ها نیز می باشند ، اکنون می توانید به شکلی ساده تر خوک ها را نابود کرده و مراحل را به صورت 3 ستاره پشت سر بگذارید. این بازی در مجموع شامل 495 مرحله متنوع و بسیار جذاب می باشد که می تواند شما را ساعت ها با خود سرگرم کند. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی بازی ماداگاسکار Madagascar-Join the Circus! v2

 دانلود بازی اندروید سیرک ماداگاسکار
بازی جدید اندروید Madagascar-Join the Circus

پیش نیاز : آندروید 2,2 و بالاتر
Madagascar — Join the Circus! v2.0.0 تا بحال به سیرک رفتین؟ با قواعد آن آشنایی دازید؟ در این بازی شما می بایست به عنوان یک صاحب سیرک وظیفه هدایت افراد موجود در آن را بر عهده دارید و میبایست ابزار و لوازم لازم را برای آنها آماده کنید تا بتوانند نمایش اجرا کرده و پیشرفت کنند. با نمایش بیشتر میتوانید پول بیشتری کسب کرده و سیرک خود را ارتقا دهید تا مخاطب و طرفداران بیشتری کسب کنید. وجود کاراکترهای معروف سری انیمیشن های ماداگاسکار در این بازی یکی از نقاط قوت بازی به حساب می آید که توانسته طرفداران بسیاری را جذب خود کند.هم ااکنون می توانید این بازی را برای تبلت یا گوشی موبایل دارای سیستم عامل اندروید خود به طور رایگان دانلود کنید و لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی مبارزه بالگردها Fighter War v1.0.9

 دانلود بازی اندروید جدید 2013
دانلود بازی مبارزه بالگردها Fighter War v1.0.9

پيش نياز : آندرويد 2,2 و بالاتر
Fighter War v1.0.9 يکي از بهترين بازي تير اندازي است که برای اندروید ساخته شده است و از کیفیت بالایی بهره می برد. به عنوان خلبان تک خال نيروي هوايي، ماموريت شما اين است که به نابود کردن دشمنان خود را با موجي از سلاح ها بپردازيد.
شليک به دشمنان با گلوله، ليزر، موشکي در اندروید تجربه کنید. افزايش قدرت آتش خود را با چيدن جعبه هاي آبي و قرمز کنار هم ارتقا دهید. در پايان هر مرحله به غول مرحله مي رسيد که بايد با زيرکي و با سلاح هاي قوي آن را از بين ببريد.

 

برخی از ویژگی های بازی Fighter War v1.0.9
2 حالت بازي، بازي آنلاين و کلاسيک است.
– گرافيک HD و صداي اصلي بازی.
– حجم کم بازی

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی مسابقه موتور سواری Drag Racing Bike Edition v1.0.21

 دانلود بازی اندروید موتورسواری
دانلود بازی Drag Racing Bike Edition v1.0.21

پيش نياز : آندرويد 2,1 و بالاتر
مي توان گفت Drag Racing Bike Edition v1.0.21 بهترين بازي موتور سواري تا کنون براي گوشي هاي موبايل با سيستم عامل آندرويد ميباشد. زيرا طراح اين بازي شما را در محيطي 3 بعدي با گرافيکي بالا قرار داده است که در حين موتور سواري با سرعت بالا و هيجان ميتوانيد به رقباي خود در پيست مسابقه ضربه وارد کنيد و آنها را از ادامه دور باز داريد. همچنين انجام حرکات نمايشي اين بازي را متمايز ساخته است . شما در شروع بازي مي توانيد موتور سيکلت مورد علاقه خود را با رنگ ها و قدرت هاي مختلف انتخاب نماييد.

 

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی زامبی کشی را تانک GEARS&GUTS v1.2.7

دانلود بازی زامبی اندروید جدیددانلود رایگان بازی اندروید

پيش نياز : آندرويد 2,1 و بالاتر
سبک جديدي از زامبي کشي بازي  GEARS & GUTS v1.2.7 شما نقش يک راننده ماشين هاي مسلح را بر عهده داريد که در شهري زندگي مي کنید که ارواح و شياطين آن را تصرف کرده اند.  شما با استفاده از ماشين هاي جنگنده خود به مقابله به آنها بر مي خيزيد تا ريشه آن ها را نابود کنيد . شما بايد تمام شهر را از آنها پاک سازيد اما تعداد انها بي شمار مي باشد و آن ها اطراف ماشين شما را ميگيرند و شروع به تخريب آن ميک نند.بلافاصله بعد از شنيدن صداي خودرو به طرف شما حمله ميکنند اما شما مي توانيد سربازان ارواح را در زير چرخ هاي ماشين هاي جنگنده خود له کنيد. آيا شما موفق به نجات سرزمين خود ميشويد؟ تمام اميد مردم سرزمين شما مي باشيد.این بازی را به طور رایگان برای سیستم عامل اندروید خود دانلود کنید و لذت ببردپید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی جدید بابا نوئل 2013 Lost Temple II

 دانلود بازی جدید 2013 اندروید
دانلود بازی بابانوئل2  Lost Temple II

پيش نياز : آندرويد 2,1 و بالاتر

بازي Lost Temple II که توليد سال 2013 ميلادي ميباشد از دسته بازي هاي 3 بعدي ميباشد که از گرافيگ مطلوبي برخوردار است . بازي به اينگونه ميباشد که شما در ابتدا در يک جنگل ترسناک مي باشيد که عده اي شما را در يک معبد مخفي درون جنگل زنداني کرده اند. شما در ابتداي بازي تمام سعي خود را خواهيد کرد تا از آن معبد فرار کنيد در مسير فرار شما با حوادث و موانع گوناگون برخورد ميکنيد که بايد با دقت عمل آن ها را از پيش روي برداريد.از ويژگي هاي اين بازي سبک آن ميباشد که تقريبا سبک جديدي را ارائه داده است . هيجان در طول بازي به گونه اي مي باشد که در بسياري از مواقع فرصت فکر کردن از شما را سلب ميکند.هم اکنون می توانید این بازی را برای موبایل یا تبلت دارای سیستم عامل اندروید خود به طور رایگان از سایت نیو فور اندروید دانلود کنید.

 

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی تفنگی اسنایپر Shootingclub2sniper v3.1.14

 دانلود بازی تفنگی اکشن اسنایپر برای اندروید

بازی جدید اندروید تفنگی

پیش نیاز : آندروید 2,1 و بالاتر
Shootingclub2sniper v3.1.14 اگر اهل بازي هاي اکشن باشيد حتما يک بار بازي تک تير انداز يا اسنايپر را تجربه کرده ايد. بازي اسنايپر از آن دسته از بازي هاي مي باشد که نسخه هايي براي کنسول ها مختلف طراحي شده است و با استقبال زياد مواجه شده است . داستان بازي به گونه ميباشد که شما با داشتن يک اسلحه تک تير انداز با شرايط آب و هوايي سخت و گوناگون با دشمنان خود رو به رو ميشويد. دقت در تير زدن به گونه اي مي باشد که نفس کشيدن شما و حتي جهت باد در بازي بر روي تير شما مي تواند اثر بگذارد. در برخي از مواقع اگر تير شما خطا برود بازي را باخته ايد جون دشمنان شما قبل از اينکه شما آنها را نابود کنيد جاي شما را شناسايي ميکنند و شما را از بين ميبرند.هم اکنون می توانید این بازی اکشن تفنگی را برای تبلت یا گوشی موبایل دارای سیستم عامل اندروید از سایت نیو فور اندروید به طور رایگان دانلود کنید.

 

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی اکشن تفنگی Counter Attack v2.0

 دانلود بازی اکشن تفنگی اندروید
دانلود بازی  Counter Attack v2.0

پيش نياز : آندرويد 2,3 و بالاتر
Counter Attack v2.0 در اين بازي اکشن نقش يک دختر با هوش و صلح طلب مبارز را بازي مي کنيد که در اين راه مجبور مي شويد براي برقراري اين ترازو دست به قتل نيز بزنید و در اين راه با اسلحه هایي به مبارزه در شهر ظلم و ستم و تروريست می زنید، شما با کشتن تروريست ها شهر را آرام مي کنيد.در اين بازي ماموريت هاي مخفي براي از بين بردن تروريست ها را بايد به خوبي پشت سر بگذاريد.شما با استفاده از سلاح هاي محدود ارائه شده براي تکميل وظايف داده شده بکوشيد. تعيين هدف خود و کشتن کامل عاملان تروريت از وظيفه شما مي باشد.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی زامبی Zombie Frontier v1.08

 دانلود بازی اندروید Zombie Frontier v1.08

بازی اندروید Zombie Frontier v1.08

پيش نياز : آندرويد 2,2 وبالاتر

Zombie Frontier v1.08زامبي کشي , ترس , هيجان در يک بازي با کيفيت که با زامبي هاي و خون آشام هاي مختلفي رو در رو ميشويد . در اين بازي سلاح هاي قوي براي کشتن اين زامبي ها در اختيار شما قرار داده ميشود که فقط با آنها میتوانید خیل عظیمی از زامبی ها را نابود کنید سرعت عمل نیز در این بازی حرف اول را میزند زیرا یک لحظه غفلت با عث میشود انها به شما به صورت گروهی حمله کنند و دیگر نتوانید اذ خود دفاع کنید. ويژگي هاي ديگر اين بازي عبارتند از:

ويژگي ها بازی اندروید Zombie Frontier v1.08 :
– لذت بردن از موسيقي تکان دهنده و تاثير صدا!
– تجربه احساس شليک طور گسترده!
– کشتن انواع مختلف از زامبي!
– سلاح هاي جديد و ارتقاء سيستم!
– به چالش کشيدن نقش سيستم رشد!
– آيتم هاي جديد و منحصر به فرد جايزه!

دانلود / توضیحات بیشتر