دانلود بازی فوتبال سرگرم کننده و جالب Stickman Soccer 1.6

 دانلود بازی فوتبال اندروید

بازی فوتبال اندروید

 آیا برای دانلود بازی سرگرم کننده و جالب آماده هستید؟ نظرتان در مورد بازی فوتبال به حالتی بسیار جالب چیست؟ با ما در معرفی Stickman Soccer همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید 2.2 و بالاتر

تجربه ای سرگرم کننده در سری بازی های فوتبال با گیم پلی جدید و بسیار خاص ، فضای شگفت آور و انیمیشن های جالب ، کنترل هایی ساده و حرکاتی جالب و گاهاً خنده دار ! بازی کاملاً در سبک بازی های ورزشی فوتبال دنبال می شود ، اما تفاوت عمده ی آن در بازیکنان و فضای جالب این بازی خلاصه می شود. بازی های فصلی را در استادیوم هایی شگفت انگیز دنبال کنید ، گویی که در حال کنترل یک بازی در سبک مسابقات خیابانی هستید. شما می توانید در ابتدای بازی تعریف کنید که آیا کنترل کامل بازیکنان را خودتان به دست بگیرید یا تعدادی از حرکات آنان به طور خودکار انجام گیرند. حالت های بازی در 11 مقال 11 و 4 مقابل 4 بازیکن خلاصه می شود ، یک فصل کامل برای آغاز رقابتی سخت با سایر تیم ها ، سطوح آسان ، متوسط و سخت ، کنترل های هوشمند و همچنین زمان بندی شده ، 32 تیم مختلف و حالت های دستی و اتوماتیک از مهم ترین ویژگی های این بازی به حساب می آیند. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی فوتبال سر زدن Head Soccer

 دانلود بازی فوتبال جدید

بازی فوتبال

 

پیش نیاز : آندروید 2,2 و بالاتر

آیا می خواهید با دانلود بازی جذاب و گرافیکی لذت فوتبال حرفه ای را در اندروید خود بچشید و از گل زدن خسته شوید!؟

Head Soccer يک بازي بسيار آسان است که ميتوانيد به راحتي آن را ياد بگيريد ..در اين بازي سرگرم کننده سانتر ها و پاس هايي به شما داده ميشود که بايد از آن ها به نحو احسنت استفاده نماييد و آن ها را وارد دروازه کنيد تا امتياز بيشتري به دست آوريد . اين بازي تکنيک هاي خاص خود را ميطلبد که پيشنهاد ميکنيم در ادامه مطلب آن را دانلود کنيد تا از آن لذت بريد.در این بازی فوتبال وظیفه ای اصلی شما سر زدن است.نکته قابل توجه ی این بازی گرافیک قابل توجه و اشکال مختلف بازیکنان است که جذابیت بازی را دو چندان کرده است.

دانلود / توضیحات بیشتر