دانلود بازی شورش در شهر Epic Evil Twins v1.0

 دانلود بازی جدید شورش در شهر برای اندروید
بازی اندروید Epic Evil Twins v1.0

پيش نياز : آندرويد 2,1 و بالاتر
Epic Evil Twins v1.0 در اين بازي آندرويد محيط به گونه اي ميباشد که قهرمان قصه خود را در دوره آخر زمان ميبيند و تمام مردم شورش کرده اين دو همه چيز حالت عادي خود را از دست داده است و دنيا در حال نابودي ميباشد و تنها راه نجات دو برادر دو قلو ميباشند که ميتوانند از پس اين کار به خوبي برآيند شما با انتخاب يکي از اين دو بازي را آغاز ميکنيد در مسير خود با انواع حوادث روبه رو ميشويد که در جنگ عادي نميتوان آنها را شکست داد و به نوعي ديگر شما بايد ديوانه وار به مبارزه با هرجو مرج گران بپردازيد که در اين مسير سلاح ها و حتي سربازاني به شما ميتوانند کمک کنند.هم اکنون می توانید این بازی را به طور رایگان از سایت نیو فور اندروید برای موبایل یا تبلت اندرویدی خودتان دانلود کنید و لذت ببرید.

 

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی نابودی زمین در سال 2012 Oasis The Last Hope

دانلود بازی جدید اندروید  Oasis The Last Hope
بازی اندروید  2012 Oasis The Last Hope

پيش نياز : آندرويد 2,2 و بالاتر
Oasis The Last Hope v1.0.1 بر اساس داستان هاي زمين مي باشد که  در سال 2012،  پيش بيني شده است که توسط يک سنگ اسماني بزرگ آتشين نابود می شود. شخصيت اين بازي اندروید خود را موظف به کشف اسرار ميداند که مي تواند زمين را نجات دهد. اين اسرار اشاره به دور يک سياره به نام واحه را دارد و براي همين او دليلي سفر خود را براي پاسخ گرفت به سوالات خود را پيدا ميکند. اخبار از عموي خود آمد و شما تصميم به در جاي پاي خود را دنبال کنيد به او در پيدا کردن و حل رمز و راز از OASIS کمک کنيد تا بتواند زمين را از فاجعه نجات دهد.هم اکنون می توانید این بازی را برای تبلت و موبایل اندرویدی خودتان دانلود کنید.

 

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی جدید تاثیر ژن 2013 Gene Effect v1.2

 دانلود رایگان بازی اندروید 2013
بازی جستوجو در سیاره ناشناخته Gene Effect v1.2

پيش نياز : آندرويد 2,3 و بالاتر
Gene Effect v1.2 اسکرول سبک اکشن مي باشد. وظيفه شما کشف معادن باستاني بيگانه در Kratoss سياره. و جمع آوري منابع در راه خود از طريق معادن عميق و مبارزه با پديده هاي طبيعي، تهديد بيولوژيکي و دستگاه هاي مکانيکي است. شما مي توانيد با پازل هاي که در اختيار داريد  باز مناطق پنهان  و چيزهاي ديگر را حل کنيد.

در حين بازي در کشتي سوار هستيد که مي توانيد به ارتقاء کشتي خود بپردازيد.
لذت بردن از اثر ژن بارها و بارها با سطح تصادفي، در 3 سطح دشواري ها و سبک هاي بازي هاي مختلف اجرا ميشود.هم اکنون می توانید این بازی را به طور رایگان برای تبلت یا موبایل اندرویدی خودتون دانلود کنید و لذت ببرید.

ويژگي های بازی جدید  2013 Gene Effect v1.2 :

– سه حالت هاي دشواري مختلف در بازی
– پيدا کردن شي ء مخفي براي ارتقاء کشتي خود
– 6 غنائم مختلف از جمله پاداش هاي مبتني بر نمره، زمان و مهارت
– بررسي اجمالي آماري با حقايق جالب مثل پيشرفت به طور کلي، زمان پخش مجموع، فاصله سفر و بسياري ديگر
– حل پازل هاي اختياري و کشف مکان هاي مخفي
– محيط تعاملي با تله هاي خطرناک و تن از اشياء انهدام
– به طور تصادفي توليد محتوا در سطح مختلف و گيم پلي پويا
– تصاويري فوق العاده با استفاده از روشنايي پويا و فيزيک واقعي
– باز کردن 25 آهنگ موسيقي و گوش دادن به آنها را با يک نرم افزار پخش موسيقي

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی ترسناک خون آشام biohazard 4 Mobile edition

 دانلود بازی جدید اندروید 2013
دانلود بازی biohazard 4 Mobile edition

پيش نياز : آندرويد 2,1 و بالاتر

با آمدن اين بازي ميتوان اوج ترس و وحشت را در چهره ي بازي کننده ديد. biohazard 4 Mobile edition v1.00.00 از آن دسته از بازي هايي ميباشد که قبلا براي کنسول هاي بازي مختلف طراحي شده است و اکثر پلير ها با آن آشنايي دارند. مبارزه با انسانهايي که جنون گرفته ان و هر کس و هر چيزي را نابود ميکنند وظيفه ي شما ميباشد تا در نهاييت بتوانيد ريشه اين جنون را نابود کنيد. شما در بازي از سلاح هاي سرد و گرم مختلفي برخوردار ميباشيد و در مسير بازي به سلاح هاي شما افزوده ميشود که بايد براي آنها برنامه ريزي دقيق کنيد و بيهوده خشاب هاي خود را خالي نکنيد . هيجان و ترس  در اين بازي به چشم ميخورد و در مسير خود با انواع خون آشام هاي قوي و ضعيف مبارزه خواهيد کرد.پیشنهاد میکنیم این بازی را برای تبلت یا موبایل دارای سیستم عامل اندروید خود دانلود کنید و لذت ببرید.

 

دانلود / توضیحات بیشتر