دانلود بازی ضربات هد جدید Head Soccer 4.0.3 + دیتا

دانلود جدیدترین ورژن بازی هد ساکر Head Soccer 4.0.3 برای اندروید

بازی ضربات هد به همراه دیتا کامل و نسخ مود شده با لینک دانلود مستقیم و با کیفیت

دانلود بازی Head Soccer 3.4.9.2

آمار پلی استور نشان میدهد که با یک بازی زیبا و محبوب رو به رو هستیم. بازی Head Soccer تا به حال بیش از پنجاه میلیون دانلود داشته است و امتیاز 4. 3 را از آن خود کرده است. بازی توسط استودیوی بازی ساز D&D Dream برای دستگاه های آندرویدی منتشر شده است. شما هستید و یک توپ این توپ می تواند آینده خوبی برای شما رغم بزند. شما همراه با تیم خود به یک مکان ورزشی مانند ورزشگاه های اطراف میروید برای انجام تمرینات مختلف و آماده سازی تیم برای مسابقات جهانی. نقش شما در بازی Head Soccer به این گونه است که باید به عنوان یک مهره در تیم حاضر شوید و تمامی انرژی و قوت تیم بر روی شما متمرکز شده است حالا پست شما چیست؟ در این رابطه نمیتوان به خوبی گفت ولی شما در بازی Head Soccer 4.0.3 این دسترسی را دارید که به صورت آزاد به هر جایی از زمین بروید و دفاع کنید و یا به پاسور ها کمک کنید. بهترین مکانی که برای شما خوب است مهاجم بودن است زیرا با ضربات هد خود می توانید تیم را پیروز میدان کنید. دروازه‌بان تیم حریف را گول بزنید و یک صحنه فوق‌العاده از خود به جا بگذارید. یادگیری بازی Head Soccer 4.0.3 به گونه‌ای ساده طراحی شده است که هر کسی میتواند در مدت زمان کوتاهی آن را فرا بگیرد. بازی ضربات هد Head Soccer 4.0.3 دارای بیش از 40 سطح مختلف است که در هر سطح یک مسابقه و یک مکان مختلف وجود دارد با استفاده از این عملکرد سازنده بازی تکراری بودن را از بازی دور انداخته است. حالا باید به سراغ یک ویژگی بامزه در بازی برویم که خیلی جذاب است نگران هیچ چیزی نباشید زیرا خطا در این بازی زیبا جایی ندارد و شما میتوانید رو هر کسی که میخواهید خطا کنید یا اصلا آن را داخل زمین به کتک بگیرید همین ویژگی باعث افزایش محبوبیت بازی شده است. در نسخه جدید بازی سه کاراکتر مهم به بازی افزوده شده است که هر کدام دارای قدرت و یک تکنیک بی‌ نظیر هستند. در نهایت در نسخه جدید بازی چند نوع لباس مختلف به بازی افزوده شده است که شما میتوانید از آنها نهایت استفاده را ببرید.هم اکنون می تاونید بازی Head Soccer 4.0.3 را برای اندروید دانلود کنید و لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی اندروید یخ شکن Icebreaker: A Viking Voyage 1.0.2 + نسخه پول بی نهایت

|دانلود بازی Icebreaker: A Viking Voyage 1.0.2 برای اندروید|

|بازی یخ شکن با گرافیک بسیار زیبا و به یاد ماندنی|

بازی اندروید یخ شکن Icebreaker: A Viking Voyage 1.0.2

اگر اهل بازی های پرندگان خشمگین هستید مطمئناً تا به حال نام استودیو بازی ساز این بازی را شنیده اید بله کاملاً درست است. استودیو بازی ساز Rovio بار دیگر حماسه آفرید و خود را به دارندگان گوشی های اندروید فون نشان داد. بازی Icebreaker: A Viking Voyage 1.0.2 تا به حال بیش از ده میلیون دانلود و با قیمت 2.99 در فروشگاه گوگل پلی به فروش رفته است.امتیاز بازی شگفتی است و از پنج امتیاز پنج را از آن خود کرده است. ماجرای بازی یخ شکن بسیار زیبا و لذت بخش است ماجرا از جایی آغاز می‌شود که تمام جهان را یخ فرا گرفته است و میتوان معدود مکان هایی پیدا کرد که به یخ تبدیل نشده اند، حال شما باید نقش کسانی را بازی کنید که گرفتار این بالای طبیعی شده اند آنها هیچ چاره ای برای فرار ندارند تنها کسی که بتواند آنها را نجات دهد شما هستید باید با استفاده از لوازمی که در اختیار دارید آنها را نجات دهید. لوازمی که در اختیار شما قرار گرفته است مواد منفجره و تناب است که هر دو گزینه بسیار مناسب هستند برای نجات دوستنتان. یک چیزی را باید خیلی رعایت کنید شما باید به هر نحوی که شده خود را به کشتی برسانید ولی میان یخ و گل های بسیار دشوار است تشخیص راه پس اینجا باید راهی را که قبلاً آن را در ذهن سپرده‌ اید را به خاطر داشته باشید که با استفاده از یک ترفند خوب از آنجا عبور کنید. بازی یخ شکن دارای بیش از 140 سطح مختلف است که هر کدام ار سطوح با یک جلوه متفاوت نمایش داده می شود. کسانی که در دام یخ افتاده اند وایکینگ نام دارند و هر کدام دارای ظاهر بسیار بامزه و جذابی است از نهایت دقت و قدرت خود استفاده کنید بمب ها را در مکان های قرار دهید که مطمئن باشید به هدف می خورد. گرافیک بازی همچون دیگر بازی های این استودیو از گرافیک خوب و فوق‌العاده بهره می برند که بازی Icebreaker: A Viking Voyage دارای همین گرافیک است.در نهایت باید گفت که بازی تا به حال دو جایزه مختلف را از آن خود کرده است.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی چه کسی مرا دزدید؟ Who Stole Me? 1.1.1

بازی چه کسی مرا دزدید را برای اندروید دانلود کنید تا با یک بازی متفاوت برای اندروید اشنا شوید.برای این ساعت از سایت نیو فور آندروید ، با معرفی یک بازی جذاب و رنگارنگ در خدمت شما کاربران هستیم. شخصی من و دوستان من را در حباب های رنگی زندانی کرده و شخص پلیر این بازی ، بایست با بازی با رنگ ها ، آنان را حذف کرده و ما را نجات دهد ! همواره بازی های کودکانه با محیطی رنگارنگ طرفدارهای خاص خود را داشته اند ؛ باید به این نکته توجه داشت بازی های پرطرفدار و زیبا ، تنها بازی هایی نیستند که دارای گرافیک های فوق العاده بالا و حجمی هایی بسیار زیاد هستند ، ممکن است عده ای از کاربران اینگونه سبک بازی ها را پسند نکنند ؛ Who Stole Me نام بازی جدیدی است با محیطی رنگارنگ و شاد که به احتمال فراوان کودکان و دختران بسیار زیادی را به خود جذب خواهد کرد.

بازی اندروید چه کسی مرا دزدید.

پیش نیاز : آندروید 4.0 و بالاتر

یادگیری این بازی بسیار ساده و سریع صورت می گیرد ، اما برای حرفه ای شدن باید دقت و زمان بیشتری را صرف کنید. این بازی با محیطی رنگارنگ و گرافیک مدرن ، اشیاء بسیار جالب و دوست داشتنی ای را در خود جای داده است. یکی از قابلیت های جالب این بازی امکان رقابت با دوستان در شبکه اجتماعی فیسبوک است ؛ بنابراین با انجام این بازی به شکل آنلاین ، می توانید رکوردهای دوستان خود را نیز مشاهده کرده و رکوردهای جدید خود را به ثبت برسانید. در نسخه جدید بازی Who Stole Me ، شاهد اضافه شدن 50 مرحله جدید و بسیار جذاب هستیم که می تواند تا ساعت ها شما را سرگرم کند.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی پرتاب توپ به قوطی Can Knockdown 3

دانلود بازی پرتاپ توپ رایگان

بازی توپ

پیش نیاز : آندروید 2,1 و بالاتر

ایا شما هم از طرفداران بازی های پرتاب توپ هستید و می خواهید همانند یک بولینگ باز حرفه ای در اندروید خود بازی کنید؟

Can Knockdown 3  يک بازي جنجالي را براي شما آماده کرده ايم که اين بازي با گرافيکي بالا داراي چند توپ ميباشد که به وسيله ي اين توپ ها بايد هدف ها را نشانه گيري کنيد و اين هدف ها در نهايت به هدفي ديگر ميخورند و در نتيجه مسيري به حرکت در مي آيد.

بيش از 15 ميليون دانلود :
• سطوح مختلف به چالش کشيدن در مکان هاي زيبا 3D
• نمايش مهارت هاي خود را و دوستان خود
• دستاوردهاي متعدد و مدالها … جمع آوري همه آنها !
• گرافیک سه بعدی زیبا
• رئاليسم شگفت انگيز، موتور فيزيک کاملا تنظيم شده،
• دارای ویژگی هایی برای افزایش هیجان بازی
• باز کردن سطوح جديد، مکان هاي  جديد، و کشف اسرار پنهان!

دانلود / توضیحات بیشتر