دانلود بازی مسابقات رالی در خیابان های لندن Fast & Furious 6: The Game 4.1.2

 دانلود بازی ماشین سواری جدید و مهیج

بازی ماشین اندروید

آیا می خواهید با دانلود بازی بسیار مهیج و جذاب ماشین سواری نهایت لذت را از مسابقات رالی در اندروید خود ببیرید؟

پیش نیاز : آندروید 2.3 و بالاتر

با Fast & Furious 6 در جهان قدم بردارید ! با انجام مسابقات پر سرعت و نفس گیر در خیابان های لندن ، مقدار زیادی پول به جیب بزنید ! شما را به سری ششم بازی محبوب Fast & Furious دعوت می کنیم ، بازی فوق العاده ای که در جریان سری فیلم های Fast & Furious و دزدی خودروهای روز دنیا ساخته شده است. از جمله ویژگی های نسخه ششم بازی Fast & Furious می توان به گرافیک فوق العاده و مسابقات آنلاین اعتیاد آور اشاره کرد.

ویژگی های کلیدی Fast & Furious 6 : با انجام مأموریت ها و گذر از مراحل مختلف این بازی ، نام رانندگان شماره یک فعلی را کنار زده و به شخصیتی مشهور در میان رانندگان شهر لندن تبدیل شوید. با انجام مأموریت ها و جمع آوری پول ها ، می توانید خودروهای خود را ارتقا دهید ، البته لوازم جانبی بسیار در این بازی نیز در کنار گرافیک حیرت انگیز آن ، هیجان خاصی را به شخص پلیر هدیه کرده است.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی شبیه سازی اتوبوس – Bus Simulator 3D 1.5.0

 دانلود بازی زیبای اتوبوس سواری

بهترین بازی های اندروید

 ایا دوست دارید با دانلود بازی جذاب و زیبا Bus Simulator راننده اتوبوس شوید و از شبیه سازی این بازی در اندروید خود لذت ببرید؟

تجربه رانندگی اتوبوس به صورت کاملاً طبیعی ! بله درست متوجه شدید ! در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، بازی جدیدی را به صورت سه بعدی برایتان آماده کرده ایم که در آن رانندگی اتوبوس برایتان شبیه سازی شده و تجربه ای جدید در رانندگی را کسب خواهید کرد !

پیش نیاز : آندروید 2.2 و بالاتر

آیا شما به رانندگی وسایل نقلیه سنگین علاقمند هستید؟ در این بازی شما به یک راننده اتوبوس تبدیل می شود ! گیم پلی چالش برانگیز ، کنترل های دقیق و حساب شده در این بازی ، از مهم ترین نقاط قوت آن محسوب می شوند. شما باید در این بازی بهترین رانندگی اتوبوس را انجام دهید و در صورت تمایل رکوردها و مهارت های خود را به صورت آنلاین با دوستانتان به اشتراک بگذارید. شبیه سازی رانندگی اتوبوس به صورت 3 بعدی اولین بازی رایگان در آندروید مارکت با این موضوع است. از مهم ترین امکانات این بازی می توان به فیزیک بسیار طبیعی اتوبوس ها ، سیستم ترافیک اتوبوس ها ، اتوبوس های مختلف ، محل های مختلف برای رانندگی ، آسیب های طبیعی ، اضافه شدن مراحل جدید به صورت مداوم و همچنین کنترل های کامل و مناسب اشاره کرد. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی زامبی ها در مزرعه Plant PK Corpse v2.5

 دانلود بازی زامبی ها اندروید

 پيش نياز : آندريد 2,1 و بالاتر
Plant PK Corpse v2.5 شما در يک بازي زيبا بايد در مسير زامبي ها انواع سلاح ها را که دارا ميباشيد قرار دهيد . اين زامبي ها در هر مرحله تعدادشان بيشتر و قوي تر ميشوند و سرعت آنها نيز براي رسيدن به منبع تغذيه شما بيشتر ميشود اما هيچ جاي نگراني نيست زيرا شما نيز در هر مرحله که برنده  ميشويد پولهايي را جمع آوري ميکنيد که به آنها قادر خواهيد بود تمام زامبي ها را از ميان برداريد البته اين کار به يک فکر خوب و دقيق نيازمند است که در بازي خودتان به آن پي خواهيد برد.

این بازی را برای تبلت و موبایل اندرویدی خود به طور رایگان دانلود کنید و لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر