دانلود بازی زیبای پرورش ماهی در آکواریم اندروید | Fish Live 1.3.7

آیا شما نیز یکی از علاقه مندان به نگه داری از آکواریوم هستید اما به دلایلی قادر به نگهداری از آن در خانه نیستید؟ اصلا نگران نباشید. این بار برایتان بازی Fish Live 1.3.7 را آماده دانلود کرده ایم که قابلیت شبیه سازی یک آکواریوم به صورت مجازی را برای کاربران فراهم خواهد کرد تا به واسطه آن کاربران بتوانند یک آکواریوم مجازی در گوشی شان داشته باند و آن را مدیریت کنند. این بازی دقیقا می تواند یک آکواریوم مجازی را با تمام امکانات لازم برای کاربران شبیه سازی کند تا کاربران لذت مدیریت آکواریوم را تجربه نمایند. در این بازی اندروید خودتان انتخاب خواهید کرد که کدام ماهی ها در آب قرار داشته باشند. شما می توانید ماهی های مختلف خریداری کنید که هرکدام از آنها دارای قابلیت های مختص به خود می باشند و ظاهرشان با یک دیگر تفاوت دارد. قیمت این ماهی ها با هم دیگر فرق دارد!با ما با دانلود این بازی زیبا همراه باشید.

Fish Live 1.3.7 بازی پرورش ماهی

پیش نیاز : اندروید 2.1 و بالاتر

شما می توانید از گل و گیاهان و ابزارهای دیگر برای تزئین کردن آکواریوم خودتان استفاده کنید تا یک آکورایوم زیبا و جذاب ایجاد کنید. قابلیت خریداری وسایل مختلف نظیر غذا نیز قرار دارد که البته برای خرید آن ها نیاز به پول خواهید داشت. شما می توانید این پول را از طریق فروش ماهی ها تامین کنید. باید دقت بسیار زیادی در نگه داری و به خصوص بهداشت آکواریوم خود داشته باشید چرا که ماهی ها بسیار حساس هستند. برخی اوقات پیش می اید که بعضی از ماهی ها مریض می شوند. در این هنگام باید با خریداری کردن داروی متناسب با آن مریضی بتوانید از شیوع آن در بین ماهی های دیگر جلوگیری کرده و همچنین در کناره آن ماهی مریض را نیز درمان کنید تا آن را از دست ندهید.

این بازی دارای گیم پلی فوق العاده اعتیادآور می باشد. پس اگر به دنبال بازی هستید که بتواند ساعات بسیار زیادی شما را سرگرم کند توصیه می کنیم به هیچ وجه Fish Live For Android را از دست نداده و آن را با لینک مستقیم در ادامه دریافت کنید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی قطار نسخه کریسمس Train Crisis Christmas 1.1.3

 دانلود بازی قطار کریسمس 2014

بازی های اندروید 2014

 آِیا می خواهید با با دانلود بازی بسیار زیبا و فوق العاده کریسمس 2014 مدت ها در اندروید خود سرگرم شوید؟برای یک سفر هیجان انگیز در عید کریسمس 2014 آمادگی دارید؟ پیشنهاد می کنیم با ما در معرفی بازی Train Crisis Christmas همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید 2.3 و بالاتر

سفر با Train Crisis Christmas ادامه پیدا می کند ! از نسخه ی کریسمس بازی زیبای Train Crisis HD لذت ببرید. با دقت به تمامی جوانب بازی ، هدایای کودکان را در زمان هایی خاص به دستشان برسانید ، به همراه 24 مرحله جدید Train Crisis Christmas با محیطی رنگارنگ و شاد و جاب ، شما را تا ساعت های بسیار سرگرم می کند. یک محیط سه بعدی و جذاب با کیفیت HD که جذابیت خاصی را برای شخص پلیر ایجاد می کند. این بازی زیبا با پشتیبانی از زبان های انگلیسی، اسپانیایی، آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی، پرتغالی و کاتالان ، در واقع دارای 18 مرحله است که 6 مرحله جدید از آن به کمک ستاره هایی که در طول بازی کسب می کنید آزاد می شوند. هم اکنون قادر هستید نسخه کریسمس بازی Train Crisis HD را با یک گرافیک رنگارنگ و بسیار دوست داشتنی از ادامه مطلب دانلود کنید. میدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار خروج کامل اپلیکیشن Advanced Task Manager

 دانلود رایگان نرم افزار مدیریت برنامه ها

نرم افزار های اندروید

 

آیا می خواهید با دانلود نرم افزار کاربردی و مفید با خروج کامل از برنامه های باز شده سرعت اندروید خودتون را بالا ببرید و لذت ببرید؟

پیش نیاز : آندروید 1.5 و بالاتر

پس از اجرای یک اپلیکیشن ، بخشی از فضای رم شما توسط آن به اشغال در می آید. برای مثال شما یک بازی یا نرم افزار را اجرا می کنید و برای خروج از آن ، دکمه Bck را فشار می دهید و به مرحله قبل باز میگردید. اما شاید از اینکه اپلیکیشن شما هنوز باز باشد تعجب کنید ! بله اپلیکیشن شما در پس زمینه قرار دارد و به طور کامل بسته نشده است. این موضوع باعث می شود فضای رم اختصاص داده شده برای آن اپلیکیشن همچنان به صورت اشغال شده باقی بماند ، به همین دلیل سرعت دستگاه شما پس از مدتی کاهش پیدا می کند. حال فرض کنید تعداد فراوانی از این اپلیکیشن ها در پس زمینه در حال اجرا باشند. با افزایش میزان فضای رم اشغال شده و افت سرعت سیستم عامل ، عمر دستگاه شما نیز به شدت کاهش پیدا می کند. در اینجاست که Advanced Task Manager Pro کاربرد خود را نشان می دهد. این نرم افزار به شما امکان بستن کامل اپلیکیشن های در حال اجرا و یا در پس زمینه را می دهد ، با این کار به افزایش فضای رم ، بهبود سرعت سیستم عامل و بهینه سازی عمر باطری دستگاه شما کمک می کند.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار لانچر زیبا Nova Launcher

 دانلود نرم افزار لانچر برای اندروید

لانچر اندروید

پیش نیاز : آندروید 2,2 و بالاتر

ایا شما هم می خواهید با یک نرم افزار لانچر زیبا برای اندروید خود یک تحول شگفت ایجاد کنید و از محیط جدید آن لذت ببرید؟

Nova Launcher يک لانچر جديد و بي نظير براي اندروید ميباشد که قابليت تغيير به هر شکلي که شما بخواهيد را دارد . اين لانچر زیبا داراي طرح ها و رنگ هاي فوق العاده ميباشد . در ادامه به برخي از ويگي هاي اين لانچر اشاره شده است.
 تغييرات اخير در لانچر Nova Launcher:
آيکون هاي جديد و تصوير زمينه جامع.
توانايي تغيير آيکون و عناوين برنامه ها در منو
بهبود دسته بندي برنامه.
قابليت کشيدن يک پوشه کشویی به دسکتاپ.
بهينه سازي و رفع اشکال

دانلود / توضیحات بیشتر