10 بازی رایگان اندروید و ios در ماه می 2017 میلادی|کلیپ رایگان

10 بازی رایگان اندروید و آی او اس در ماه می 2017 نمایش آنلاین و دانلود کلیپ بازی های جدیددر این کلیپ 10 دقیقه ای می توانید صحنه هایی از این بازی ها را ببینید و لذت ببرید.با سایت نیو فور اندروید همراه باشید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی مزرعه پری خانم Fairy Farm 2.8.6

بازی اندروید مزرعه پری خانم

در بین بازی های اندرویدی، بازی های دخترانه از طرفداران فوق العاده زیادی برخوردار هستند چون در اینگونه بازی ها فرد خود را غغرق در داستان بازی می کند بگونه ای که شخصیت اصلی را به جای خود فرض می کند درضمن اینگونه بازی ها بیشتر از توانایی های ذهن و مدیریتی آن استفاده می کند به همین دلیل داستان بازی جذاب تر به نظر می رسد. اگر به بازی های استراتژیکی علاقه دارید ما به شما Fairy Farm را معرفی می کنیم که بدون شک می تواند توجه شما را به خود جلب کند. داستان بازی مزرعه خانم از این قرار است که باید به یک مزرعه دار کمک کنید تا کسب و کار کشاورزی خود گسترش دهد و درآمدش را بیشتر کند تا درنهایت بتواند کارش را گسترش دهد. شما این قابلیت را دارید که هر نوع میوه و گیاهی را در این باغ بکارید تا درآمدتان تضمین شود. در مورد گرافیک بازی Fairy Farm 2.8.6 هم حرف های زیادی برای گفتن است اما در یک دید کلی می توان گفت که نسبت به حجم کم بازی، گرافیک خوبی دارد. موضوع دیگری که قابل ذکر کردن است، آفلاین بودن این گیم است پس برای استفاده از آن نیازی به اتصال به اینترنت نیست.پیشنهاد میکنیم اگر به بازی های دخترانه و سبک علاقه بازی مزرعه خانم را دانلود کنید.

Fairy Farm بسیار طبیعی طراحی شده است بگونه ای که کار شما در فصل های مختلفی مثل تابستان و زمستان باید ادامه یابد پس انتظار نداشته باشید که بازی به سادگی و آسانی انجام شود چون شما باید یک بازی کامل کشاورزی روبرو هستید که در طول زمان اجازه خستگی نداده و احساس یکنواختی را از شما دور می کند. در همان حال که شما در حال گسترش کشت و کار هستید باید محصولات کشاورزی را هم عرضه کنید تا بتوانید سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص دهید. موضوع جالب دیگری هم وجود دارد و آن شخصیت های کارتونی موجود در بازی هستند که می توانند در حین بازی شما را یاری دهند. مثل سایر بازی های دیتا دار، پس از نصب فایل apk بازی، فایل دیتا را از حالت زیپ درآورید و فولدر com.fairyfarmgame را که در آن موجود است کپی و در فولدر Android و زیر شاخه Obb کپی کنید.بازی مزرعه پری خانم را برای اندروید دانلود کنید و لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی آموزشی پادشاه ریاضیات King of Math

دانلود بازی آموزشی ریاضیات

بازی جدید اندروید

به همراه شما هستیم با معرفی جالب ترین بازی آمورشی در آندروید مارکت !کافی است این بازی را دانلود کنید تا پادشاه ریاضی شوید. King of Math 2.3 نام یک بازی محبوب و آموزشی و همچنین سرگرم کننده می باشد ، چگونه ممکن است یک اپلیکیشن آموزشی ، به ابزاری برای اوقات فراغت و همچنین تقویت هوش تبدیل گردد؟ با ما در معرفی این بازی جذاب همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید 2.2 و بالاتر

آیا تا به حال تلاش کرده اید که در زمینه ای یک پادشاه باشید؟ ما قصد داریم شما را در زمینه ریاضیات در جهت تقویت هوش و سرعت عمل به یک پادشاه تبدیل کنیم ! نیازی نیست در صفحات وب به دنبال اپلیکیشن هایی برای تقویت هوش و حافظه باشید ؛ اکنون می توانید تمرین های ریاضیات را در یک بازی دوست داشتنی و همچنین لذت بخش تجربه کنید. به کمک King of Math می توانید مهارت های ریاضیات خود را به چالش بکشید ؛ ریاضیات علمی است که در طول دوره های زمانی ممکن است کم کم به فراموشی سپرده شود ، بنابراین پیشنهاد می کنیم این مهارت خود را در محاسبات ، به وسیله یک اپلیکیشن سرگرم کننده به روز کنید. در این بازی مسائل مختلف از ساده به سمت پیچیده پیش روی می کنند و شما می بایست به سوالات مختلف پاسخ بدهید ؛ هرچه تمرین بیشتری کنید ، مهارت خود را افزایش داده اید و در بازی امتیاز بالاتری را کسب خواهید کرد. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی موتور سواری در بزرگراه Highway Rider

دانلود بازی موتور سواری در آزاد راه

بهترین بازی های اندروید

آیا شما هم علاقمند به انجام بازی های مسابقه ای از نوع موتوری هستید؟این بازی را برای اندروید خود دانلود کنید! برای این ساعت در سایت نیو فور آندروید ، تصمیم گرفته ایم یک بازی جذاب و دوست داشتنی با نام Highway Rider 1.7.2 را برای شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید 2.3 و بالاتر

در بازی Highway Rider 1.7.2 جسورانه برانید و با عبور از کنار اتومبیل ها ئ کامیون ها ، امتیازات خود را تا بی نهایت افزایش دهید ، مراقب مانورهای خود باشید ! با اندکی بی دقتی به موتور سوار صدمه وارد خواهید کرد ؛ تصاویر و ویدیوهایی جالب از زمین خوردن ها جمع آوری کنید و موتور سوار خود را با حرکات دست سفارشی سازی کنید. از جمله قابلیت های اصلی این بازی می توان به موارد زیر اشاره کرد :

7 کاراکتر مختلف به همراه موتورهای متنوع ، انجام مسابقه ها به صورت آنلاین ، به اشتراک گذاری صحنه آهسته های تصادفات ، استفاده از افزایش دهنده سرعت ، مسابقات درون بازی ، 4 بزرگراه مختلف

دانلود / توضیحات بیشتر