دانلود نرم افزار افزایش سرعت سیستم عامل آندروید CleanWiz-Free

آیا سرعت انجام وظیاف دستگاه شما پایین آمده است؟با دانلود این نرم افزار می توانید سرعت اندروید خود را تا حد بسیار خوبی بالا ببرید. آیا به فکر فلش کردن سیستم عامل آندروید فعلی دستگاهتان هستید؟ پیشنهاد می کنیم پیش از آنکه خود را به دردسر فلش کردن و تهیه بک آپ از دستگاه های آندرویدی خود بیندازید ، یک بار نرم افزار CleanWiz را امتحان کنید ؛ معمولاً تمامی سیستم عامل ها پس از مدتی در صورت عدم مراقبت صحیح ، سرعت همیشگی خود را از دست داده و وظایف را با کندی پاسخ می دهند. دلیل بروز این مشکل عوامل گوناگونی می تواند باشد ؛ مهم ترین عامل بروز این مشکل ردپاهای نرم افزارهایی است که دیگر وجود ندارند ! برای مثال در صورتی که نرم افزار واتس اپ بر روی دستگاه شما نصب بوده باشد ، پس از حذف دستی آن ، ردپاهایی از این نرم افزار به همراه اطلاعاتی ارسالی و دریافتی در یک فولدر خاص نگهداری می شوند که این امر به خودی خود موجب اشغال فضای بیهوده از حافظه تلفن و در ادامه منجر به کاهش سرعت پاسخ دهی سیستم عامل می گردد. با ما در معرفی نرم افزار قدرتمند و کاربردی CleanWiz-Free Optimizer همراه باشید.

نرم افزار افزایش سرعت اندروید

پیش نیاز : آندروید 2.3 و بالاتر

نرم افزار CleanWiz-Free Optimizer که با دریافت بازخوردهای مثبت از سوی کاربران ، در آندروید مارکت به یکی از محبوب ترین اپلیکیشن ها تبدیل شده است ، امتیاز 4.5 از 5 را به خود اختصاص داده است. این نرم افزار مناسب ترین نرم افزار فشرده ساز ، بهینه ساز و همچنین سبک سازی سیستم عامل آندروید به شمار می رود. CleanWiz-Free Optimizer می تواند با آغاز یک فرآیند اسکن سریع ، به سادگی فایل های بیهوده و مشکل دار را شناسایی و پاک سازی کند ؛ بدین ترتیب به افزایش پایداری و پاسخ دهی سیستم عامل نیز کمک می کند. به کمک CleanWiz-Free Optimizer ، می توانید مطمئن باشید که اسمارت فون و یا تبلت آندرویدی شما ، همیشه مانند یک دستگاه تازه خریداری شده آماده پاسخ دهی به نیازهای شماست. از مهم ترین امکانات این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره کرد :

بالا بردن پایداری و بهره وری سیستم عامل ، حذف کش بیش از 5000 اپلیکیشن و پاک سازی فایل های بیهوده برای ذخیره فضای بیشتر ، بستن اپلیکیشن های در حال اجرا برای بهبود فضای رم ، مدیریت حرفه ای اپلیکیشن ها و APK ها ، افزایش سرعت انجام بازی ها، نمایش دمای کارکد قطعات دستگاه

دانلود / توضیحات بیشتر