دانلود نرم افزار تورنت دانلودر tTorrent Client App 1.3.3

 دانلود نرم افزار تورنت دانلود مخصوص اندروید
نرم افزار های جدید اندروید

 آیا شما هم از دانلودرهای حرفه ای شبکه بزرگ تورنت هستید؟این نرم افزار را برای اندروید خود دانلود کنید. آیا روشن ماندن کامپیوتر تا زمان دانلود شدن فایل مورد نظر ، برایتان آزار دهنده است؟ ما راه حل مناسب تری داریم ! از این پس می توانید دانلودهای تورنت خود را در دستگاه های آندرویدیتان انجام دهید ! با ما همراه باشید !

پیش نیاز : آندروید 2.2 و بالاتر

tTorrent نام یک دانلودر ساده و در عین حال حرفه ای ، جهت دریافت فایل های تورنت به صورت مستقیم در دستگاه های آندرویدی است ، از این پس می توانید فایل های حجیم نظیر انواع فیلم ها ، موزیک ها ، تصاویر ، فایل های مدیا و… را در اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی به وسیله ارتباط اینترنتی WiFi ، 3G و 4G دانلود کنید. از مهم ترین امکانات این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره کرد :

سرعت دانلود نامحدود ، امکان دانلود فایل تکی یا چندین فایل ، حالت های WiFi و Wimax ، امکان تعریف سرعت جدید و یا محدود سازی سرعت دانلود و آپلود ، یکپارچه با مرورگر وب ، پشتیبانی از لینک های Magnet ، پشتیبانی از DHT ، پشتیبانی از UPnP و NAT-PMP ، امکان مسدود کردن IP

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار رایگان تورنت µTorrent – Torrent App

 دانلود نرم افزار تورنت ( یوتورنت) 

 پيش نياز : آندرويد 2,2 و بالاتر

آیا می خواهید با یک نرم افزار رایگان تورنت را به اندروید خود بیاورید و به آسانی از مجموعه وبسایت های وابسته به آن دانلود کنید؟
uTorrent نام نرم افزار است که نسخه هاي رايانه آن نيز چند سال است که در حال انتشار است و از استقبال بالايي برخوردار ميباشد. در واقع کار اصلي اين برنامه مديريت فايل هاي دانلود شما به صورت شگفت انگيزي است . به اين طريق که ميتوانيد هر آنچه که ميخواهيد از سايت هاي وابسته به تورنت دانلود کنيد و اين دانلود به صورت باورنکردني با سرعت بالايي ميباشد. به طريقي که به يک چشم بهم زدن انجام ميشود.

ويژگي های نرم افزار µTorrent – Torrent App:
جستجو و کشف محتواي ساده با یوتورنت
طراحي شده براي گوشي هاي آندرويد
دانلود سريع، آسان و رايگان موبايل
بدون محدوديت در سرعت يا اندازه بارگيري در تلفن همراه
مديريت تورنت در دريافت ها
دسترسي به محتواي مطالب

دانلود / توضیحات بیشتر