دانلود بازی استراتژیکی Vikings Gone Wild 3.10 برای اندروید

Vikings Gone Wild

با دانلود یک بازی بسیار زیبا در سبک استراتژیک برای اندروید موافق هستید؟با ما با دانلود بازی Vikings Gone Wild همراه باشید.

بازی تاریخی Vikings Gone Wild 3.10 به صورت رایگان در پلی استور عرضه شده است و تا به حال بیش از یک میلیون بار دانلود شده است. سبک بازی استراتژیک و توسط کمپانی بازی ساز EVERYDAYiPLAY منتشر شده است. اگر اهل بازی های تاریخی هستید پیشنهاد ویژه ما را پذیرا باشید.  ساعت ها گیم پلی بی نظیر را میتوانید با بازی Vikings Gone Wild تجربه کنید.  به سراغ ماجرای بازی می رویم اگر اهل بازی کلش اف کلنز یا کینگ هستید سبک و محیط هر دو خیلی به یکدیگر شباهت دارد. زمان ان رسیده که قدرت را به دست بگیرید اولین کاری که باید انجام دهید استخدام سرباز های مختلف است منظور از مختلف این است که هر سرباز دارای یک مهارت خاصی است.  دیواره دفاعی را محکم ببنید و بعد حمله به دیگر قبایل را شروع کنید این یک ایده قدیمی و کاربردی است در صورت حمله شما به انها اگر دفاع خوبی نداشته باشید مطمئناً چیزی جز شکست نصیبتان نمی شود. قلعه خود را به گونه‌ای طراحی کنید که دشمنان را از دسترسی های مختلف در امان بگذارید.  به فکر یک مکان خوب باشید برای آموزش و تعلیم سربازان خود برای هر کدام یک وظیفه قرار دهید برای انجام این کار عجله لازم نیست زیرا طرز تفکر بسیار مهم است در چینش انها.  با پیروزی در هر جنگ میتوانید تجهیزات خوبی را غارت کنید و سربازان خود را قوی کنید.  خیلی از کاربران به دنبال یک ویژگی می گردند در بازی های استراتژیک و ان هم حالت اتحاد است این ویژگی فوق‌العاده است و دوست ها را محکم و جذابیت را بیشتر می کند.  دوستان خود را دعوت کنید و با آنها یک تیم قدرتمند را تشکیل دهید در کنار یکدیگر و متحد به جنگ با دیگر گروه ها بروید.  وجود انیمیشن ها و یا همان گیم پلی های کوچک کوچک یکی از مهمترین ویژگی های بازی است زیرا افراد تازه وارد میتوانند بهتر و بدون سر درگمی بازی را دنبال کنند.  در نسخه جدید امکان آزاد کردن دوستان از زندان ها فراهم شده است.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی استراتژیکی نبرد لرد ها Clash of Lords 2 1.0.155| اندروید

اگر به دنبال یک بازی استراتژیکی برای استفاده در تلفن همراه مجهز به سیستم عامل اندروید خود می گردید ما به شما دانلود بازی زیبای Clash of Lords 2 1.0.155 را پیشنهاد می کنیم که از گرافییکی بسیلر بالا بهره می برد که این امر جذابیت بازی را برای کسانی که از آن استفاده می کنند دو چندان خواهد کرد. این بازی به علت دارا بودن گیم پلی طولانی توانسته نظر کاربران را در مدت زمان کوتاهی به خود جلب کند و به همین علت نیز توانسته رتبه بالایی را در گوگل پلی به خود اختصاص بدهد.

دانلود بازی استراتژیکی نبرد لرد ها Clash of Lords 2 1.0.155| اندروید

پیش نیاز: اندروید 2.3 و بالاتر

در بازی زیبای نبرد لرد ها Clash of Lords شما به یک پادشاه قدرتمند تبدیل خواهید شد که باید با استفاده از هوش و سرعت عمل خود در تصمیم گیری ،دشمنانتان را یکی پس از دیگری از بین ببرید و به این ترتیب امپراطوری قدرتمندی را برای خودتان ایجاد نمایید. شما باید با استفاده از کارگران خود مواد معدنی موجود در منطقه را به طور کامل جمع آوری کرده و از این طریق برای خود سرمایه ای را جمع آوری نمایید. با جمع آوری پول بیشتر شما می توانید برای خود قلعه ای مستحکم بسازید و همچنین دو تا دور آن را دیوار کشی کنید تا در مقابل حمله دشمنان بتواند بیشترین ایستادگی ممکن را از خود نشان بدهد و همینطور سربازان بیشتری را برای خود آماده کرده و همه آن ها را نیز با بهترین سلاح های موجود تجهیز نمایید و با حمله به دیگر مناطق ،سرزمین های بیشتری را به چنگ خود بیاروید و به این صو رت قلمرو امپراطوریتان را تا حد امکان گسترش بدهید. در بازی Clash of Lords شما شاهد نبرد های عظیم و هیجان انگیزی خواهید بود که می توان گفت تمامی این ویژگی ها باعث شده تا این بازی یک بازی بسیار جذاب و اعتیاد آور باشد که می تواند هر فردی را به سادگی به خود جذب نماید. البته باید توجه داشته باشید که این بازی بصورت آنلاین می باشد و به همین دلیل برای اجرا آن شما نیاز دارید که تلفن همراه و یا تبلت شما به اینترنت متصل بشود.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی جنگی قبیله دیوانه Crazy Tribes v1.0.0

 دانلود بازی جدید اندروید Crazy Tribesدانلود بازی جنگی Crazy Tribes v1.0.0

پيش نياز : آندرويد 2,2 و بالاتر
Crazy Tribes v1.0.0 يک بازي جنگي و اکشن ميباشد که در يک قبيله اي که افراد آن ديوانه هستند رخ ميدهد. شما در اين راه وظيفه استخدام تعداد زيادي از سربازان و استفاده از ارتش خود را برای به زانو در آوردن سرزمين هاي بعد از آخرالزماني و ارسال نيروهاي خود به نبرد در مقابل هزاران بازيکن ديگر داريد. کل جهان که با شنيدن نام شخصيت بازي از ترس به لرزه در مي آيند! پيوستن به اتحاد استراتژيک با ديگر بازيکنان و تجارت منابع با ارزش  از وظایف شما در این بازی مي باشد.هم اکنون می توانید این بازی را برای تبلت یا گوشی دارای سیستم عامل  اندروید خود دانلود کنید.

ويژگي های بازی اندروید قبیله دیوانه :
• ارتقاء پايه اول خود را شروع کنيد
• ساخت ساختمان هاي متعدد مختلف و ايجاد يک تمدن جديد
• استخدام ارتش قدرتمند و مبارزه با ديگر Dukes
• گرفتن پايگاه هاي دشمن و مطيع کردن wastelands
• به دست آوردن منابع حياتي و تجارت با بازيکنان ديگر
• توسعه استراتژي هاي موثر
• قبيله فرم با بازيکنان ديگر
• توسعه فناوري هاي جديد
• تجربه هاي گرافيکي به دقت طراحي شده است.
• بازي سرگرم کننده براي عامه ي سنين

دانلود / توضیحات بیشتر