دانلود بازی ورزشی و بسیار زیبای اسکیت برد True Skate 1.2.2

 دانلود بازی های ورزشی 2014

بازی های برتر اندروید

 آیا می خواهید با بازی ورزشی جدید و زیبا اسکیت برد را به اندروید خود بیاورید؟در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، با شبیه سازی یک اسکیت برد حرفه ای خدمت شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی رسیده ایم.

پیش نیاز : آندروید 2.3 و بالاتر

برترین بازی اسکیت برد در آندروید مارکت ! یک بازی ورزشی و بسیار سرگرم کننده برای علاقمندان به اسکیت برد بدون زخمی شدن زانوها ! لمس و تجربه فضایی ورزشی در یک پیست خاص برای انجام بازی اسکیت برد ؛ در ابتدای بازی مجموعه ای از حرکات و آموزش ها در اختیارتان قرار می گیرد که باید آنان را مطابق با آموزش های داخلی پشت سر بگذارید ، از جمله این حرکات می توان به نحوه حرکت ، کنترل جهت ها ، پرش ، کسب امتیاز و تعدادی از تکنیک های حرفه ای اشاره کرد ؛ با گذر از مراحل تمرینی وظایف اصلی شما آغاز می شود. اکنون بایست مأموریت های پیش رویتان را مطابق با خواستهی داخلی بازی پشت سر بگذارید ، شما می توانید یک مأموریت را چندین مرتبه پشت سر بگذارید و هر بار امتیاز بیشتری را به ثبت برسانید. فضای بازی در یک پارک شبیه سازی شده و یک گرافیک صاف و دوست داشتنی ، شما را برای انجام مراحل ترغیب می کند. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی اسکیت سواری Boardtastic Skateboarding v3.2.2

 دانلود بازی اسکیت سواری در اندروید 2013

بازی اسکیت سواری

پیش نیاز : آندروید 2,2 و بالاتر
Boardtastic Skateboarding 2  v3.2.2 از بازی های ورزشی و آرام میباشد . اسکیت سواری از آن دسته بازی هایی میباشد که هیجان و سرعت را خودتان بدون هیچ حفاظی تجربه میکنید . تمام کنترل در دست شماست. باید از روی تپه های ایجاد شده بپرید و به زدن حرکت های نمایشی بپردازید تا امتیازات شما بیشتر شود . دقت داشته باشید که همه چیز به مقدار سرعت شما بستگی دارد که باید به خوبی آن را کنترل کنید. اسکیت بازی  خود را با بالا بردن امتیاز خود ارتقا دهید  به عنوان یک اسکیت باز یا طرفدار واقعی این بازی! گرافیک خیره کننده 3D باعث میشود شما احساس کنید در یک بازی واقعی قرار دارید.

ویژگی های بازی Boardtastic Skateboarding v3.2.2 :
موتور بازی پیشرفته 3D
کنترل چرخش و فرود
15 عرشه اسکیت های مختلفی  برای کسب درآمد و بالا بردن قدرت
پرش از ارتقاء از جمله کامیون ها، چرخ ها، یاتاقان ها، و بیشتر
سفارشی کردن لباس خود و کسب پاداش برای سبک خود
پارک اسکیت مختلف در سراسر جهان

تغییرات اخیر:
3.2.2
– افزوده شدن ژست بازیکن در حالت های مختلف
– رفع برخی از اشکالات

دانلود / توضیحات بیشتر