دانلود بازی جذاب مامور سی آی ای | C.I.A. Petrodollars HD 1.045

اگر از بازی های اکشن خسته شده اید ود وست دارید که یک بازی روی تلفن همراهتان نصب کنید که برای پیش روی در آن نیاز به استفاده هوش و زیرکی باشد ما به شما بازی زیبای C.I.A. Petrodollars HD (full) 1.020 را پیشنهاد می کنیم در این بازی شما باید در نقش یک مامور حرفه ای CIA ظاهر شده و با دنبال کردن سرنخ هایی که در طلول بازی به آن ها دست پیدا می کنید ماموریتی را که بر عهده شما قرار داده می شود را انجام دهید و دست آخر مجرمان واقعی را دستگیر کرده و تحویل قانون بدهید.

C.I.A. Petrodollars HD (full) 1.020 دانلود بازی

پیش نیاز :اندروید 2.3.3 و بالاتر

C.I.A. Petrodollars HD (full) 1.020 نام یک بازی بسیار جذاب و سرگرم کننده می باشد که شما را به یک کاراگاه حرفه ای تبدیل می کند ،در این بازی شما به یک مامر CIA تبدیل خواهید شد شما باید به یک صحنحه قتل بروید و در آن جا تمامی سرنخ ا را جمع آوری کنید و با استفاده از آن ها باندهای بزرگ خلاف کار را که تخلف های بزرگ مالیاتی انجام داده اند و برای رسیدن به پول بیشتر حتی دست به قتل هم می زنند را دستگیر کنید . بازی زیبای C.I.A. Petrodollars HD (full) 1.020 به گونه اس طراحی و ساخته شده است که شما برای پیش رفتن در مراحل آن نیاز دارید که به طور صد درصد از هوش و زکاوت خود استفاده کنید و شواهدی را به دست آورید تا با استفاده از آن ها مجرمین واقعی را به همه معرفی کنید ،شما در واقع باید تمام سرنخ خا را به طوری صحیح مانند یک پازل کنار هم قرار بدهید تا شما را در کوتاه ترین زمان ممکن به قاتلان و متجاوزان از قانون برساند .گرافیک این بازی به شکلی قابل قبول می باشد به گونه که شما می توانید ساعات زیادی را با آن بازی کرده و به هیچ عنوان خسته نشوید ،گیم پلی این بازی نیز بسیار ساده بوده به شکلی که حتی اگر برای اولین بازیست که آن را انجام می دهید به سادگی قادر خواهید بود که کنترل بازی را دردست بگیرید و کار هایی را که از شما خواسته شده انجام بدهید.

پیشنهاد داغ نیو فور اندروید: صفحه ی اختصاصی بازی های hd اندروید

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی اسنایپر Sniper & Killer 3D 1.0.8

 دانلود بازی تفنگی جدید اسنایپر

بازی اسنایپر

اگر از طرفداران بازی های اندروید هستید و می خواهید یک بازی تفنگی جذاب را که در آن نقش تک تیر انداز را بر عهده دارید,تجربه کنید, بازی اسنایپر را دانلود کنید.

Sniper & Killer 3D از محبوب ترين و سرگرم کننده ترين بازي تيرانداز در خفا است، که داراي صفحه نمايش بازي هاي نفيس و پر از شور و شوق است. تيراندازي را متوقف نکنيد ، شما نياز به يک تجزيه و تحليل سریع دارید تا سلاح در دست شما به يک سلاح مرگبار تبديل شود، جنايتکاران وحشتناک اجازه نمي دهد از ديد خود به خوبي استفاده کنيد!

ويژگي های بازی اسنایپر Sniper & Killer 3D :
انواع استقرار و مبارزه:ايستاده تيراندازي، تيراندازي چمباتمه زده، مبارزه براي تغيير کارتريج، جايگزيني سلاح هاي مختلف، خريد کيت پزشکي مکمل HP،عمليات به طور کامل درصفحه نمايش لمسي انجام می گیرد.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی تیر اندازی 2016 Enemy Strike 1.6.9

 دانلود بازی اکشن تفنگی 2016

بازی تیراندازی اندروید Enemy Strike 1.0.7

 پيش نياز : آندرويد 3.0 و بالاتر
Enemy Strike 1.6.9 بازي تير اندازی ديگر براي سيستم عامل آندرويد, اين بار نيز با اول شخص پلير انسان ها ديگر بر روي زمين نيستند و افراد بيگانه جهان را محاصره کرده اند . آنان به طور پيشرفته و با حملاتي از پيش تعيين شده قصد تخريب زنده ها در زمين و فرمانروايي در زمين را دارند . شما با سلاح هاي قدرتمند و تمام نشدني بايد تمام آنها را از بين ببريد.توجه داشته باشيد ارتش بزرگ بيگانه با تمام قدرتمند به صورت وحشيانه از زمين و آسمان حمله ميکنند.

هم اکنون این بازی را برای موبایل و تبلت دارای سیستم عامل اندروید خود به طور رایگان دانلود کنید و لذت ببرید.

ويژگي های بازی  2016 Enemy Strike 1.6.9:
گرافيک بالا
250 مأموريت مختلف
داراي 15 سلاح مختلف
ارتقا لباس رزمي خود و …

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی اسلحه جنگی GUN CLUB 2

دانلود بازی اسلحه GUN CLUB 2

GUN CLUB 2 ورژن 2 اين بازي ميباشد . بايد بگوييم اگر تا به حال اين بازي را تجربه نکرديد و تازه با آن آشنا شده ايد ديگر آن را رها نخواهيد کرد. هر سلاحي که بخواهيد در اين بازي موجود است . انواع اسلحه ها از سراسر جهان در تمام طول تاريخ. در واقع بازي با گرافيک عالي براي شبیه سازي اسلحه ها طراحي شده است که داراي 142 اسلحه گرم ميباشد.شما ميتوانيد از زواياي مختلف همهي اين سلاح ها را امتحان کنيد و از تير اندازي هاي دقيق خود لذت ببريد تا به يک تير انداز قهار تبديل شويد.

هم اکنون می توانید بازی اسلحه جنگی را برای موبایل یا تبلت دارای سیستم عامل اندروید خود با لینک مستقیم و رایگان دانلود کنید و لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی جنگی SWAT:End War 1.05

 دانلود بازی جنگی جدید SWAT:End War 1.05

SWAT:End War 1.05

پيش نياز : آندرويد 2,2 و بالاتر
SWAT:End War 1.05 آيا شما نيز از ضد تروريست ها هستيد؟ آنها در سراسر جهان رو به گسترش هستند و سازمان ملل متحد تمام سعي خود را براي نابودي آنها ميکند و براي همين نیرو هاي ضد ضربتي را تدارک ديده است که شما سر دسته آنها ميباشيد.ولي آنها از نيرو هاي انساني کمتر استفاده ميکنند و از ربات ها براي مبارزه استفاده ميکنند و شما براي از بين بردن آنها بايد به قلب اين نيرو ها نفوذ کنيد.
ويژگي ها:
1 مجموعه جديد و ارتقاء سيستم!
2 سلاح جديد فوق العاده !
3 حماسه هاي صوتي جلوه هاي بصري!
4 صحنه جديد و واقعي در بازي.
5 مبارزه ترکيبي از دعوا!

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی اکشن Total Recall 1.3.0

 دانلود بازی اکشن تفنگی  Total Recall 1.3.0

Total Recall

پيش نياز : آندرويد 2,2 و بالاتر
بازي هیريت انگيز Total Recall 1.3.0 بر اساس داستان واقعي فيلم TOTAL ساخته شده است و همين آن را از ساير بازي ها متمايز مي نمايد. بازي به قدري هيجاني ميباشد که اگر استارت آن را بزنيد شما را از دنياي واقعي دور ميکند و ساعت مشغول بازي خواهيد شد.بازي در سال 2084 سبک اکشن و علمي تخيلي است و اتفاقات بازي در حالي که دنيا ميان رويا و حقيقت گير افتاده است اجرا ميشود . سرنوشت جهان در دستان شما ميباشد و بايد مرز بين اين دو را از هم مقايسه کنيد . افرادي ترسناک و هيولا هايي در اين بازي دشمن شما خواهند بود که با داشتن سلاح هاي گوناگون قادر به نابودي آن ها خواهيد شد.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی اکشن Metal Gun – Blood War v1.24

 دانلود بازی اکشن و جذاب Metal Gun – Blood War برای اندروید

دانلود بازی Metal Gun - Blood War v1.24

پيش نياز : آندرويد 2,2 و بالاتر
Metal Gun – Blood War v1.24 بازي اکشن در سبک سرباز کوچولو . سلاح هاي مختلفي در اختيار شما قرار داده ميشود قوي و ضعيف بايد براي آنها برنامه ريزي داشته باشيد زيرا در طول مسير دائم در حال مبارزه با انواع قول ها و سربازان ميباشيد.داستان بازي به گونه اي ميباشد که شما بايد از کره ي زمين محاظت نماييد زيرا دشمنان شما کسي نميباشند جز آنهايي که از کرات ديگر براي اشغال کره ي زمين مي آيند و سلاح هاي آنها بسيار قوي و ابزار آنها طاقت فرسا ميباشد. شما بايد از تمام مراحل به خوبي عبور کنيد و در هر مرحله با قول مرحله روبه رو ميشويد و در آنجا بايد از سلاح هاي قوي خود استفاده نماييد.

دانلود / توضیحات بیشتر