دانلود بازی هیتمن اسنایپر ورژن جدید و کامل دیتا Hitman Sniper 1.7.88009

Hitman Sniper

 

کسب امتیاز 5.0 از 5.0 در گوگل پلی خود گویای همه چیز است، Hitman Sniper هم اکنون به عنوان یکی از بهترین و جذاب ترین بازی های اندروید از دید کاربران است پس این بازی می تواند بهترین انتخاب برای اوقات فراغت باشد. داستان بازی از این قرار است که شما در نقش تک تیراندازی ظاهر خواهید شد که از یک فاصله زیاد برروی چند منطقه خاص متمرکز می شوید و این کار را با استفاده از یک سلاح حرفه ای که یک دوربین دقیق هم برروی آن نصب شده است انجام می دهید که البته این کار ساده ای نخواهید بود زیرا کوچک ترین اشتباه می توانند تمام ماموریت را برهم بزند این اشتباه می تواند ناشی از یک تکان ساده در زمان شلیک کردن باشد. این بازی از هیمتن هم مانند سایر سری بازی های هیتمن دارای گرافیک بالا است و با همراهی یک گیم پلی جالب و کامل، Hitman Sniper توانسته است خود را در رتبه بهترین ها قرار دهد، بگونه ای که هر فرد یا یکی از شخصیت هایی که قرار است آن را ترور کنید با دیگر افراد در ارتباط نزدیک است و اگر برای مثال جسد یک نفر را مشاهده کنند ممکن است ماموریت شکست بخورد.

در بازی اندروید هیتمن اسنایپر توجه خیلی زیادی به جزئیات شده است تا بگونه ای واقع گرایانه جلوه داده شود برای مثال در گوشه صفحه می توانید میزان تنفس خود را مشاهده کنید یعنی اینکه در مواقع حساس می توانید به میزان خاصی نفس خود را مانند تک تیرانداز های حرفه ای حبس کنید تا به این شکل دقیق تر شلیک کنید. سلاح های فوق العاده زیادی در این نسخه از بازی هیتمن قرار دارد و علاوه بر این مراحل و ماموریت های مختلف و متنوعی وجود دارند که همگی دست به دست می دهند تا شما در طی انجام بازی به هیچ عنوان خسته نشوید. برای نصب بازی، ابتدا فایل نصبی (apk) را اجرا و بازی را نصب کنید سپس یک بار گیم را اجرا کنید و از آن خارج شوید پس از آن فایل دیتا را از حالت فشرده درآورید و پوشه com.squareenixmontreal.hitmansniperandroid را که آن موجود است را کپی و در آدرس SdCard/Android/obb قرار دهید.ورژن جدید و کامل به همراه دیتا بازی هیتمن اسنایپر را برای اندروید دانلود کنید و لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی تک تیر انداز کوهستان Mountain Sniper Killer 3D FPS 1.2

امروز برای شما دوست داران بازی های جنگی بازی زیبای Mountain Sniper Killer 3D FPS 1.2 را آماده کرده ایم در این بازی شما در نقش یک سرباز ظاهر خواهید شد که باید به مقابله و نبرد با دشمن بروید. او نبردی سخت در کوهستان پیش روی دارد زیرا دشمن قصد حمله به کشورش را دارند و همه سربازان از جمله این تک تیر انداز باید تا آخرین قطره خونشان در مقابل این متجاوزان ایستادگی کرده و آن ها را از کشور دور کرده و تک تک این متجاوزان را به سزای اعمالشان برسانند.با ما بازی دانلود این بازی برای اندروید همراه باشید.

دانلود بازی تک تیر انداز کوهستان Mountain Sniper Killer 3D FPS 1.1

پیش نیاز: اندروید 2.3.3 و بالاتر

در بازی زیبای Mountain Sniper Killer 3D FPS 1.2 یا همان تک تیر انداز کوهستان همان گونه که از نام بازی پیداست شما باید در نقش یک تک تیر انداز ظاهر شوید که باید به مناطق کوهستانی بروید و در آن جا به همراه سایر هم رزمانتان به مقابله با دشمنان بپردازید. دشمن به کشور شما حمله کرده و قصد دارد که سرزمینتان را تسخیر کرده و به کنترل خود در آورد به همین دلیل شما نیز باید تمام توان خود را به کار بسته و از کشورتان در مقابله حمله بیگانگان دفاع کنید ،بسیار مراقب باشید زیرا در این نبرد کوچکترین غفلت می تواند به سادگی باعث مرگ شما بشود ،سعی کنید که از بهترین مسیر ها عبور کرده و در سریع ترین زمان ممکن نشانه گیری و همچنین شلیک کنید و به این ترتیب با نابود کردن دشمنان مراحل بازی را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید. در این بازی شما قادر خواهید بود که بسته به شرایط نبرد اسلحه مورد استفاده خود را تغییر بدهید و به این ترتیب قدرت خود را در نبرد تا حد چند برابر افزایش دهید و دشمنان را یکی پس از دیگری از سر راه خود بردارید. این بازی دارای گرافیک فوق العاده جذاب و سه بعدی می باشد که در ترکیب با گیم پلی بسیار جذاب می تواند گزینه مناسبی باشد برای پر کردن اوقات فراغت شما به خصوص اینکه در این بازی جلوه های صوتی بی نظیری بکار رفته که توانسته باه سادگی جذابیت بازی را تا حد چند برابر برای کاربران افزایش بدهد.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی تک تیرانداز 2015 | Modern Sniper

دانلود بازی تک تیر انداز 2015 مخصوص سیستم عامل اندروید

Modern Sniper

با دانلود بازی تک تیر انداز فوق العاده برای اندروید موافق هسیتد؟با ما با دانلود بازی Modern Sniper 2015 همراه باشید و لذت ببرید.

بازی 2015 Modern Sniper یکی از بهترین و جذاب ترین بازی های اندروید است که در سبک بازی اکشن ساخته است. همانطورکه از نام این بازی پیداست شما در آن نقش یک تک تیرانداز را خواهید داشت که باید با شیوه های مدرن و مختلف اهداف خود را از بین ببرید. اهداف شما افراد مختلفی هستند که بسته به نوع سختی مرحله به شیوه های مختلف در مقابل شما ظاهر می شود. شما باید با انتخاب یک سلاح مناسب از بین تمامی سلاح های موجود و همچنین قرارگیری در بهترین و مناسب ترین مکان نسبت به هدفی که برای شما مشخص شده است خود را برای یک تیراندازی کامل و دقیق آماده کنید. بیشتر افرادی که شما باید آن ها را هدف قرار دهید, متحرک هستند و این کار شما را به شدت سخت تر می کند البته باید توجه داشت که حرکت هدف می تواند به شکل های مختلف انجام شود, چپ یا راست و جلو یا عقب و باید بدانید که اگر فرد به سمت شما حرکت می کند شما راحت تر می توانید آن را مورد هدف قرار دهید.امیدواریم از این بازی تک تیر انداز لذت ببرید.

پیش نیاز : اندروید ۲.۳ و بالاتر

زمانیکه شما از از طریق دوربین تفنگ در حال هدف گیری هستید می توانید میزان زوم آن را بصورت دستی مشخص کنید تا هدف را بهتر تماشا کنید اما با این کار دقت کار شما نیز تا حد زیادی کاهش خواهد پیدا کرد و این می توانید باعث شود شما در کار خود موفق نوشید. تعداد تیر های شما محدود است و این می تواند برای شما مشکل ایجاد کند زیرا اگر تیر شما به هدف نخورد و شخص مورد نظر شما فرار کند شما باید با تنها تیر هایی که برایتان باقی مانده است آن را از پای درآورید. بازی 2015 Modern Sniper در محیط و شرایط مختلفی انجام می شود, از محیط های بسته مثل انبار گرفته تا محیط های باز که هرکدام از آن ها شرایط خاص خود را دارند در برخی از آن ها نور محیط کم است و در برخی از آن ها نیز موانع زیادی در دید شما قرار می گیرند به هر حال به هر شکل ممکن کار شما سخت خواهد شد. یکی از مهم ترین معایب این بازی این است شما همیشه ثابت هستید و نمی توانید محیطی را که در آن هستید را ترک کنید به غیر از این مورد, بازی بسیار کامل و جذاب ساخته شده است.برای دانلود بازی به ادامه مطلب بروید.

دانلود / توضیحات بیشتر