بازی کستل کلش: عصر افسانه ها Castle Clash: Age of Legends 1.3.15

Castle Clash Age of Legends

با دیگر کاربران از سراسر دنیا به جستجو در Castle Clash بپردازید. بازی هیجانی و چالش برانگیزی جدید به همراه حالت های مختلف. یکی از رتبه های برتر بازی های استراتژی در آلمان و دیگر کشورها با رتبه 4.6 از 5. در بازی فوق العاده کستل کلش به همراه میلیون ها بازیکن دیگر از سراسر دنیا بازی کنید و با راه و روش خودتان خلق کنید و در راه کسب افتخار مبارزه کنید. هیچ وقت از این بازی اعتیاد آور خسته نخواهید شد. ترکیب استراتژی های سریع و مبارزات هیجانی، عنوانی در ابعاد حماسی. تعداد زیادی از قهرمان های قدرتمند و متنوع را استخدام کنید و آنها را همراه ارتشی از موجودات اسرار آمیز به میدان جنگ اعزام کنید. امپراطوری خود را با استفاده استراتژی و تخیلتان خلق کنید و برای تبدیل شدن به بهترین بازیکن در Castle Clash مبارزه کنید.

ویژگی های بازی کستل کلش:

  • با قهرمان های قدرتمند و متنوعی که تا به حال دیده اید قدم به میدان مبارزه بگذارید
  • در کنار دوستان خود در مقابل تهیدی عظیم مبارزه کنید
  • از پایگاه خود در حملات دفاع کنید
  • دژ غیرقابل نفوذ خود را بسازید و ارتقا دهید
  • ارتشی از قهرمان ها و موجودات اسرار آمیز تهیه کنید
  • در عرصه به قهرمان هایتان اجازه دهید در مقابل دیگر بازیکنان مبارزه کنند
  • با یکدیگر در مقابل دشمنان مبارزه کنید و با هم نیز از تیم دفاع کنید
  • جادو های ساده مانند لمس کردن صفحه را آزاد کنید
  • و…
دانلود / توضیحات بیشتر

بازی جنگی خشم تک تیرانداز Sniper Fury 1.5.0l

Sniper Fury

Sniper Fury یک بازی اکشن اندروید فوق العاده زیباست که توسط کمپانی گیم لافت (GameLoft) برای اندروید منتشر شده است و تاکنون امتیاز 4.3 از 5.0 را در گوگل پلی به خود اختصاص داده است.
شروع عملیاتی جهانی!
وقت برای دیپلماسی وجود ندارد، وقت جنگیدن فرا رسیده. همه خواهان این هستیم که بهترین تک تیرانداز دنیا به ما ملحق شود تا بتوانیم در مقابل شیطان بی رحم ایستادگی کنیم مهم نیست کجا پنهان شده باشد. این بازی نیست و راهی برای پشیمانی وجود ندارد، پس برای کشتن شلیک کنید.
وجود بیش از 130 مرحله اکشن.
گرافیک باورنکردنی سه بعدی که شما را به آینده می برد، از آسمان خراش های شهری تا مکان های عجیب و غریب.
سربازان؛ اتوموبیل های ضد گلوله، منطقه هوایی و کلاس های متفاوت دیگر از دشمنان.
افکت و جلوه های بسیار زیبا هنگام برخورد تیر به سر.
طوفان شن، باران های اسیدی، کولاک و افکت های بسیار دیگر.
اسلحه های مدرن و قدرتمند.
تفنگ تک تیرانداز، اسلحه تهاجمی، ماشین گان و سلاح های سری دیگر.
اجزا و غنیمت ها را جمع آوری کنید تا انبار تسلیحات خود را ارتقا دهید.
امکان منحصر به فرد شخصی سازی اسلحه ها.
در بخش های چند نفره با شکست دادن دیگر بازیکنان و تخریب دیوار دفاعی منابع آن ها را برای خود استفاده کنید.
جوخه ای بسیار قوی درست کنید تا در برابر غارت کردن امن باشد.
با پیوستن به مرحله های جانبی جوایز بیشتری دریافت کنید.
بدون شک Sniper Fury یکی از قوی ترین و بهترین بازی های اکشن تک تیراندازی می باشد که تا به حال دیده اید.
به میدان مبارزه بپیوندید و شروع به کشتن دشمنان کنید و با شلیک به سر بازیکنان افکت های منحصر به فرد خارق العاده ای را مشاهده کنید و اسلحه های خود را با امکانات ویژه شخصی سازی و کنید و ارتقا دهید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی جنگ ربات ها Iron Kill: Real Robot Boxing 1.9.142 اندروید

Iron Kill Real Robot Boxing

عنوان Iron Kill: Real Robot Boxing بازی جدیدی در سبک مبارزات بوکس روبات هاست، جایی که شما برای قهرمان شدن در مسابقات تلاش و مبارزه می کنید. این بازی اندروید را استودیوی بازی سازی Play Motion Pte Ltd برای اندروید در گوگل پلی منتشر کرده است. اگر به بازی های مبارزه روبات ها، جنگ روبات ها، بوکس روبات ها و کلا بازی های مبارزه ای علاقه دارید حتما از Iron Kill: Real Robot Boxing لذت خواهید برد جایی که روبات شما برای قهرمان شدن در دنیای روبات ها که شبیه با آخرالزمان است مسابقه می دهد.

برخی از ویژگی های این بازی:

  • در این ماجراجویی هیجانی با 27 نوع روبات منحصر به فرد مبارزه کنید تا تبدیل به بهترین قهرمان مسابقات Iron Kill شوید
  • پک های مبارزه ای فوق العاده شامل حرکات ویژه را آزاد کنید
  • روبات خود را ارتقا و بروزرسانی کنید، درباره تکنولوژی های جدید مبارزات و افزایش تجهیزات جستجو کنید تا در رینگ مسابقات بر مبارزات و حریف تسلط کافی داشته باشید
  • گرافیک و انیمیشن های فوق العاده جذاب
  • بازی های فشرده و محدود در لیگ و کمبود وقت
  • روبات افسانه ای مبارز خود را از میان 26 نینجای آهنی بسازید و بر حرفان چیره شوید تا تبدیل به بزرگترین قهرمان تاریخ شوید
  • مسابقات بوکس خود را با چند حرکت فرز برای چابک بودن و یا حرکات سنگین برای قوی ماندن شروع کنید
  • طیف وسیعی از حرکات بوکس و تاکتیک های مبارزه را به همراه قابلیت های منحصری به فردی مانند گیج کردن، انتقام،ضربات سخت، ابدیت، سپر و.. انجام دهید که هرکدام می توانند نتیجه بازی را تغییر داده و برای شما فرصتی به ارمغان بیاورد
  • ظرفیت انتقام خود را پر کنید تا حرکات فوق قدرتی را برای روبات آهنین خود آزاد کنید. مهارت های روبات مبارز خود را برای پیروزی در مسابقات مدیریت کنید. حرکات بسیاری را که از ورزش هایی مثل بوکس، کشتی،مسابقات غیر قانونی، mma و.. الهام گرفته شده است را تجربه کنید
  • پیروز مبارزات شوید و مسابقات روبات ها را ارتقا دهید تا مجازات آنها بیشتر شود . روبات ها را با دو برابر قدرتشان مجهز کنید تا بتوانید آیتم های مخصوص ضربه فنی کردن را بدست آورید
  • پژوهش های تاکتیکی را انجام دهید تا روبات خود را ارتقا و بهبود بخشید و به طور کلی به ماجراجویی خود در دنیای مبارزه روبات ها سرعت ببخشید
  • در 60 لیگ مبارزه ای و 12 جام مسابقه دهید تا تبدیل به قهرمانی جاودانه در دنیای مبارزات روباتی شوید
  • محدودیت های مبارزه ای را تکمیل کنید تا نسخه حرفه ای و ویژه روبات مبارز را برنده شوید
  • خود را در 7 عرصه بی نقص مبارزات که برای جنگ های خشمگین روبات ها طراحی شده غوطه ور کنید
  • فهرستی از دقیق ترین مبارزات روبات ها را که از تمام مبارزات نینجایی و بوکس دنیا الهام گرفته شده است را تجربه کنید
  • و…
دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نسخه Blackout 1.7.0l بازی مدرن کمبت Modern Combat 5 +دیتا

بازی اندروید Modern Combat 5 Blackout

بازهم کمپانی بازی سازی Gameloft شاهکاری جدید خلق کرد، Modern Combat 5: Blackout 1.7.0l یکی از بهترین و جذاب ترین بازی های جنگی اندروید که تاکنون ساخته شده است. گرافیک نسخه Blackout (خاموشی) از بازی مدرن کمبت مانند نسخه های قبلی فوق العاده بالاست پس اپر طرفدار بازی های درست و حسابی اندروید هستید به هیچ عنوان آن را از دست ندهید. داستان بازی را سربازی شجاع روایت می کند که از دستورات ارتش و مافوق خود سرپیچی کرده و برای نجات سرزمینش و دنیا با تروریست و افراد پلید می جنگد. درگیری هایی که میان شما و دشمنانتان اتفاق می افتد بسیار هیجانی و پر سر و صداست، به شکلی که حتی کوچک ترین خطا از طرفین باعث مرگ و حذف او از بازی خواهد شد. بازی بصورت اول شخص ساخته شده است و دارای محیطی کاملا 3 بعدی است همچنین محیط ها یا زمین های بازی بسیار متنوع هستند.پیشنهاد میکنیم نسخه Blackout بازی مدرن کمبت 5 را برای اندروید دانلود کنید.

Modern Combat 5: Blackout 1.7.0l را می توان در دو حالت یک نفره و چند نفره انجام داد، در حالت یک نفره یا همان ماجرایی، شما باید مراحل مختلف را پشت سر بگذارید و ماموریت هایی که در هر یک از آن ها به شما داده می شود را با موفقیت کامل پشت سربگذارید اگر هم دوست داشته باشید می توانید بازی را بصورت آنلاین و چند نفره پیش ببرید تا جذابیت و هیجان بازی چندین برابر شود در هر صورت مدرن کمبت جدید در نوع خود بی نظیر است. در این باز مانند بازی ندای وظیفه ، شما به همراه یک تیم حمله و پیشروی می کنید که بازی را زیباتر می کند، تیم شما دارای چهار فرد آموزش دیده و حرفه ای از جمله خود شماست که در کنار هم باید تمامی ماموریت های موجود را پشت سر بگذارند.بازی Modern Combat 5 را با دیتا کامل برای اندروید دانلود کنید و لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی اندروید LEGO® BIONICLE® 2 1.0.2 همراه دیتا

بازی اندروید LEGO BIONICLE

بازی اندروید اکشن و ماجراجویی LEGO® BIONICLE® توسط استودیوی بازی سازی The LEGO Group و بصورت کاملا رایگان در گوگل پلی قرار گرفته است. شش قهرمان بزرگ در انتظار آغاز جنگ و نبرد هستند و شما باید کنترل یکی از آن ها را بر عهده بگیرید و به جنگ با بیگانگان بروید. سرزمین شما توسط کسانی تصرف شده است که از قدرت بالایی در مبارزه کردن برخوردار هستند. حالا شما با نابودی آن ها می توانید مردم منطقه ی خود را از دست آن ها نجات دهید و همچنین به فکر کسب درآمد باشید و با نابودی هر کدام از آن ها هر چیزی که از آن ها به جا مانده است را غارت کنید و به این شکل قوی و قوی تر شوید. در بازی LEGO® BIONICLE® باید به یک نکته بسیار مهم توجه داشته باشید بعضی از دشمنان شما در مکان های مختلف پنهان می شوند و شما آن ها را نمی بینید و آن ها بعد از گذشتن شما از مکان مورد نظر ظاهر می شوند به همین دلیل سریعا باید برگردید و آن ها را نابود کنید.

برخی از ویژگی های بازی LEGO® BIONICLE®:

  • وجود شش جنگ جوی حرفه ای و قهرمان
  • جمع آوری بیش از صد قطعه لوازم با ارزش و دزدیده شده
  • محیطی کاملا 3D و جذاب
  • گرافیک بالا همراه با صداگذاری هیجان انگیز
  • تسلط کامل بر روی تمامی گزینه ها و مکان های داخل بازی
  • وجود 74 ماموریت مختلف برای مبارزه
  • بیش از 5 مکان کوناگون برای جنگ و خونریزی در جزیره Okoto
  • و…
دانلود / توضیحات بیشتر

بازی جنگی جنگجویان جاودان ETERNITY WARRIORS 4 v1.3.0 اندروید

بازی جنگی جنگجویان جاودان ETERNITY WARRIORS 4

ETERNITY WARRIORS 4 که توسط کمپانی نام آشنای glu برای اندروید منتشر شده است با کسب امتیاز فوق العاده 4.3 از 5.0 در Google Play یکی از محبوب ترین بازی های اندروید به شمار می رود. دشمنان را شکست دهید و به یک قهرمان در بازی اندروید جنگجویان جاودان تبدیل شوید.

4 قهرمان برای انتخاب وجود دارد:
شک دشمنان به عنوان جنگجوی توانا، که می توانید آن ها را با رعد و برق تکه تکه کنید. قهرمان خودتان را براساس سبک بازی خودتان انتخاب کنید و آماده حرکت باشید.

غارت حماسی:
سبک بازی حماسی است و برای ارتقا توانایی خودتان باید سلاح ها، زره و سپر را غارت یا کشف کنید.

استاد مهارت های منحصر به فرد:
چندین نوع قابلیت ارتقا دارد. مهارت های خودتان را برای مبارزه با شیطان حفظ کنید. از استاد قهرمان ها برای داشتن قوی ترین قدرت در قهرمان خود استفاده کنید و از حالت خشم برای کشنده ترین تکنیک های خود استفاده کنید.

مبارزات PVP (کاربر در برابر کاربر):
شما می توانید با دیگر بازیکنان به صورت آنلاین در سبک مبارزات حماسی در بازی جذاب و محبوب ETERNITY WARRIORS مسابقه دهید. قهرمان خودتان را به بهترین تجهیزات و ابزار مبارزه و نفوذ به دشمن تجهیز کنید وجوایز زیادی را بدست آورید.

گروه ها:
یک گروه ایجاد کنید و دیگر بازیکنان را برای پیوستن به گروه خود دعوت کنید. گروهتان را مدیریت کنید و برای کسب مقام برترین رهبری گره تلاش کنید.

همیشه در حال تغییر وقایع:
وقایع جدید هر هفته اضافه می شوند. برای برنده شدن جوایز ویژه عضو شوید.

گیم پلی بازی ETERNITY WARRIORS بطور همهجانبه از تبلت ها پشتیبانی می کند درضمن استفاده از 4 قهرمان تا انتهای بازی رایگان است اما شما می توانید برای بعضی از مراحل پول واقعی پرداخت کنید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی پلیس آهنی RoboCop™ 3.0.6 اندروید + دیتا

RoboCop

بازی پلیس آهنی (RoboCop) هم اکنون در بین بهترین بازی های اندروید قرار دارد و با گرافیک فوق العاده HD و گیم پلی معرکه ی خود توانسته است توجه کاربران اندرویدی را به خود جلب کند. با استفاده از پرتاب کننده های راکت جدید، صدمات بیشتری را وارد کنید. در شهر تهران به مبارزات خود بپردازید.
لباس ها و اسلحه های جدید را امتحان کنید.
به بازی رسمی فیلم RoboCop – پلیس آهنی خوش آمدید.
دیترویت سال 2028، زمانی که الکس مورفی یک همسر و پدری مهربان و پلیسی وظیفه شناس هنگام انجام وظیفه به شدت مجروح می شود شرکت چند ملیتی OmniCorp از این فرصت استفاده می کنید و وی را افسر پلیسی که نصف انسان و نصف روبات است تبدیل می کند.
شما هم به برنامه شرکت OmniCorp بپیوندید تا تبدیل به افسر روباتی شوید. مامور نهایی اجرای قانون باشید. با آدم های کلاهبردار و دشمنان روبات مبارزه کنید و یاد بگیرید که چگونه از شهروندان در خیابان های فاسد دیترویت محافظت کنید.
همین الان تمریناتتان را شروع کنید.
از پهپاد ها برای حمله به دشمنان در نقاط دور استفاده کنید.
انسان ها را نجات دهید و خبرچینان را دستگیر کنید.
با روبات های خشونت آمیز دیگر درون فیلم مبارزه کنید مانند EM-208 و ED-209
تسلیحات و لباس روباتیک خود را به آخرین تکنولوژی ارتقا دهید و با استفاده از گرمای بدن بتوانید مکان افراد را پیدا کنید.

دانلود / توضیحات بیشتر

بازی استراتژیکی کنترل کهکشان Galaxy Control: 3D strategy GI_2.18.59 برای اندروید

Galaxy Control 3d strategy

عنوان Galaxy Control: 3D strategy یا همان کنترل کهکشان یک بازی استراتژیکی، اکشن و فضایی با گرافیکی زیبا و 3 بعدی است که کمپانی بازی سازی FX Games Media آن را در Google Play منتشر کرده است و تصمیم بر آن شد  تا نسخه کامل آن را بصورت رایگان در سایت قرار دهیم تا کاربران نیو فور اندروید از آن لذت ببرند. از معادن مواد آلی و معدنی استخراج کنید، شروع به غنی کردن اورانیوم کنید، از پایگاه خود دفاع کنید و با استفاده از برج های لیزری، موشک انداز ها، توپ، دیوار های بلند و مین سپاهی فوق العاده به همراه نیروهای منحصر به فرد زمینی و هوایی بسازید. با میلیون ها بازیکن این بازی اندروید در سراسر جهان بصورت آنلاین مبارزه کنید و شهرت، امتیاز و منابع آن ها را بدست بگیرید و به نفر اول کهکشان تبدیل شوید.

توجه داشته باشید این بازی آنلاین است پس برای انجام این بازی نیاز به اتصال اینترنت دارید. بازی Galaxy Control با اینترنت های 3G و 4G سازگاری کامل دارد بنابراین می توانید با استفاده از اینترنت تمامی اپراتورها (ایرانسل، رایتل، همراه اول) استفاده کنید اما بهترین گزینه برای اجرای بازی استفاده از اینترنت ADSL است.

از افتخارات این بازی در گوگل پلی می توان به دریافت بیش از 67،000 امتیاز 5.0 و کسب رتبه کلی 4.2 از 5.0 است که برای یک بازی آنلاین امتیازی فوق العاده بالا به حساب می آید پس فرصت تجربه این بازی اکشن را از دست ندهید.

برخی از ویژگی های بازی کنترل کهکشان عبارت اند از:

  • گرافیک سه بعدی نسل آینده
  • کاملا رایگان
  • با استخراج مواد معدنی و اورانیوم پایگاه خود را ارتقا دهید
  • امکان دفاع کردن از طریق برج های لیزری، مین ها،راکت ها و دیوار
  • ساخت ارتش با امکان داشتن بیش از 11 نوع نیروی زمینی و هوایی منحصر به فرد
  • با دیگر بازیکنان از سراسر جهان رقابت کنید و منابع را غارت کنید
  • قابلیت بازی بصورت چند نفره و آنلاین
  • بدون نیاز به دیتا گیم
  • و…
دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی نبرد کشتی ها: جنگ جهانی دوم WARSHIP BATTLE:3D World War II 1.1.4

WARSHIP BATTLE-3D World War II

خبری بسیار هیجان انگیز برای 40 میلیون طرفدار مبارزات بازی نبرد کشتی ها: جنگ جهانی دوم، در WARSHIP BATTLE مبارزات را به دریا ها بکشانید و از نبرد میان ناو رزم ها و گرافیک فوق العاده لذت تمام را ببرید. یک بازی سه بعدی فوق العاده بر اساس جنگ های تاریخی نیروی دریایی در جنگ جهانی دوم پس اگر دوست دارید تا هیجان روز های جنگ را حس کنید بدون شک این بازی اندروید می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. از ناو ” یو اس اس آریزونا” گرفته تا “اچ ام اس بولداگ” کنترل قابل اعتماد ترین ناو های دوران جنگ جهانی را بر عهده بگیرید و به مسیر افتخار آفرینی هدایت کنید. در این بازی کم حجم و سبک به شما این قابلیت و توانایی داده خواهد شد تا بتوانید از میان سلاح ها و تجهیزات مختلف موجود در یک ناو جنگی برای مقابله با دشمنانتان استفاده کنید برای مثال می توانید از توپ های سنگین و مسلسل ها استفاده کنید و یا اینکه از هواپیما های روی عرشه ی کشتی برای هجوم به سمت دشمن بهره ببرید علاوه بر این ها درصورت لزوم می توانید کشتی خود را تعمیر کنید و یا اینکه با جا به جایی ناوتان خود را برای حمله به دشمن و یا یک عقب نشینی تاکتیکی آماده کنید به هر حال انتخاب استراتژی در این بازی اکشن و زیبا با شماست.

ویژگی های بازی WARSHIP BATTLE:

  • کیفیت فوق العاده سه بعدی بازی بر خلاف حجم کم آن
  • جنگی دریایی سریع و پرخشن بر اساس کشتی های زمان جنگ جهانی دوم
  • قابلیت شخصی سازی کشتی با سلاح و قسمت های دیگر برای پیروزی
  • مراحلی بر اساس ماموریت های واقعی
  • و…

توجه داشته باشید که این بازی کاملا رایگان است اما برای استفاده از برخی امکانات نیاز است تا نسخه کامل آن را خریداری کنید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی جنگی Bladelords – the fighting game 2 اندروید

Bladelords - the fighting game

Bladelords – the fighting game یک بازی اکشن فوق العاده زیباست که استودیوی PLAYSOFT آن را در Google Play منتشر کرده است. جنگجوی درون خود را در این بازی مبارزه ای سه بعدی آشکار کنید. تا 16 مبارز می توانید انتخاب کنید و با آنها به مسابقات گوناگون بروید و تجهیزات و توانایی هایشان را ارتقا دهید و وارد مسابقات چالشی با بازیکنان واقعی از سراسر دنیا شوید. در مقابل صدها دشمن از خود دفاع نمایید، به همه مردم نشان دهید که هیچ شمشیری در این دنیا وجود ندارد که رازی برای شما داشته باشد. داستان بازی از این قرار است که در امپراطوری باستانی که بین مجموعه میانه غربی و ژاپن قرار دارد یک نیروی شیطانی و تاریک بر میخیزد تا دوباره دنیا را سراسر دنیا را بگیرد؛ سرنوشت این امپراطوری در دستان شماست سفر خود را در میان 4 سرزمین از این امپراطوری شروع کنید و قوی ترین مبارزان را پیدا کنید و به آن ها تعلیم دهید تا مبارزات باورنکردنی و قدرت های جادویی را ازاد کنند پس شمشیر خود را به دست بگیرید و به خداوند شمشیر ها تبدیل شوید.

دانلود / توضیحات بیشتر
1 2 3 4