دانلود بازی ورزشی زیبای موج سواری Ancient Surfer 1.0.1

 دانلود بازی ورزشی زیبای اندروید

بازی اندروید جدید

آیا دوست دارید اوغات فراغت خود را با انجام یک بازی ورزشی و هیجان انگیز سپری کنید؟ پیشنهاد می کنیم بازی بسیار زیبای Ancient Surfer را از دست ندهید.

پیش نیاز : آندروید 2.2 و بالاتر

فصل تابستان است ، وقت آن است که در سواحل به گشت و گذار بپردازید. در این بازی می توانید در هفت نقطه مختلف جهان ، به موج سواری مشغول باشید ! بر موج های پیش رویتان تمرکز کرده و در مقابل نور خورشید پرش کنید. با سایر افراد در این زمینه به صورت آنلاین به رقابت بپردازید و لذت گشت و گذاری جالب بر روی امواج دریاها را در دستان خود تجربه کنید. با انجام مراحل این بازی ، می توانید به جمع آوری سکه ها پرداخته و از آنان برای باز کردن محدودیت های بازی استفاده کنید. با پیشرفت های تدریجی ، شما می توانید کاراکتر بازی را سفارشی کنید ، از جمله قادر خواهید بود تا چوب مربوط به موج سواری ، شلوارک ، گردنبند و… را مطابق با سلیقه خود تغییر دهید و شخصیتی کاملا سفارشی را ایجاد کنید. از کوسه ها دوری کرده و از موانع با احتیاط و مهارت گذر کنید تا به رتبه های بالا دست پیدا کنید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی زامبی Zombie Frontier v1.08

 دانلود بازی اندروید Zombie Frontier v1.08

بازی اندروید Zombie Frontier v1.08

پيش نياز : آندرويد 2,2 وبالاتر

Zombie Frontier v1.08زامبي کشي , ترس , هيجان در يک بازي با کيفيت که با زامبي هاي و خون آشام هاي مختلفي رو در رو ميشويد . در اين بازي سلاح هاي قوي براي کشتن اين زامبي ها در اختيار شما قرار داده ميشود که فقط با آنها میتوانید خیل عظیمی از زامبی ها را نابود کنید سرعت عمل نیز در این بازی حرف اول را میزند زیرا یک لحظه غفلت با عث میشود انها به شما به صورت گروهی حمله کنند و دیگر نتوانید اذ خود دفاع کنید. ويژگي هاي ديگر اين بازي عبارتند از:

ويژگي ها بازی اندروید Zombie Frontier v1.08 :
– لذت بردن از موسيقي تکان دهنده و تاثير صدا!
– تجربه احساس شليک طور گسترده!
– کشتن انواع مختلف از زامبي!
– سلاح هاي جديد و ارتقاء سيستم!
– به چالش کشيدن نقش سيستم رشد!
– آيتم هاي جديد و منحصر به فرد جايزه!

دانلود / توضیحات بیشتر