دانلود بازی مسابقات رالی سه بعدی Race The Traffic

دانلود بازی ماشین 3 بعدی- Race The Traffic برای اندروید

بازی رالی

آیا برای انجام یک بازی مسابقه ی رالی در سبک بازی محبوب Traffic Racer آمادگی دارید؟این بازی را برای اندروید دانلود کنید. بازی محبوب Traffic Racer که چندی پیش جدیدترین نسخه از آن را در این مطلب برایتان به اشتراک گذاشتیم ، با آنکه مدت زمان کوتاهی از عرضه خود را در فروشگاه های اپ استور و آندروید مارکت می گذراند ، با استقبال فراوانی از سوی کاربران رو به رو شد ؛ از این رو تعدادی دیگر از اینگونه بازی های با عناوین جدید توسعه داده و در فروشگاه گوگل پلی قرار گرفته اند ، در این مطلب با شما هستیم در معرفی یکی دیگر از این بازی ها ، البته این بار در نمای 3 بعدی !

پیش نیاز : آندروید 4.0.4 و بالاتر

بازی جدید Race The Traffic 1.0.5 عنوان یک بازی ماشین جدید در سبک سری بازی های مسابقه ای در حالت ترافیکی است که در آن شما نقش هدایت یک خودروی پر سرعت را در میان تعداد زیادی از اتومبیل ها و کامیون های در حال حرکت دارید ، در بازی سه بعدی زیبای Race The Traffic شما می توانید با انتخاب خودروهای ابتدایی ، دقت ، مهارت و در ادامه مقدار پول خود را افزایش دهید تا بتوانید در مراحل بالاتر ، با خرید خودروهای جدیدتر و پرسرعت تر ، پله به پله امتیازات بیشتری را کسب نمائید. از مهم ترین قابلیت های این بازی میت وان به حالت سه بعدی ، گرافیک خیره کننده ، 3 حالت مختلف برای انجام بازی رانندگی در روز و شب ، موزیک های هیجان بخش و همچنین تعداد فراوانی از خودروها اشاره کرد. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی پارکینگ واقعی ماشین RealParking3D 2.5.7

 دانلود بازی ماشین ها

بازی های جدید اندروید

 

آیا می خواهید با یک بازی زیبا و کم حجم ماشین بازی واقعی را در اندروید خود تجربه کنید و از پارک کردن اتوموبیل ها لذت ببرید؟

پیشنیاز : آندروید 2.3 و بالاتر

برترین بازی پارکینگ اتومبیل ها در جهان ! بازی پارکینگ واقعی به صورت سه بعدی به گونه ای طراحی شده است که تفاوت آن با واقعیت بسیار اندک باشد ! در این بازی حرکات و مهرات های حرفه ای در پارکینگ مورد استفاده قرار می گیرد ، شما باید اتومبیل هایی را که در اختیارتان قرار داده می شود ، در جای مخصوص خود قرار دهید. البته این مسیرها ساده نیستند ! در واقع موانعی در مسیر حرکت خودروی شما قرار دارند که با عبور صحیح از آن ها ، می توانید مراحل مختلف را پشت سر بگذارید. برای آنکه امتیازهای خود را افزایش داده و یا رکوردهایی را به نام خود به ثبت برسانید ، لازم است مراحل را با سرعتی بالاتر و به صورت صحیح طی کنید. یکی از مهم ترین ویژگی های این بازی ف امکان کنترل کامل دوربین است ، به کمک این ویژگی شما به طور دقیق تمامی بخش های اتومبیل خود را کنترل می کنید. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نسخه Blackout 1.7.0l بازی مدرن کمبت Modern Combat 5 +دیتا

بازی اندروید Modern Combat 5 Blackout

بازهم کمپانی بازی سازی Gameloft شاهکاری جدید خلق کرد، Modern Combat 5: Blackout 1.7.0l یکی از بهترین و جذاب ترین بازی های جنگی اندروید که تاکنون ساخته شده است. گرافیک نسخه Blackout (خاموشی) از بازی مدرن کمبت مانند نسخه های قبلی فوق العاده بالاست پس اپر طرفدار بازی های درست و حسابی اندروید هستید به هیچ عنوان آن را از دست ندهید. داستان بازی را سربازی شجاع روایت می کند که از دستورات ارتش و مافوق خود سرپیچی کرده و برای نجات سرزمینش و دنیا با تروریست و افراد پلید می جنگد. درگیری هایی که میان شما و دشمنانتان اتفاق می افتد بسیار هیجانی و پر سر و صداست، به شکلی که حتی کوچک ترین خطا از طرفین باعث مرگ و حذف او از بازی خواهد شد. بازی بصورت اول شخص ساخته شده است و دارای محیطی کاملا 3 بعدی است همچنین محیط ها یا زمین های بازی بسیار متنوع هستند.پیشنهاد میکنیم نسخه Blackout بازی مدرن کمبت 5 را برای اندروید دانلود کنید.

Modern Combat 5: Blackout 1.7.0l را می توان در دو حالت یک نفره و چند نفره انجام داد، در حالت یک نفره یا همان ماجرایی، شما باید مراحل مختلف را پشت سر بگذارید و ماموریت هایی که در هر یک از آن ها به شما داده می شود را با موفقیت کامل پشت سربگذارید اگر هم دوست داشته باشید می توانید بازی را بصورت آنلاین و چند نفره پیش ببرید تا جذابیت و هیجان بازی چندین برابر شود در هر صورت مدرن کمبت جدید در نوع خود بی نظیر است. در این باز مانند بازی ندای وظیفه ، شما به همراه یک تیم حمله و پیشروی می کنید که بازی را زیباتر می کند، تیم شما دارای چهار فرد آموزش دیده و حرفه ای از جمله خود شماست که در کنار هم باید تمامی ماموریت های موجود را پشت سر بگذارند.بازی Modern Combat 5 را با دیتا کامل برای اندروید دانلود کنید و لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی مسابقات ریسینگ اندروید | Nitro Nation Online Racing 3.7.5

اگر عاشق بازی های ماشین سواری می باشید ما به شما عزیزان بازی مهیج و جذاب Nitro Nation Online Racing 3.7.5 را پیشنهاد می کنیم که توسط یکی از بهترین کمپانی های بازی سازی به نام Creative Mobile Games ساخته شده است. در این بازی زیبا شما خواهید توانست که لذت واقعی رانندگی با اتومبیل های مسابقه ای را با تمام وجود احساس کنید. این بازی از گرافیکی بسیار بالا و کاملا سه بعدی بهره می برد که در ترکیب با جلوه های صوتی زیبای خود باعث می شود که شما هرگز از انجام آن خسته نشوید و بتوانید به سادگی آن را برای مدت های طولانی با لذت هر چه تمام تر انجام بدهید.

دانلود بازی مسابقات ریسینگ اندروید | Nitro Nation Racing 3.2.1

پیش نیاز: اندروید 4.0.3 و بالاتر

در ابتدا بعد از ورود به بازی Nitro Nation Online Racing 3.7.5 شما باید از میان اتومبیل های موجود که از بهترین های شرکت های بزرگی همچون فورد ،شورلت ،هیوندای ،مزدا و…. می باشند یکی را به دلخواه انتخاب کرده و با استفاده از آن وارد میدان مسابقه و رقابت بشوید. شما باید با مسابقه دادن و پیروزی در این مسابقات پول جمع آوری کرده و با استفاده از پول هایی که به دست آورده اید اتومبیل های جدید خریداری کرده و یا همچنین اتومبیل خود را آن گونه که می خواهید از نظر ظاهر و یا موتور تقویت نمایید ،شما می توانید حتی دیفرانسیل و گیربکس اتومبیل خود را تعویض کرده و به این ترتیب شتاب و قدرت اتومبیل خود را تا حد امکان بالا ببرید. بازی Nitro Nation Online Racing 3.7.5 یکی از بهترین بازی های ماشین سواری مربوط به سیستم عامل اندروید می باشد که تا کنون طراحی و ساخته شده است این بازی دارای کیفیت HD می باشد که جذابیت انجام آن را برای شما دو چندان خواهد کرد ،همچنین از عواملی که باعث برتری این بازی نسبت به دیگر بازی های مشابه شده است گیم پلی بی نظیر آن می باشد که بسیار ساده بوده و شما با یک بار انجام دادن این بازی کاملا با طریقه کار کرد آن آشنا خواهید شد و متوجه خواهید شد که تا چه حد این بازی ماشین سواری اعتیاد آور بوده و شما را به خود جذب می نماید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی کوسه گرسنه Hungry Shark Evolution 3.6.0

 دانلود بازی Hungry Shark Evolution 3.6.0

Hungry Shark Evolution

 پيش نياز : آندرويد 4.0 و بالاتر
Hungry Shark Evolution 3.6.0 وب سايت نيو فور آندرويد هميشه تلاش داشته بهترين بازي ها را براي دانلود قرار دهد . اينبار نيز بازي پر طرفدار کوسه گرسنه را  آماده کرده است که انگار در اين نسخه کوسه از هميشه گرسنه تر است.
تجربه زندگي به عنوان يک کوسه در آزمون نهايي يعني بقا. داراي گيم پلي عالي با گرافيک 3D . رشد  يک توله سگ و تبدیل شدن به 10 تن کوسه بزرگ سفيد را مشاهده خواهيد کرد! خوردن هر چیز در راه خود  در اطراف جهان آبزيان متنوع پر از شگفتي و خطر.
جشن موجودات دريايي خوشمزه، شناگران، لاک پشت ها و ماهيگيران ميتواند منبع خوب غذايي اين کوسه باشد تا او را به يک غول تبديل کند . نبرد کوسه دشمن ها، زيردريايي ها، و موجودات عجيب و غريب از عمق در يا در اين مسير کوسه را دچار مشکل خواهد کرد.آيا ميتوانيد در اين نبرد ها پيروز شويد؟

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی فانتزی و زیبای کوردی Cordy 2 | مود شده

دوست دارید یکی از محبوب ترین بازی های اندروید را دانلود کنید؟Cordy یکی از پرطرفدارترین بازی ها در آمریکا و اروپا است!همیشه بازی هایی که دارای گیم پلی ساده می باشند می توانند رتبه های بالایی را در رده بندی ها به خود اختصاص بدهند. بازی که ما امروز برای شما در نظر گرفته ایم نیز یکی از این دسته بازی های پر طرفدار می باشد. بازی زیبای cordy که توانسته جز ده بازی برتر دنیا قرار بگیرد و همچنین در گوگل پلی نیز رتبه اول را به خود اختصاص بدهد. این بازی زیبا توانسته در کشور هایی همچون ایالات متحده ،اسپانیا ،آلمان ،فرانسه ،چین و کانادا بیشترین کاربر را به خود اختصاص بدهد و رتبه بالایی را کسب نماید. این بازی زیبا در گوگل پلی بیش از پنج میلیون بار دانلود شده است که این یک رکورد بسیار خوب می باشد.

دانلود بازی فانتزی و زیبای کوردی Cordy 2

بسیاری از کاربران سایت نیو فور اندروید بازی باب اسفنجی 2015 را دانلود می کنند، چرا شما آن را تجربه نمی کنید

پیش نیاز: اندروید 2.3 و بالاتر

بازی نجات خانه از دست کنه ها را از دست ندهید

اگر به یک بازی متفاوت نیاز دارید و میخواهید از انجام یک بازی متفاوت روی تلفن همراه خود لذت ببرید و زمان زیادی را برای انجام یک بازی خاص بگذارد ما به شما عزیزان بازی زیبای cordy را پیشنهاد می کنیم، بازی که هرگز از انجام دادن آن خسته نخواهید شد. در این بازی شما باید به یک ربات کوچک در انجام سفر های فضایی که در پیش رو دارد کمک کنید. او به سیاره های مختلف سفر می کند و در آنجا به جستجو می پرداز و تا آن جا که می تواند وسایلی را که به آن ها نیاز دارد را جمع آوری می کند. در این مسیر موانع زیادی بر سر راهتان قرار گرفته شده است که باید با استفاده از هوش خود آن ها را پشت سر بگذارید و همچنین باید پازل های گوناگونی که برای پیش روی در مراحل بازی پیش روی شما قرار داده است را حل نمایید. بازی کوردی در کل دارای حالت شناور و بسیار اعتیاد آوری می باشد که می تواند شما را برای ساعت ها به خود مشغول کند. می توان گفت که از عوامل محبوبیت این بازی دارا بودن گرافیک بسیار بالا و سه بعدی آن و همچنین گیم پلی بسیار ساده بازی کوردی می باشد به گونه ای که با ک ار انجام دادن بازی زیبای کوردی کاملا با طریقه انجام دادن آن آشنا خواهید شد.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی موتور سواری سه بعدی Bike Racing 3D

آیا شما هم به سری بازی های موتور سواری این بار به صورت سه بعدی علاقمند هستید؟بازی Bike Racing 3D را برای اندروید دانلود کنید. تعداد بسیاری از سری بازی های موتور و یا دوچرخه سواری در مارکت آندروید وجود دارند ، اما به راستی که انتخاب بهترین های آنان بدون مطالعه دقیق ویژگی هریک ، کاری غیرممکن است. در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم شما کاربران عزیز و گرامی وب سایت را با یکی از جدیدترین سری بازی های موتور سواری سه بعدی با کیفیت و گرافیک فوق العاده برای اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی آشنا کنیم. Bike Racing 3D 1.4 بازی شماره یک از دسته بازی های BMX در آندروید مارکت است ، در این بازی محبوب و دوست داشتنی ، شما در میان مسیرها و موانعی جذاب قرار می گیرید که بایست با حرکات فوق العاده و بسیار طبیعی بر روی کنترل موتور تمرکز کنید. ما را در معرفی تکمیلی این بازی همراهی کنید.

Bike Racing 3D1 بازی موتور سواری

پیش نیاز : آندروید 2.1 و بالاتر

Bike Racing 3D یک بازی آسان برای انتخاب و در عین حال سخت برای مدیریت و کنترل است ، مسابقه دهید و موانع را با پرش های طبیعی پشت سر بگذارید ، گیم پلی این بازی به گونه ای طراحی شده است که ضمن وجود حرکاتی خاص و منحصر به فرد ، شما را تا ساعت ها پای خود سرگرم کند ؛ در این مسیر سخت با مانع هایی عجیب ، مدیریت و کنترل موتور بر عهده ی شماست ؛ پس با صرف بیشترین میزان دقت و تمرکز سعی داشته باشید به بهترین راننده موتور سیکلت مبدل شوید ! در حالت Career ، بیش از 60 مسیر مختلف برای انتخاب شما در نظر گرفته شده است ، این مسیرها از سطح بسیار آسان تا بسیار حرفه ای ادامه پیدا می کنند ، در Bike Racing 3D ، شما می توانید از میان 5 موتور سیکلت موجود ، به سلیقه خود یکی از آنان را انتخاب کرده و کنترل آن را هرگونه که دوست دارید به دست بگیرید. این بازی زیبا با افکت های 3 بعدی استاندارد و حرکاتی واقعی ، حس و حال بسیار جذابی را در زمان انجام بازی به وجود می آورد.

پیشنهاد مخصوص سر آشپز سایت!: صفحه ی اختصاصی بازی موتور اندروید

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی سربازان فولادی | Z Steel Soldiers 1.91 اندروید

آماده باشید زیرا یک نبرد سخت در پیش روی شما قرار گرفته. در بازی زیبای Z Steel Soldiers 1.91 شما باید با استفاده از سپاه خود با دشمنانتان که سربازان فولادی هستند جنگید و مانع از پیش روی آن ها بشوید این سربازان قصد دارند که کنترل زمین را در اختیار خود گرفته و برای رسید به این هدف آنقدر مصمم هستند که می تواند هر فردی را از سر راه برداند. شما نیز در اینجا وظیفه دارید که با یک نقشه مناسب تمامی آن ها نابود کنید.پس بازی سربازان فولادی را برای اندروید دانلود کنید و لذت ببرید!

دانلود بازی سربازان فولادی | Z Steel Soldiers 1.91 اندروید

پیش نیاز: اندروید 2،3،3 و بالاتر

بازی Z Steel Soldiers 1.91 که دارای ساختار استراتژیکی می باشد نی تواند به سادگی هر فردی را که دارای کم ترین علاقه به بازی های در این سبک می باشند مجذوب خود سازد به گونه ای که هر فرد تنها با یک بار انجام دادن این بازی کاملا به آن وابسته خواهد شد. در بازی Z Steel Soldiers 1.91 که دارای گرافیکی سه بعدی و کاملا خیره کننده می باشد شما باید در ابتدا با پولی که در اختیار شما قرار داده خواهد شد از میان 9 مبارز قدرتمند یکی را انتخاب نمایید بهتر است بدانید که هر یک از آن ها دارای ویژگی های خاص خود می باشد که می تواند در موقع نیاز به شما یاری رسانی کند. شما باید پس از انتخاب جنگجوی مرد علاقه تان به میدان نبرد پا بگذارید و کنترل افراد خود را در دست بگیرید و با استفاده از سلاح های اتمی شیمیایی بسیار قدرتمندی که در اختیار دارید دشمن را به طور کامل از بین ببرید. موفقیت در بازی زیبای سربازان فولادی بستگی به هوش و سرعت عمل شما دارد شما باید به طور کامل تمرکز خود را بر روی این بازی بگذارید و با قرار دادن سربازان در مکان مناسب راه دشمن را ببندید و همچنین باید بدانید که از سلاح های مرگبار و قدرتمند خود در چه زمانی استفاده نمایید که بتواند بیشترین بهره را از آن ها ببر ی د و بالاترین خسارت ممکنه را به دشمن خود وارد نمایید. این بازی به علت دارا بودن گرافیکی بالا و کاملا سه بعد به گونه ای می باشد که حتی اگر آن را برای مدت طولانی هم انجام بدهید هرگز از آن خسته نخواهید شد.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی Call of Duty: Strike Team اندروید | ندای وظیفه

اگر با بازی های کامپیوتری آشنایی داشته باشید بدون شک نام سری بازی های اکشن Call of Duty را شنیده اید، بازی هایی که در هر سالی که منتشر شده اند توانسته اند در لیست بهترین بازی های دنیا قرار گیرند. گرافیک، سبک و صدا گذاری فوق العاده زیبا و کم نظیر و همچنین هیجانی که در بین بازی به کاربر القا می شود، همگی دست به دست هم داده اند تا این بازی از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار باشد و همین محبوبیت نیز باعث شد تا یک نسخه اخصاصی از بازی ندای وظیقه برای سیستم عامل اندروید با نام Call of Duty Strike Team 1.0.30.40254 منتشر شود. در این بازی شما دقیقا شاهد همان هیجان و حسی خواهید بود که در نسخه های این بازی در کامپیوتر و کنسول های بازی تجربه کرده اید بنابراین بازی Call of Duty Strike Team به عنوان پیشنهاد ویژه تیم نیو فور اندروید به تمامی دوست داران بازی های اکشن پیشنهاد می شود.

 Call of Duty: Strike Team برای اندروید

پیش نیاز: اندروید 4.0 و بالاتر

در این بازی شما در نقش یک سرباز ارتش ایالات متحده آمریکا ظاهر می شوید که در جنگ های مختلفی شرکت دارد، حملاتی که شما در این بازی در آن شرکت دارید بصورت گروهی انجام می شوند در مقابل دشمنان شما هم بصورت چند نفره به سمت شما شلیک می کنند درضمن می توانید با سایر سربازان ارتش خودی بوسیله بیسیم در ارتباط باشید تا براحتی در دام دشمن اسیر نشوید. بازی ندای وظیفه اندروید بصورت 3 بعدی طراحی شده است و دارای گرافیک اچ دی می باشد اما یک ویژگی این بازی را از هر بازی مشابه دیگری مجزا می کند و آن ویژگی قابلیت انجام بازی در دو حالت سوم شخص و اول شخص است. در این بازی شما می توانید در میدان جنک پشت موانع مختلف پناه بگیرید و سپس شلیک کنید، می توانید از سلاح های مختلفی مانند کلت های کمری و همچنین مسلسل های سنگین استفاده کنید، می توانید نارنجک پرتاب کنید و … .

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی گلف برای اندروید King of the Course Golf 1.3.2

آیا شما هم از دوست داران بازی های ورزشی هستید، آیا علاقه مند هستید که اوقات فراغت خود را با استفاده از یک بازی هیجان انگیز پرکنید.با دانلود این بازی گلف می توانید مدت ها در اندروید سرگرم شوید و از بازی King of the Course Golf لذت برید. در این صورت ما به شما پیشنهاد می کنیم که حتما بازی King of the Course Golf 1.3.2 را دانلود کرده و بر روی تلفن همراه اندرویدی خود نصب کنید و از بازی گلف با کیفیتی بسیار بالا و گرافیکی کاملا سه بعدی لذت ببرید. در این بازی شما به یک گلف باز حرفه ای تبدیل خواهید شد که باید به بهترین زمین های گلف دنیا بروید و در آن جا به رقابت با دیگر گلف بازان حرفه ای بروید و آن ها را یکی پس از دیگری از سر راه خود بردارید و همچنین در مسابقاتی که برای شما تدارک دیده خواهد شد نفر اول بشوید.

King of the Course Golf 3

پیش نیاز: اندروید 2،3،3 و بالاتر

در بازی زیبای King of the Course Golf 1.3.2 شما باید در نقش یک گلف باز حرفه ای ظاهر بشوید و با استفاده از چوب های گلف خود با دگیر حریفان به رقابت بپردازید. اگر فکر می کنید که گلف یک بازی خسته کننده بوده و فقط مخصوص افراد با حوصله می باشد ما به شما پیشنهاد می کنیم که حتما از این بازی استفاده کرده مطمعا باشید که با این بازی نظر شما در رابطه با ورزش گلف کاملا تغییر خواهد کرد. در این بازی شما باید با رعایت تمامی قوانین مربوط به بازی گلف در مراحل بازی پیشرفت کرده و آن ها را یکی پس از دیگری پشت سر بگذاریدشما همچنین باید به تور بزرگ گلف PGA TOUR بروید و در آن جا با دیگران به رقابت بپردازید. این بازی دارای بیش از 300 مرحله مختلف می باشد که در هر یک از آن ها شما باید با چالش های گوناگونی روبرو بشوید. شرکت الکترو آرتز که یکی از بزرگنرین شرکت های بازی ساز دنیا می باشد برای اینکه جذابیت این بازی را چندین برابر افزایش بدهد از اساتید این رشته مانند Ian Poulter ،Keegan Bradley و Bubba Watson استفاده کرده است تا با کمک آن ها بتواند ترفند های این رشته ورزشی را در بازی King of the Course Golf بکار ببرد.

به بازی های ورزشی علاقه دارید؟پیشنهاد سایت ما بازدید از صفحه دانلود بازی ورزشی برای اندروید است.

دانلود / توضیحات بیشتر
1 2 3