دانلود بازی جزیره مردود The Island Castaway 1.3

بازی جزیره مردود با نام The Island Castaway 1.3 برای اندروید دانلود کنید و لذت ببرید. جزیره ای پر از چالش شدید در انتظار شماست.یک بازی بسیار اعتیادآور و هیجانی را تجربه کنید.شما با یک کشتی در حال اقیانوس پیمایی هستید که در اقیانوس غرق میشوید و بر حسب شانس زنده میمانید و گروه نجات شما را پیدا میکنند و به جزیره ای نزدیک منتقل میکنند ، اما باید برای زنده ماندن خود در این جزیره تلاش کنید.ماهی گیری یاد بگیرید ، به شکار گراز وحشی بروید ، مار بگیرید و گیاهان نادر را پیدا کنید و از آنها تغذیه ای برای خود تهیه کنید.

دانلود بازی جزیره مردود | The Island Castaway 1.3

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی ماجراجویی فرار از جزیره آدم خوارها Run Like Hell! 1.5.3

بازی ماجراجویی

پيش نياز : اندرويد 2,1 و بالاتر
Run Like Hell! 1.5.3 یک بازی ماجراجویی 2016 با کيفيت گيم پلي جديد. داراي اهداف فوتي , فوري و لذت بردن از جايزه هاي دريافتی پس از فرار از جزیره ادم خوار ها!پس از ترک  جزيره اي وحشتناک، پر از آدمخوارهای وحشتناک و مردم محلي، باستان شناس شجاع ما به هيماليا می رود تا جستجو باستاني را نزديک به کوه اورست ادامه دهد. اين ماجراجوي شجاع در هر مرحله بعد از اکتشافات خود بايد از دست دزدان و مبارزين آن منطقه بگريزد.
ويژگي های بازی Run Like Hell! 1.5.3 :
• اجتناب از همه موانع
• ارسال مه يا صاعقه
• بازي کاملا رايگان است!

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی ماجراهای تین تین 2015 The Adventures of Tintin 1.1.2

دانلود بازی ماجرا های تین تین 2015 The Adventures of Tintin 1.1.2 اندروید

The Adventures of Tintin

بازی The Adventures of Tintin 1.1.2 ممکن است برروی اندروید بالاتر از 4.2 نصب نشود

بازی فوق‌العاده زیبا ماجراهای تین تین، The Adventures of Tintin توسط شرکت پرآوازه گیم لافت منتشر شده است این بازی زیبا تا به حال بیش از ده میلیون بار در پلی استور توسط کاربران آندرویدی دانلود و نصب شده است.طبق آمار فروشگاه آندروید مارکت بازی به قیمت 2.99 دلار عرضه شده است که نسبت به سطح و گرافیک بازی قیمت مناسبی است و مورد استقبال خیلی از کاربران آندرویدی قرار گرفته است. ماجرای کلی بازی در خیلی از مباحث انیمیشن و فیلم و کتاب عرضه شده است مطمئناً شما نیز از مخاطبین پر و پا قرص بازی هستید اگر اهل بازی های فکری و ماجراجویی هستید پیشنهاد میکنیم بازی The Adventures of Tintin را به هیچ وجه از دست ندهید.عنوان سطوح مختلف در بازی وجود دارد که شما باید همراه با سگ وفادارتان انجام دهید راه سختی پیش روی دارید که با عملکرد خوب خود میتوانید آن را آسان کنید ماجرا بازی از این قرار است که شما یک خبرنگار در کشور بلژیک هستید این خبر نگار بلژیکی برای این که بتواند سرمایه خوبی به دست آورد یک کشتی بزرگ را خریداری می‌کند ولی غافل از اینکه تمامی ماجرا ها پشت پرده از این به بعد آغاز می‌شود.حالا باید از این به بعد جدی تر عمل کنید زیرا موانع مختلفی پیش روی شما هست که هر کدام باعث نابودی شما میشوند پس با نهایت قدرت و توان خود بازی را اداره کنید.گرافیک بازی به صورت اچ دی میباشد ناگفته نماند که در برخی از مراحل بازی انیمیشن های معتتدی پخش می‌شود که هر کدام از آنها وظیفه بازگویی ماجرای بازی را دارند با استفاده از آنها میتوانید خیلی سریع تر به نتیجه مورد نظر برسید.بعد از عبور از هر سطح از بازی شما میتوانید امتیازات خود را ثبت کنید با استفاده از این کار شما میتوانید امتیازات دریافتی را با دوستانتان مقایسه کنید و از طریق شبکه های اجتماعی به صورت کامل به اشتراک بگذارید.برای استفاده از بازی طبق تست های انجام شده باید از محدودیت عبور کنید پس به برنامه گذر از تحریم خیلی نیاز است در غیر این صورت بازی به هیچ وجه اجرا نمی شود.

با ما با دانلود آخرین ورژ بازی ماجراهای تین تین برای اندروید The Adventures of Tintin 1.1.2 همراه باشید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی جنایی-کاراگاهی ردیابی راز قتل Trace Murder Mystery

The Trace Murder Mystery Game

اهل داستان های جنایی و کاراگاهی هستید؟ پس بازی اندروید ردیابی راز قتل بهترین گزینه برای سرگرم کردن شماست. The Trace Murder Mystery Game نام یک بازی با گرافیک نسبتا خوب است که دارای سبک ماجراجویی است و در آن شما نقش یک کاراگاه را بر عهده دارید که باید با دیدن صحنه های قتل مختلف و از همه مهم تر بررسی موشکافانه و دقیق صحنه های قتل خود را برای حل مسائل پیچیده و راز آلود آماده کنید. داستان های مختلفی در بازی روایت می شوند و هر شاهدی از قتل می تواند اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهد که به عنوان کلیدی در حل مسئله نهایی به شما کند و در کنار این اطلاعات کاربردی می توان از اشیاء و وسایل مشکوکی که در اتاق یا صحنه قتل روبرو می شوید استفاده کنید تا باعث ایجاد یک جرقه بزرگ در ذهنتان شود.

 Trace Murder Mystery Game 1.5.2 Full همانطور که از نامش پیداست بسیار راز آلود و نفس گیر طراحی شده است بگونه ای که در هر لحظه از بازی می تواند حس و حال جنایی ویژه ای را به شما القا کند در واقع در این بازی نتنها سرگرم می شوید بلکه ذهن خود را بکار می گیرید تا یک داستان جنایی و وحشتناک را به پایان برسانید. مراحل و بخش هایی که برای The Trace Murder Mystery Game در نظر گرفته شده اند بسیار متنوع هستند و همانطور که گفته شد از گفت و گو و بحث با شاهدین گرفته تا بررسی مدارک و کیف پول افراد صورت خواهد گرفت. درمورد گیم پلی بازی می توان گفت که شبیه سایر بازی های ماجراجویی و جنایی است بسیار خشک و ساده و به سبک همیشگی اول شخص است، از نظر گرافیک هم همانطور که در ابتدای مطلب گفته شد در سطح متوسطی قرار دارد اما محیط بازی بصورت 3D است که البته دور از انتظار هم نیست.این بازی کاملا آفلاین است و برای اجرا به دیتا گیم نیاز دارد. ابتدا بازی را نصب سپس یک بار وارد آن شوید و سپس از آن خارج شوید، حالا فایل دیتای گیم را از حالت فشرده خارج و پوشه com.relentless.thetrace را در Sd Card / Android / obb کپی کنید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی لارا کرافت Lara Croft Relic Run 1.0.34 در سبک ران

بازی اندروید Lara Croft Relic Run

Lara Croft Relic Run یک بازی ماجراجویی به سبک Runner است که بطور اختصاصی برای اندورید منتشر شده است که اکنون نسخه کامل آن ( همراه با دیتای کم حجم ) را می توانید از سایت نیو فور اندروید، دانلود و لذت ببرید. نتنها شخصیت اصلی این بازی شباهت زیادی به بازی تامب رایدر دارد بلکه داستان و سبک آن نیز بسیار شبیه به آن است بنابراین می توانید انتظار یک بازی فوق العاده زیبا و سرگرم کننده را داشته باشید. در این بازی شما همانند بازی های Runner دیگر باید در محیط های مختلف بدوید و بدون کوچک ترین آسیب از روی موانع مختالف عبور کنید گاهی نیز لازم است دل را به دریا بزنید و از روی یک آبشار بپرید اما جالب اینچاست که در میان این سختی ها، برخی از موجودات و دشمنان ظاهر خواهند شد و آن موقع شما باید دست به اسلحه ببرید آن ها را به هر شکلی که دوست دارید نابود کنید و از سر راه خود کنار بزنید، گاهی نیز موجوداتی مثل دایناسور در سر راهتان سبز می شوند که چون توان رویارویی با آن ها را ندارید بهتر است به شیوه های مختلف از دست آن ها فرار کنید.

همانطور که گفته شد Lara Croft Relic Run 1.0.34 بسیار جالب است و دارای مراحلی بسیار متنوع و مختلف است بگونه ای که در برخی از مراحل آن شخصیت اصلی که یک زن شجاع است سوار بر یک موتور باید در جاده های خطرناک مسیر خود را ادامه دهد پس مطمئن باشید که با نصب این گیم هیچ وقت خسته نخواهید شد و هر وقت آن را اجرا کنید با یک داستان جدید روبرو خواهید شد. موضوع دیگر در مورد  بازی اندروید Lara Croft Relic Run 1.0.34 این است که نسخه اول آن که اکنون در دسترس است، فعلا بصورت رایگان در Google Play منتشر شده است، درضمن دیتای بازی نسبت به گرافیک و مراحل و گیم پلی متنوع و کامل آن دارای حجم فوق العاده پایینی است به همین دلیل برای یک بار هم که شده ارزش امتحان کردن را دارد پس فرصت را از دست ندهید و آن را دانلود کنید. مثل همیشه باری نصب دیتای بازی محتویات موجود در فایل دتیای بازی ( پوشه com.squareenix.relicrun ) را در آدرس Android/Obb کپی کنید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی شبیه ساز اسب سواری Ride Horse 3D 1.3

سازگار با نسخه 5.0 اندروید | برای اولین بار در سایت های ایرانی

Ride Horse 3D 1.3 اندروید بازی

Ride Horse 3D یک بازی جالب در سبک ماجراجویی است که دارای گرافیکی 3 بعدی می باشد. در این بازی باید به یک بانوی جوان که تجربه زیادی در سوارکاری ندارد کمک کنید تا بتواند یک اسب واقا سرکش را هدایت کند. شیوه ی بازی به این شکل است که شما همراه با یک اسب در جنگ رها خواهید شد و وظیفه ای که بر عهده شماست، هدایت اسب در مسیری مشخص شده با هاله های نور است. همانطور که گفته شد محیط بازی 3D است و همانطور هم که در تصاویر زیر مشاهده می فرمایید از گرافیک آن هم نسبت به بازی های مشابه اش فوق العاده است و جالب تر اینجاست که تیم سازنده بازی سازگاری کامل این بازی را با Galaxy S2 و بیشتر تبلت های اندرویدی را ادعا کرده است و با این همه حجم نهایی این بازی در حدود 24 مگابایت است!این بازی جدید اندروید را دانلودکنید و لذت ببرید.

بازی فوق العاده زیبای Leo’s Fortune را هم تجربه کنید

از سایر بازی های اندرویدی هم دیدن کنید

در بین مسیر حرکتتان جوایزی قرار داده شده است که می توانید با جمع آوری آن ها امتیاز های خود را تا جایی که می توانید افزایش دهید. در بین مسیر موانع و مشکلاتی هم وجود دارد که می تواند برایتان ایجاد دردسر کند برای نمونه همانطور که گفته شد شما سوار بر یک اسب سرکش هستید پس ممکن است گاهی هم نافرمانی کند و یا ممکن است راندن اسب به یک مسیر خاص سخت باشد اما نگران نباشید به مرور زمان قلق و شیوه هدایت آن را یاد خواهید گرفت و آن زمان است که بازی روان تر جریان پیدا خواهد کرد یعنی برخی مکان ها را یورتمه می رود و گاهی هم چهار نعل که در نهایت جذابیت بازی چندین برابر خواهد شد. موضوع دیگری هم که باید در رابطه با سازگاری این بازی با انواع گویش های موبایل و تبلت های اندرویدی دانست این است که بیشتر بازی های اندرویدی، زمانیکه با نسخه های پایین اندروید سازگار هستند قابلیت اجرا شدن برروی نسخه های اندروید را ندارند اما این بازی قابلیت اجرا شدن برروی نسخه 5.0 را هم داراست و حتی این بازی جز تنها بازی هایی است که بطور اختصاصی برای ورژن 5 این سیستم عامل منتشر شده است.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی ماجراجویی The Silent Age 2.0.16 با گرافیک خاص

دانلود بازی The Silent Age 2.0.16

The Silent Age یکی از محبوب ترین و خاص ترین بازی های اندروید است که توسط کمپانی بازی سازی House on Fire  برای عاشقان بازی های ماجراجویی ساخته شده است. داستان بازی حول شخصی به نام جو است که در یک شرکت آمریکایی مشغول به کار است، وقتی که او در کارش ارتقا پیدا می کند به بخشی از شرکتش راه پیدا می کند که در آن شاهد فعالیت های غیر انسانی می شود و همین موضوع باعث می شود تا جو دست به کاوش بزند و تصمیم به یافتن راز های این شرکت بگیرد. گرافیک این بازی اندروید ماجراجویی بسیار ساده و دلنشین است و بگونه ای طراحی شده است که حس ترس و ماجراجویی را به خوبی القا می کند. بازی عصر سکوت همانطور که از نامش پیداست روایت کننده دوره ای از تاریخ آمریکاست که در آن سکوت و خفا جامعه را در برگرفته است و وقتی شما هم به آن منطقه عجیب دست پیدا می کنید به راز هایی می رسید که شما را شوکه می کند حتی در این منطقه به ماشینی دست پیدا می کنید که شما را به آینده می برد تا شاهد اثرات مخرب فعالیت های این شرکت شوید تا شاید بتوانید در آینده جهان تغییراتی را ایجاد کنید.این بازی را از سایت جدید برای اندروید دانلود کنید و لذت ببرید.

آیا می دانید بازی لوس فورچون هم یکی از محبوب ترین بازی های اندرویدیست.

از سایر بازی های اچ دی هم دیدن کنید: صفحه اختصاصی بازی های HD

در بازی The Silent Age 2.0.16 وقتی در محیط های مختلف حرکت می کنید با اشیا و اجسامی روبرو می شوید که هر کدام از آن ها می توانند به عنوان یک کلید برای گشودن قفل موضوعات آینده مفید باشند، برای مثال ممکن است با چکش و دستکش و … روبرو شوید و با کنار هم قرار دادن آن ها راه خود را برای آینده باز کنید. منتقدان  بازی The Silent Age بیشتر برروی سکوتی که بر بازی حکم فرماست تاکید می کنند چون هیچ یک از کارمتر های درون آن سخن نمی گویند که البته امری بدیعی است چون در بیشتر بازی جو به تنهایی ایفای نقش می کند و در کل بازی با یک موزیک زیبا همراه هستید که حس و حال ماجراجویی را چندین برابر می کند.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی محبوب بدلند برای اندروید | BADLAND 1.7148 Premium

بیشتر بازی های سبک ماجراجویی که توانسته اند به محبوبیت بالایی نزد کاربران برسند، در ابتدا برای سیستم عامل IOS عرضه و اماده ی دانلود شده اند و هنگامی که این بازی ها در این سیستم عامل توانسته اند به محبوبیت برسند، کمپانی سازنده، اقدام به انتشار این بازی ها برای سیستم عامل اندروید کرده اند. این بار قصد معرفی و دانلود یکی از همین بازی ها، که در ابتدا برای سیستم عامل IOS عرضه شده بود و حال توانسته است به محبوبیت بسیار بالایی نیز برسد را داریم. این بازی که BADLAND نام دارد، هم اکنون به عنوان یکی از محبوب ترین بازی های سبک ماجراجویی در اندروید شناخته می شود. بازی BADLAND 1.7148 Premium دارای گیم پلی نسبتا مرموزی می باشد. بازی دارای گیم پلی بسیار جدید و غیر تکراری می باشد. بازی در یک محیط بسیار جذاب و غیر تکراری انجام می شود. محیطی که کمی تا حدودی تاریک است و مرموز به نظر می رسد. این بازی توانسته است امتیازات کامل را از سوی منتقدین بسیار زیادی به دست بیاورد. BADLAND توسط کمپانی بازی سازی Frogmind عرضه شده است.بازی بدلند را برای اندروید دانلود کنید و لذت ببرید.

دانلود بازی بدلند برای اندروید

پیش نیاز : اندروید 2.3.3 و بالاتر

بازی BADLAND به صورت مرحله ای طراحی شده است که در آن باید بتوانید مراحل مختلف را پشت سر بگذارید. همان گونه که گفتیم که بازی دارای سبک ماجراجویی می باشد که در آن بتوانید با گشت و گذار راز و رمزهایی که در بازی نهفته است را بیابید. در این بازی اندروید شما در یک جنگل سبز و تاریک قرار گرفته اید. همه چیز در این جنگل بدون مشکل و طبیعی پیش می رود، تا این که یک اتفاق غیر طبیعی که ساکنین جنگل نیز از آن خبر ندارند، اتفاق می افتد. شما باید بتوانید با کاوش در جنگل بتوانید به دلیل اصلی این اتفاق پی ببرید و در صدد حل کردن بر بیایید. این کار را شما در کاراکتر یک موجود جذاب و بامزه انجام خواهید داد که باید با جستوجو در جنگل و به دنبال سرنخ ها گشتن، بتوانید آن را با موفقیت پشت سر بگذارید. BADLAND قابلیت بازی کردن به صورت مالتی پلیر یا چند نفره را نیز دارا می باشد که در آن می توانید هم زمان با چندین دوست خود به صورت آنلاین بازی کنید.

پیشنهاد خاص نیو فور اندروید : صفحه ی اختصاصی بازی های چند نفره اندروید

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی جنگ جهانی زامبی ها Zombie World War

 دانلود بازی بازی جنگی زامبی ها

بازی های اندروید

 آیا تا به حال نام بازی زامبی ها را شنیده اید و از این بازی جنگی , خشن و البته در سبک های مخلف لذت برده اید؟پیشنهاد ما دانلود این بازی است. پيش نياز : آندرويد 2,3 و بالاتر مبارزه اي از جنس بقا که در اين بازي شما براي نجات بشريت از دست زامبي ها تمام تلاش خود را به کار خواهيد گرفت . اين بازي جنگ جهاني زامبي ها را به نمايش ميکشد. گسترش ويروس , آتش سوزي و افراد آلوده خطر را افزایش می دهد. با وحشت بسيار، جامعه به سرعت از هم پاشيده شده و دولت کنترل را از دست داده است. در حال حاضر، بازماندگان که آلوده نشده اند در پشت خط دفاعي شما براي بقا نفس ميکشند.اين آخرين ايستگاه بشريت است!شما ميتوانيد با 126 مرحله و 21 صحنه در اين ماجراجويي مردم جهان را نجات دهيد . استفاده از تمام مهارت هاي خود براي نابودي زامبي ها, آيا ميتوانيد بشريت را از زامبي ها و آلودگي رها سازيد؟

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی اکشن 2013 Ravensword: Shadowlands 1.2

 دانلود بازی اکشن ماجراجویی 2013 Ravensword: Shadowlands 1.2

بازی اکشن 2013

 پيش نياز : آندرويد 2,3 و باالاتر
Ravensword: Shadowlands 1.2 اينبار بازي اکشن و ماجراجويي را به اندروید شما آورده ايم . در جهان پهناور شاهزاده بازي بايد به حل رمز و راز ها در طول مسير تلاش کند تا بتواند کليد پادشاهي را نصيب خود کند او در طول سفر با مشکلاتي روبه رو ميشود که مجبور ميشود دست به سلاح ببرد تا راه را براي خودهموار سازد و در اين جهت از اقوام خود ياراني را انتخاب ميکند تا در حين مبارزه به او کمک کنند . همچنين سلاح هاي قوي و گوناگون موجود در دست  شاهزاده از ويژگي هاي بازي ميباشد. صحنه هاي زيبا در جنگل و مناطق مختلف نيز به جذابييت بازي افزوده است.

شما کاربران سایت نیو فور اندروید می توانید این بازی 2013 را برای موبایل یا تبلت دارای سیستم عامل اندروید خود دانلود کنید و لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر