دانلود بازی حرفه ای شکار حیوانات 2017 – DEER HUNTER 2017 4.0.1

 دانلود بازی 2014 اندروید

بازی جدید اندروید

بازی جذاب و مهیجی که برای اندروید آماده ی دانلود کرده ایم از بهترین بازی های موجود در سبک شبیه سازی شکارچی است که DEER HUNTER 2017 نام دارد.

پیش نیاز : آندروید 3.0 و بالاتر

در این بازی جدید و بسیار زیبا ، شما باید از شمال غربی اقیانوس آرام آمریکای شمالی به ساوانا در آفریقای مرکزی سفر کنید و در طی این مسیر به شکار عجیب ترین حیوانات موجود در جهان بپردازید ! با دوستان خود به صورت اینترنتی تیم های شکار را تشکیل دهید و در رقابت های جهانی شکار حیوانات شرکت کنید ، در این بازی جذاب شما در محیط هایی قرار می گیرید که در آنان بیش از 100 گونه مختلف جانوری قرار دارد ، ممکن است در ابتدا با مشاهده نام بازی تصور کنید که با شکار گوزن رو به روز هستید ، اما باید بگوئیم شکار گوزن ابتدای بازی است ، در ادامه ی مراحل حیواناتی نظیر خرس، گرگ، و یوزپلنگ را نیز شکار می کنید ! سلاح های خود را به صورت دلخواه سفارشی سازی کنید و با افزایش قدرت آنان ، حیوانات نیرومندتری را از پای دراورید. با جمع آوری تروفی ها و جوایز ، می توانید با دوستان خود در افتخارات به رقابت بپردازید. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی سرگرم کننده هدایت لاستیک در جاده GraviTire 3D

دانلود بازی هدایت لاستیک برای اندروید

بازی های هیجان انگیز

با دانلود این بازی برای اندروید می توانید مدت ها لاسیتک بازی کنید و از گذران وقت خود نهایت لذت را ببرید و امتیاز بگرید.در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، با معرفی یک بازی جدید در سبک بازی های سرگرم کننده در خدمت شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی هستیم. بازی سه بعدی و بسیار زیبای GraviTire 3D از تعدادی تایر و یا لاستیک تشکیل شده است که شما بایست آنان را در طول مسیر هدایت کنید ، اما نکته ی هیجان انگیز اینجاست که جاده های پیش روی شما ، همیشه صاف و هموار نیستند !

پیش نیاز : آندروید 2.3 و بالاتر

GraviTire 3D 4.4.3 به شما این فرصت را می دهد که در هدایت یک تایر در طول مسیر جاده ای که صاف و هموار نیست خود را به چالش بکشید. زمانی که جاده ی پیش روی شما به صورت سراشیبی تغییر کند ، تایر نیز سرعت بسیار بالاتری را به خود گرفته و کنترل آن مهارت بیشتری را می طلبد. دقیقا در همین جاست که با عنوان بازی رو به رو می شویم ! تغییر حالت جاده ها ، باعث می شود نیروی گرانش بر روی تایر تأثیر بیشتری بگذارند و کنترل آن بسیار سخت تر از پیش گردد ! GraviTire 3D یک بازی مسابقه ای است که تمامی کاربران آندرویدی را به امتحان کردن ترغیب می کند ؛ زیرا رقابت یکی از طبیعت های اساسی انسان است. سوال اینجاست زمانی که صفحه نمایش دستگاه را لمس کنیم چه اتفاقی می افتد؟ باید بگوئیم که در این بازی خبری از حالت ترمزی نیست ! تاچ کردن بر روی نمایشگر یک نیروی گرانش مازاد را بر تایر اعمال می کند ! پس در هدایت تایر تمامی دقت و مهارت خود را به کار ببرید. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی بیلیارد سه بعدی Pool Break Pro 3D 2.3.6

 دانلود بازی ورزشی بیلیارد اندروید 2014

بازی اندروید جدید

 آیا می خواهید با دانلود بازی بیلیار سه بعدی و زیبا این ورزش دوست داشتنی را به اندروید خودتون بیاورید؟پیشنهاد ما دانلود این بازی است.در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، می خواهیم شما دوست داران بازی محبوب بیلیارد را با یک بازی هیجان انگیز و بسیار زیبا آشنا کنیم. بیلیارد تمام سه بعدی برای اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی ! از این پس می توانید هیجان این بازی دوست داشتنی را همیشه همراه خود داشته باشید.

پیش نیاز : آندروید 2.3 و بالاتر

Pool Break Pro 3D مجموعه ای از محبوب ترین بازی های بیلیارد از قبیل Pool, Snooker, Billiards, Crokinole و Carrom را در خود جای داده است ، می توانید متناسب با علاقه خود به کمک هر یک از آنان اوقات فراغت خود را بگذرانید. با بهره گیری از سیستم سه بعدی این بازی ، محیط آن کاملاً با واقعیت مطابقت داشته و شما را در فضایی طبیعی از یک رقابت سرسخت قرار می دهد ، یکی از جذاب ترین قابلیت های گنجانده شده در این بازی سیستم بازی آنلاین آن است ، بنابراین می توانید هر زمان که بخواهید با کاربران انواع دستگاه های قابل حمل این بازی را به صورت جهانی انجام داده و رکورد های خود را به ثبت برسانید. Pool Break Pro 3D ده ها نوع از محبوب ترین بازی های میز بیلیارد را در دستگاه قابل حمل شما جای می دهد ؛ در حین بازی برای دقت و تمرکز بیشتر ، خطوط حرکت توپ ها نیز برایتان نمایش داده می شود. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی فکری با چوب های کبریت Puzzles with Matches 1.6.0

 دانلود بازی فکزی و سرگرم کننده

بازی سرگرم کننده اندروید

آیا می خواهید با دانلود بازی بسیار زیبا و جذاب مدت ها در اندروید سرگرم شوید و از بازی کردن خود لذت ببرید؟اگر به زمان های قدیم برگردیم ، تعدادی به یاد دارند که یکی از سرگرمی های آن دوران ، بازی با چوب کبریت بوده است. در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، این سرگرمی بسیار جالب را به دستگاه های آندرویدی شما خواهیم آورد.

پیش نیاز : آندروید 1.6 و بالاتر

یک بازی کلاسیک در معنای واقعی ! قوانین آن نیز همانند زمان های قدیم ثابت باقی مانده است ، یک شکل خاص بر روی نمایشگر شما ظاهر می شود و تعداد مشخصی از چوب های کبریت در اختیارتان قرار میگیرد ، اکنون باید آن شکل را با همین تعداد چوب کبریت مجدداً بسازید. در مراحل اولیه ممکن است بگوئید بازی ساده ای به نظر می رسد ! اما با پیش بردن مراحل ، سطوحی سخت و گاهاً غیرممکن را نیز شاهد خواهید بود ! بازی با گوب کبریت ها یک بازی فکری و در عین حال بسیار اعتیاد آور است که شما را می تواند در هر ساعتی از شبانه روز درگیر خود کند ، ممکن است در حل یکی از معماها با مشکل مواجه شوید ، پیشنهاد می کنیم ضمن معرفی این بازی به دوستان خود ، در حل این مسئله از آنان نیز کمک بگیرید و ذهن آنان را نیز با این موضوع درگیر کنید. در صورتی که از حل یکی از معماها کاملاً نا امید شدید ، می توانید با مراجعه به صفحه اصلی ، پاسخ آن را مشاهده کنید. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی گارفیلد برای انیمیشن دوست ها Garfield 1.2

 دانلود بازی کارتون گارفیلد

 

به یاد انیمیشن دوست داشتنی گارفیلد گوشی اندروید خود را شادتر از همیشه کنید و با دانلود رایگان بهترین ها را برای خود داشته باشید.

پیش نیاز : آندروید 2.3.3 و بالاتر

مانند همیشه ، نقش دوست داشتنی این بازی ، عاشق خواب است ! اما این گربه ی دوست داشتنی و چاق ، با خواب خود هیجان ها و ماجراجوئی های بسیاری را به وجود می آورد !

در خواب گارفیلد ، او می تواند پرواز کند ، برای کنترل پرواز گارفیلد لازم است دستگاه خود را حرکت دهید ، از موانع دوری کرده و دشمنان قرار گرفته از مسیر را از پیش رو بردارید و مراحل را پیش ببرید. برای کمک به گارفیلد ، در مسیر سکه ها و خوراکی ها را جمع آوری کنید. با جمع آوری ابزارهای موجود در مسیر ، می توانید توانایی های جدیدی را به گارفیلد بیفزایید. حرکت به این جهان رنگارنگ برای بسیاری از کاربران لذت بخش خواهد بود. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر