دانلود بازی محبوب موتور مرگ Death Moto 1.1.9 اندروید

بازی محبوب موتور مرگ Death Moto اندروید

اگر از دوست داران بازی های موتور سواری هستید، چرا Death Moto را هم امتحان نمی کنید، یک بازی سرگرم کننده و زیبا که برحاتی برروی دیوایس های اندرویدی قدیمی هم قابل اجراست. در این بازی شما عزیزان شاهد ترکیب دو سبک محبوب خواهید شد، زامبی کشی و موتور سواری پس باید انتظار یک بازی جدید و جالب را داشته باشد. شما سوار بر یک موتور وارد یک دنیای عجیبب خواهید شد که پر از موجودات خونخوار است که همگی یک هدف دارند و آن هم کشتن شماست. در این بازی دو سلاح در اختیارتان قرار داده خواهد شد که با استفاده از آن ها می توانید از دست موجودات شیطانی فرار کنید، موتورتان که هم وسیله فرار است و هم وسیله حمله کردن و سلاح دومتان شلاقی است که با استفاده از آن می توانید به سادگی و از فاصله ای محدود دشمنانتان را از پای درآورید که در واقع این شلاق مهمترین وسیله ای است که می توانید از آن برای دفاع از خود استفاده کنید.

بازی مشابه : Bike Racing 3D

بازی اندروید Death Moto گرافیک چندان جالبی ندارد اما گیم پلی آن به شکلیست که بدون شک می تواند شما را راضی نگهدارد. در این پس از موتور دلخواهتان وارد ک خیابان شیطانی خواهید شد که خارج شدن از آن امکان پذر نیست، برخی موتور ها در این بازی اندروید قدرت بالایی دارند برخی نیز سرعتشان شاخصه اصلی آن هاست، که البته هرکدامشان یک کاربرد خاص دارند برای مثال موتور های سریع برای فرار از دست غول ها مناسب است. شیوه هدایت موتور هم مشابه بازی های دیگر است به این شکل که با انحراف گوشی یا تبلت به سمت چپ و راست می توانید آن را هدایت کنید و همچنین با لمس صفحه نمایش می توانید شلاق بزنید. چند موضوع دیگر در رابطه با موتور مرگ لازم به ذکر است از جمله اینکه این بازی به دیتا گیم نیازی ندارد و انتهای مشخصی ندارد و تنها هدف شما فرار از دست موجودات عجیب و یا کشتن آن ها برای جمع آوری هرچه بیشتر امتیاز است و جالب اینجاست که می توانید امتیازهایی رو که کسب می کنید به اشتراک بگذارید تا توانایی خود را به این شکل بسنجید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی موتور سواری و مبارزه Race Stunt Fight 3 v1.15

 دانلود بازی موتور سواری 2013 اندروید

بازی موتور 2013

پيش نياز : آندرويد 2.3.1 و بالاتر
Race Stunt Fight 3 v1.15 بازي موتور سواري متفاوت در اين بازي علاوه بر مسابقه دادن با رقبا در زمين هاي مختلف خاکي و آسفالت بايد به مبارزه با بعضي از اين موتور سوار ها بپردازيد و اين کار در حين موتور سواري صورت ميگيرد. به عنوان مثال پليس هاي شهر که در تعقيب و گريز شما ميباشند را با سلاح هايي اقدام به پاره کردن لاستيک هاي موتورش ميکنيد. بعضي از اين سلاح ها در بازي اره برقي ، تفنگ ساچمه اي حتي يک شعله افکن و… که شامل 10 سلاح مختلف و بيش از 50 حرکت در طول مسير ميباشد شما بايد اين موتور سوار ها را از دور خارج کنيد.

ويژگي های بازی Race Stunt Fight 3 1.15 :

– اضافه شدن سلاح هاي جديد
– پشتيباني از200 دستگاه آندرويد جديد.
– سطوح آسان . متوسط و دشوار.
– حرکت هاي جديد براي همه ي سوارا کاران و….

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی موتور سواری سه بعدی Bike Racing 3D

آیا شما هم به سری بازی های موتور سواری این بار به صورت سه بعدی علاقمند هستید؟بازی Bike Racing 3D را برای اندروید دانلود کنید. تعداد بسیاری از سری بازی های موتور و یا دوچرخه سواری در مارکت آندروید وجود دارند ، اما به راستی که انتخاب بهترین های آنان بدون مطالعه دقیق ویژگی هریک ، کاری غیرممکن است. در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم شما کاربران عزیز و گرامی وب سایت را با یکی از جدیدترین سری بازی های موتور سواری سه بعدی با کیفیت و گرافیک فوق العاده برای اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی آشنا کنیم. Bike Racing 3D 1.4 بازی شماره یک از دسته بازی های BMX در آندروید مارکت است ، در این بازی محبوب و دوست داشتنی ، شما در میان مسیرها و موانعی جذاب قرار می گیرید که بایست با حرکات فوق العاده و بسیار طبیعی بر روی کنترل موتور تمرکز کنید. ما را در معرفی تکمیلی این بازی همراهی کنید.

Bike Racing 3D1 بازی موتور سواری

پیش نیاز : آندروید 2.1 و بالاتر

Bike Racing 3D یک بازی آسان برای انتخاب و در عین حال سخت برای مدیریت و کنترل است ، مسابقه دهید و موانع را با پرش های طبیعی پشت سر بگذارید ، گیم پلی این بازی به گونه ای طراحی شده است که ضمن وجود حرکاتی خاص و منحصر به فرد ، شما را تا ساعت ها پای خود سرگرم کند ؛ در این مسیر سخت با مانع هایی عجیب ، مدیریت و کنترل موتور بر عهده ی شماست ؛ پس با صرف بیشترین میزان دقت و تمرکز سعی داشته باشید به بهترین راننده موتور سیکلت مبدل شوید ! در حالت Career ، بیش از 60 مسیر مختلف برای انتخاب شما در نظر گرفته شده است ، این مسیرها از سطح بسیار آسان تا بسیار حرفه ای ادامه پیدا می کنند ، در Bike Racing 3D ، شما می توانید از میان 5 موتور سیکلت موجود ، به سلیقه خود یکی از آنان را انتخاب کرده و کنترل آن را هرگونه که دوست دارید به دست بگیرید. این بازی زیبا با افکت های 3 بعدی استاندارد و حرکاتی واقعی ، حس و حال بسیار جذابی را در زمان انجام بازی به وجود می آورد.

پیشنهاد مخصوص سر آشپز سایت!: صفحه ی اختصاصی بازی موتور اندروید

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی حفظ تعادل موتور اندروید Trial Racing 2014 Xtreme 1.1

اگر به بازی های موتور علاقه دارید، بدون شک دانلود بازی Trial Racing 2014 Xtreme 1.1 می تواند انتخاب مناسبی برای اندروید شما باشد. در این بازی شما باید یک موتور سیکلت یا دوچرخه مخصوص جاده های خاکی و کوهستانی را به سلمامت به مقصد برسانید. اما انجام این بازی و به انتها رساندن مرحله های مختلف آن به همین سادگی نیستند زیر جاذبه زمین و همچنین شیب های تند تپه ها و کوه ها و همچنین سایر موانعی که در مقابل شما قرار دارند مانع از رسیدن شما به خط پایان خواهند شد. در این بازی شما تنها می توانید با چند حرکت ساده و ابتدایی جان خود و موتور خود را نجات دهید، این حرکات شامل حرکت خطی موتور و همچنین چند حرکت ساده دیگر است. با اینکه بازی به سبک دو بعدی ساخته شده است اما دارای عمق است و همین گرافیک سه بعدی زیبایی آن را دو چندان کرده است.

Trial Racing 2014 Xtreme 1.1

پیش نیاز: اندروید 2.2 و بالاتر

در بالای صفحه نمایش میزان زمان شما و امتیازی را که جمع آوری کرده اید نمایش داده می شوند، در پایین صفحه نیز کلید های کنترل موتور یا دوچرخه قرار دارند. اما در Trial Racing 2014 یک کلید قرار دارد که به شما کمک می کند تا بتوانید در حین انجام بازی استراحت هم بکنید و آن هم کلید “مکث” است که با لمس آن بازی در همان مکان و با همان شکل متوقف می شود. در حین انجام بازی مدام موتور به سمت جلو یا عقب کشیده می شود و تعادل خود را از دست می دهد، برای جلوگیری از زمین خوردن موتور شما باید سعی کنید با کلید های موجود در بازی، موتور را در حد میانه قرار دهید چون حتی اگر مقدار کمی موتور را بیشتر به سمت جلو یا عقب خم کنید به احتمال زیاد موتور زمین خواهد خورد. نکته دیگری که در رابطه با این بازی وحود دارد حجم بسیار کم آن و نیاز نداشتن به دیتا برای نصب شدن است به همین دلیل ما به شما پیشنهاد می کنیم که بازی Trial Racing 2014 را برای سپری کردن اوقات فراغت خود دانلود کنید.

به بازی های موترو علاقه دارید؟پیشنهاد ما بازدید از صفحه ی اختصاصی بازی های موتور اندروید است.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی موتور سواری در بزرگراه Highway Rider

دانلود بازی موتور سواری در آزاد راه

بهترین بازی های اندروید

آیا شما هم علاقمند به انجام بازی های مسابقه ای از نوع موتوری هستید؟این بازی را برای اندروید خود دانلود کنید! برای این ساعت در سایت نیو فور آندروید ، تصمیم گرفته ایم یک بازی جذاب و دوست داشتنی با نام Highway Rider 1.7.2 را برای شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید 2.3 و بالاتر

در بازی Highway Rider 1.7.2 جسورانه برانید و با عبور از کنار اتومبیل ها ئ کامیون ها ، امتیازات خود را تا بی نهایت افزایش دهید ، مراقب مانورهای خود باشید ! با اندکی بی دقتی به موتور سوار صدمه وارد خواهید کرد ؛ تصاویر و ویدیوهایی جالب از زمین خوردن ها جمع آوری کنید و موتور سوار خود را با حرکات دست سفارشی سازی کنید. از جمله قابلیت های اصلی این بازی می توان به موارد زیر اشاره کرد :

7 کاراکتر مختلف به همراه موتورهای متنوع ، انجام مسابقه ها به صورت آنلاین ، به اشتراک گذاری صحنه آهسته های تصادفات ، استفاده از افزایش دهنده سرعت ، مسابقات درون بازی ، 4 بزرگراه مختلف

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی محبوب موتور سواری Racing Moto 1.2.7

دانلود بازی موتور سواری با شتاب سنج

برترین بازی های اندروید

آیا برای معرفی یک بازی هیجان انگیز و بسیار اعتیادآور آمادگی دارید و می خواهید با دانلود این بازی موتور سواری حسابی با اندروید خود مشغول شوید؟ بازی Racing Moto یکی از معروف ترین و پرطرفدارترین بازی های مارکت آندروید است که طرفداران بسیار زیادی را به خود جذب کرده است ، با ما در معرفی این بازی موتور فوق العاده زیبا همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید 2.3.3 و بالاتر

Racing Moto یک بازی رقابتی با موتور سیکلت است که شما در این بازی نقش هدایت این موتور را بر عهده دارید ؛ شما هیچ گاه در دنیای واقعی با این سرعت موتور سیکلت خود را هدایت نکرده و نخواهید کرد ، موتور سیکلت خود را در حین سرعت بالا و حرکت اتومبیل ها و موانع هدایت کنید و از مناظر مختلفی نظیر پل ، دریاچه و… در طول مسیر هدایت لذت ببرید. در این بازی برای حرکت دادن موتور سیکلت به سمت چپ و راست لازم است دستگاه خود را حرکت دهید (سنسور شتابسنج) ، با نگاه داشتن انگشت بر روی صفحه نمایشگر ، سرعت موتور سیکلت را افزایش می دهید ! با هدایت صحیح این موتور سیکلت در طول مسیر ، می توانید میزان امتیاز کسب شده را از بخش بالا و سمت راست مشاهده کنید ؛ با استفاده از چراغ های نور بالا ، می توانید مسیر حرکت خود را آزاد کنید. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی موتور سواری هیجان انگیز Trial Xtreme 3 6.0

 دانلود بازی موتور سواری

بازی موتور اندروید

 

آیا به انجام یک موتور سواری با هیجان بسیار بالا در دستگاه های آندرویدی خود علاقمند هستید؟ پیشنهاد می کنیم نهایت لذت و هیجان را در بازی Trial Xtreme از دست ندهید.

پیش نیاز : آندروید 2.2 و بالاتر

بازی کنید ، با دوستان خود به رقابت بپردازید ، پیروز شوید ! Trial Xtreme با بیش از 50 میلیون ، همیشه سطح بالای نمودارهای پرطرفدارترین اپلیکیشن های آندرویدی را به خود اختصاص داده است ، توانایی تغییر دادن دکمه های کنترلی از بخش تنظیمات ، در نسخه سوم بازی Trial Xtreme ویژگی های جدید این بازی نفس را در سینه های شما حبس می کند. بیش از 96 زمین مختلف برای انجام مسابقات هیجان انگیز و رقابت سخت با دوستان شما ! شما باید با دقت فراوان کنترل وسیله خود را نگه دارید تا از افتادن در آب های کنار جاده و برخورد به موانع مسیر بگذرد. مسابقات مختلف را پشت سر بگذارید تا مهارت خود را در زمینه انجام مسابقات نفس گیر خیابانی به رخ همگان بکشید. از دیگر قابلیت های این بازی هیجان انگیز این است که می توانید موتور خود را با کسب ارتقا دهنده ها مطابق با میل خود تغییر ظاهر دهید و آن را متناسب با سلیقه خود آماده مسابقات آینده کنید. همچنین می توانید با به اشتراک گذاری رکوردهای خود در شبکه های اجتماعی ، دوستان خود را نیز به انجام یکی از این مسابقات دعوت کنید.

دانلود / توضیحات بیشتر