دانلود بازی زیبای نبرد هوایی رد بارون Red Baron War of Planes 2.07

بازی اندروید Red Baron War of Planes 2.07

اگر به دنبال یک بازی هیجانی، گرافیک و درعین حال کم حجم هستید بهترین گزینه برای شما بازی اندروید هواپیمای جنگی Red Baron War of Planes است. در این بازی زیبا شما در نقش رد بارون ظاهر می شوید که یکی از قهرمانان آلمانی زمان جنگ جهانی بوده است به همین دلیل این بازی به افتخار او ساخته شده است، و حالا شما باید تمامی پرواز های حرفه و قهمانانه ی او را شبیه سازی کنید و به نبرد هوایی با دشمنانتان بروید. همانطور که گفته شد گرافیک بازی فوق العاده بالاست و بازی دارای محیط سه بعدی است اما جالب اینجاست که حجم دیتای آن نسبت به بازی های ماشبه بسیار بسیار کمتر است، در کنار این همه خوبی، صداگذاری حرفه ای و هیجان انگیز را هم اضافه کنید که می تواند شما حال و هوای جنگ جهانی را برای شما به تصویر بکشد. ارتش آلمان که شما هم عضوی از آن هستید مانند سایر کشور ها بصورت دسته جمعیو گروهی حمله می کند بنابراین شما در یک نزاع دسته جمعی قرار خواهید گرفت که از هر سمتی به شما شلیک می شود در این میان باید با استفاده از مسلسل جلوی هواپیما و همچنین انجام حرکات چرخشی جان خود را نجات دهید.

بازی دارای تنوع های بسیار زیادی است بگونه ای که می تواند از چند زاویه هواپیما را مشاهده و هدایت کنید و یا اینکه بجای استفاده از یک تفنگ از دو تفنگ در جلوی هواپیمای خود استفاده کنید اما این تنوع تنها در نیرو های شما دیده نمی شود بلکه نیرو های دشمن هم با هواپیما ها و حتی چتر های نجات به شما حمله می کنند پس باید خود را برای انجام هر نوع عکس العمل و واکنشی آماده کنید. یکی دیگر از جذابیت های بازی مدل های هواپیما هاست و چون بازی در زمان جنگ جهانی جریان دارد تمامی هواپیما ها مدل های قدیمی و تک پروانه آلمانی هستند که هدایت و جنگیدن با آن ها بسیار لذت بخش و دوست داشتنی است. پس از اینکه فایل نصبی بازی را اجرا و نصب کردید، فایل زیپ دیتای بازی را از حالت فشرده خارج کنید، پوشه ی com.yaku.RedBaron را کپی کنید و در پوشه Obb که در فولدر Android موجود در حافظه دستگاه است، قرار دهید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی نبرد هوایی کره شمالی GS-III Heroes of the MIG Alley

دانلود بازی جذاب نبرد هوایی با هواپیما برای اندروید

نبرد سنگین میان کرده شمالی و نیروهای سازمان ملل آغاز شده که این جنگ نیز به آسمان ها کشیده شده است. به گونه ای که بجز دود غلیظ و مه چیز دیگری در آسمان دیده نمی شود. هواپیماهای جنگی با انجام مانور های مختلف در آسمان دشمن را شگفت زده کده و به مواضع آن ها حمله می کنند و به این ترتیب یکی پس از دیگری هواپیماهای جنگی از آسمان به زمین و دریا سقوط می کنند. شما نیز در این بازی باید به کمک نیروهای سازمان ملل متحد بروید و برای رسیدن به هدف نهایی و نابودی نیروهای ارتش کره شمالی و تغییر حکومت و رهبری این کشور به آن ها یاری برسانید.

GS-III Heroes of the MIG Alley 3.7.5

پیش نیاز: اندروید 2.3.3 و بالاتر

در بازی زیبا و هیجان انگیز GS-III Heroes of the MIG Alley شما لذت واقعی یک نبرد با هواپیما را تجربه خواهید کرد. در این بازی شما باید به نیروهای سازمان ملل ملحق بشوید و به نبرد با ارتش کره شمالی بروید. برای این کار شما به نیروی هوایی وارد شده و باید در آنجا با استفاده با استفاده از توانایی و هوش خود دشمن را از سر راه برداید شما برای انجام این کار نیاز به شجاعت زیادی دارید زیرا ماموریت های سختی برای شما در نظر گرفته شده است که در هر کدام از آن ها باید با حمله به مواضع دشمن تاسیسات و زیر ساخت های این کشور را از بین برده و به این ترتیب آن را تا حد زیادی تضعیف نمایید. همچنین باید در نبرد های هوایی با هواپیماهای دشمن مبارزه کرده و آن ها را نابود سازید زیرا اگر شما این کار را نکنید آن ها شما را از بین خواهند برد. هواپیماهای مختلفی در این بازی وجود دارد که شما باید از همه آن ها استفاده نمایید و برای شروع باید آن ها را از روی باند فرودگاه به سلامت بلند کرده و با استفاده صحیح از سلاح هایی که در اختیارتان قرار داده شده است و استفاده بهینه از قابلیت های جنگنده خود دشمن را قافل گیر نموده و با حملات پی در پی دشمنان خود را از پای در بیاورید و پیروز میدان نبرد هوایی باشید.

دانلود / توضیحات بیشتر