دانلود بازی Fractal Combat X (Premium) 1.5.9.0 فراکتال کمبت

بازی اندروید Fractal Combat X (Premium) 1.4.11.3

اهل چه نوع بازی هایی از اندروید هستید؟؟!! اگر اهل بازی های پر هیجان و جنگی هستید Fractal Combat X (Premium) یک گزینه مناسب برای شماست.

در این بازی اندروید فراکتال کمبت شما در نقش یک خلبان هواپیماهای جنگی ظاهر خواهید شد که کشورش درگیر یک جنگ عظیم شده است و حالا شما و سایر خلبانان وظیفه دارید تا با روشن کردن موتور های جت های جنگی خود و پرواز به سمت مرز های کشورتان، این خطر جدی را از مردمان عادی دور نگهدارید. گیم پلی بازی اندروید فوق العاده زیباست و شما می توانید با تکان دادن گوشی موبایل (یا تبلت) خود کنترل جنگنده را در دست بگیرید و این موضوع باعث شده است تا حس جالب تری در کنترل هواپیما به شما داده شود از طرفی صدا گذاری کامل و هیجان انگیز باعث شده است در طول انجام ماموریت های مختلف حس و حال یک جنگ واقعی به کاربر القا شود که در کمتر گیمی از اندروید به چنین موضوعات ریزی توجه شده است. موضوع جالب تری که در مورد Fractal Combat X (Premium) وجود دارد این است که با وجود حجم پایینی که دارد به دیتا گیم نیازی نیست و البته با این حجم کم دارای گرافیکی چشمگیر و دیدنی است که این موضوع زمانی نمایان می شود که بازی را در موبایل ها و تبلت های با صفحه نمایش بزرگ انجام دهید. در بالای صفحه یک نقشه قرار دارد که موقعیت جنگنده های دشمن را مشخص می کند و شما باید بگونه ای هواپیمای خود را هدایت کنید که در پشت هواپیمای دشمن قرار گیرید تا بتوانید به سمت آن ها موشک های هدایت شونده پرتاب کنید اما اگر این قضیه برعکس شود، عمرتان به پایان رسیده است و یک موشک شما را دنبال خواهد کرد که البته اگر در کارتان خبره شده باشید می توانید با انجام حرکات مارپیچی آن را گمراه کنید و جان سالم به در ببرید. جالب این جاست که درجه ارتفاع و سایر اطلاعات لازم هم در مورد هواپیما جنگیبه شما داده خواهد شد که می تواند در هدایت بهتر آن به شما کمک کند.

هم اکنون می توانید نسخه حرفه ای (Premium) بازی اندروید Fractal Combat X را با لینک مستقیم دانلود کنید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی جت های جنگی برای اندروید Strike Fighters Attack 1.2.0

دانلود بازی هیجان انگیز جت های جنگی

دانلود بازی جت های جنگی برای اندروید

به هیجان اعتیاد دارید و به دانلود بازی های جنگی علاقه دارید، پس مطمئن باشید بازی Strike Fighters Attack برای شما ساخته شده است. در این بازی همانطور که از نامش پیداست شما باید هدایت و کنترل یک جت جنگنده را در دست بگیرید و در یک نبرد هوایی کامل شرکت کنید. هوپیماهای مختلفی در بازی وجود دارند که شما می توانید در ابتدای بازی هر کدام از آن ها را که می پسندید، انتخاب کنید. برای هدایت و کنترل هواپیما شما باید گوشی موبایل خود را تکان دهید تا هواپیما در مسیر مورد نظر شما حرکت کند، برای نابود کردن هواپیماهای دشمن نیز ابزارهای مختلف و متنوعی در اختیار شما قرار داده می شود از جمله گلوله های کالیبر بالا و همچنین موشک ها که وجود آن ها جذابیت زیادی به بازی Strike Fighters Attack داده است.

پیش نیاز: اندروید 2.2 و بالاتر

بازی در مکان مختلفی مثل بیابان و کوهستان انجام می شود به همین دلیل باید توجه کنید که در حین حرکت به موانع موجود برخورد کنید، همچنین اهداف شما در روی صفحه نمایش مثل سایر بازی های مشابه با کادری قرمز رنگ مشخص می شود تا بتوانید راحت تر و سریع تر آن ها را نشانه بورید. تنها شما نیستید که به دشمن حمله می کنید چون آن ها نیز با گلوله و موشک به هواپیما شما صدمه خواهند زد، به همین دلیل یک رادار در گوشه بالایی تصویر وجود دارد که مکان دشمنان شما را نمایش می دهد، زمانی که دشمنان به پشت سر شما فرار کردند مطمئن باشید که شما را نشانه می روند. تعداد موشک ها و گلوله ها محدود است و این موضوع کار شما را سخت تر خواهد کرد زیرا شما نمی توانید انگشت خود را برروی ماشه بگذارید و تمامی دشمنان خود را به ردیف و به سادگی از بین ببرید بنابراین باید در مصرف گلوله به شدت صرفه جویی کنید. علاوه بر گرافیک 3D، سازگاری با نسخه های پایین اندروید، حجم مناسب و سلاح ها و هواپیماهای متفاوت، این بازی با وضوح تصویر های گسترده ای قابل اجرا است از 240×320 تا 1080×1920 و این بدان معنی است که بازی Strike Fighters Attack در موبایل و تبلت براحتی قابل اجراست.

دو پیشنهاد ویژه سایت:صفحه ی اختصاصی بازی های جنگی و بازی hd خلبانی برای اندروید

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی مبارزه در آسمان Medal of Gunner

 دانلود بازی اندروید Medal of Gunner
دانلود بازی Medal of Gunner

پیش نیاز : آندروید 2,1 و بالاتر

بازي Medal of Gunner تبديل شدن بزرگترين GUN TOP!
ترکيب کاملي از FPS و بازي شبيه سازي پرواز میباشد، بازی Medal of Gunner با ويژگي هاي عالی  و محتويات  بيشتر و جالب تر می تواند اعتياد آور باشد!
Medal of Gunner، تيرانداز اول شخص براي نبرد ضد هوايي در جنگ جهاني 2 میجنگد که با سلاح های گوناگون باید به مبارزه بپردازید . هر یک از این سلاح ها برای نبرد های مختلف طراحی شده است که باید با برنامه ریزی از آن ها استفاده کرد.همچنین موسقی بازی بسیار هیجان انگیز میباشد و این بازی میتواند تجربه ای جدید برای بازی های هوایی باشد .

 

دانلود / توضیحات بیشتر