دانلود بازی بسکتبال حرفه ای | NBA LIVE Mobile 1.4.1

NBA LIVE Mobile 1.4.1 را در طول سال بازی و یک بازی جذاب و هیجان انگیز را تجربه نمایید.تیم های این بازی بر اساس تیم واقعی NBA چیده شده است ، بازیکنان و فصل های این بازی همانند NBA واقعی طراحی شده است.5 نفر در برابر 5 نفر ، لذت یک بازی حرفه ای و هوشمندانه ، گیم پلی سه بعدی (3D) و نبردی هیجان انگیز برای رسیدن به فینال.هم اکنون بازی NBA LIVE Mobile 1.4.1 را برای اندروید دانلود کنید و لذت ببرید.

دانلود بازی بسکتبال حرفه ای | NBA LIVE Mobile 1.0.6

دانلود / توضیحات بیشتر

بازی اندروید والیبال ساحلی Beach Volleyball 2016 1.2.8

بازی اندروید والیبال ساحلی Beach Volleyball 2016 برای اندروید

Beach Volleyball یک بازی فوق العاده جالب است که توسط شرکت بازی سازی VTree Entertainment در گوگل پلی و در دسته بازی های ورزشی منتشر شده است. آیا برای شرکت در مسابقات والیبال ساحلی بگونه ای که هرگز مشابه آن را تجربه نکرده اید آماده هستید؟؟!!! خوب پس خود را آماده کنید زیرا شما یکی از بهترین و در عین حال کم حجم ترین بازی های والیبال ساحلی را تجربه خواهید کرد. تیم مورد علاقه خود را برای شروع انتخاب کنید و صدای جمعیت که تیم شما را تشویق می کنند بشونید تا روحیه بیشتری بگیرید و بتوانید از دوستان خود در مسابقات آنلاین پیشی بگیرید. پاس، حمله، بلوکه کردن توپ، آبشار و سایر حرکات وابیبال را به خوبی انجام دهید تا در مسابقات قهرمانی پیروز شوید و جایزه را برای کشور خود بدست آورید و آن را به خانه ببرید. همانطور که گفه شده این بازی از نظر حجم بسیار سبک است و نیازی به دانلود دیتا گیم ندارد (سایر بازی های بدون دیتا گیم) که همین موضوع باعث محبوبیت بازی اندروید Beach Volleyball شده است. اگر بخواهیم برخی از ویژگی های اصلی بازی والیبال ساحلی را ذکر کنیم می توان به محیط کاملا 3D بازی، قابلیت انتخاب از بین 16 تیم بین المللی مرد یا زن، تغییر سرعت بازی: طبیعی، متوسط، سریع و یا سریع ترین سرعت ممکن که بسته به مهارتتان یکی از این حالات را باید انتخاب کنید، صداگذاری دقیق و هیجان انگیز، قابلیت شرکت در مسابقات آنلاین (پیشنهاد ویژه: بازی های آنلاین اندروید)، بروزرسانی مداوم، محدوده حرکتی نسبتا زیاد و قابلیت اجرا برروی تمامی دستگاه های اندرویدی حتی دستگاه های ضعیف، بازی در 5 محیط عجیب و غریب در سراسر جهان، وجود حالت های مختلف: تک نفره، چند نفره و حالت مسابقات، تغییر حالات چهره و ویژگی های بازیکنان: مدل مو، رنگ مو و… اشاره کرد.
فرصت را از دست ندهید و همین حالا آخرین ورژن بازی Beach Volleyball را از سایت نیو فور اندروید دانلود کنید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی جت اسکی برای اندروید Riptide GP: Renegade 1.1.0

بازی جت اسکی برای اندروید Riptide GP: Renegade

Riptide GP: Renegade یکی از بهترین و زیباترین بازی های ورزشی اندروید است که توسط شرکت بازی سازی Vector Unit در دسته بازی های مسابقه ای در گوگل پلی منتشر شده است. در این بازی اندروید فوق العاده هیجان انگیز شما باید در مسابقاتی غیرقانونی شرکت کنید که هر لحظه ی آن میزان آدرنالین خون شما را چندین برابر می کند. شما در بازی جت اسکی باید هنگام عبور از آبشار های عظیم از مرگ فرار کنید، پلیس ها را که تعدادشان هم کم نیست از طریق آبراه های عمومی گول بزنید و از چنگال قانون فرار کنید و به مسابقه ادامه بدهید و در نهایت با سرعت فوق العاده خطرناک از امواج فزاینده عبور کنید. به هیچ عنوان Riptide GP: Renegade را از ندهید چون این بازی علاوه بر گرافیک فوق العاده بالا، گیم پلی خلاقانه، وجود مراحل و مسابقات آنلاین (سایر بازی های آنلاین اندروید)، گرافیک 3 بعدی و مراحل متنوع و جذاب بدون دیتا گیم عرضه شده است.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی PES 2017 برای اندروید

بازی PES 2017 برای اندروید

سری بازی های PES که توسط شرکت بازی سازی Konami ساخته می شود از محبوب ترین و بهترین بازی های فوتبال است. پس از ماه ها انتظار آخرین نسخه از این بازی جذاب برای اندروید منتشر شد و اکنون می توانید آن را همراه با دیتا گیم از سایت نیو فور اندروید دانلود کنید و بصورت آفلاین و کاملا رایگان بازی کنید. نکته قابل توجه در این بازی اندروید وجود تمامی تیم های ملی و بیشتر لیگ های مطرح دنیایست علاوه بر این گرافیک PES 2017 بسیار شبیه به کنسول های بازی طراحی شده است بگونه ای که حتی در اولین نگاه نیز توجهتان را به خودش جلب خواهد کرد.

در نسخه اندروید همانند نسخه PC و کنسول های بازی سعی شده است تا بازیکنان تا جایی که امکان دارد شبیه به واقعیت ساخته شوند تا هیجان بازی را دو چندان کند با این حال اگر بخواهیم واقع بینانه بازی PES 2017 اندروید را قضاوت کنیم باید بگوییم که گیم پلی بازی و همچنین اجرای تکنیک ها در آن به شدت دچار ضعف است و به هیچ عنوان شباهتی به نسخه PC و کنسول های بازی ندارد با این حال با این حجم کم انتظار بیشتر از این هم نمی رود. اگر به بازی فوتبال علاقه دارید فرصت را از دست ندهید و همین حالا این بازی فوتبال اندروید را دانلود کنید چون علاوه بر حجم کم و گرافیک بالا، کاملا آفلاین بوده و نیازی به دانلود فایل های اضافه و یا اتصال به اینترنت برای اجرای بازی نیست. پیشنهاد مشابه: صفحه اختصاصی بازی های ورزشی اندروید

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی اندروید المپیک ریو Rio 2016 Olympic Games 1.0.38

بازی المپیک ریو Rio 2016 Olympic Games

Rio 2016 Olympic Games یک بازی سرگرم کننده است که شما را به برزیل و مسابقات جذاب المپیک می برد. با استفاده از این بازی اندروید شما هم در بزرگترین رویداد ورزشی دنیا یعنی المپیک شرکت کنید و از این مسابقات لذت ببرید. این بازی شامل 6 رشته ورزشی هیجان انگیز فوتبال، بسکتبال، اسکیت، تیر و کمان، تنیس و تنیس روی میز می باشد که می توانید در هر کدام از آن ها شرکت کنید و افتخار کسب نمایید.Rio 2016 Olympic Games به شما این امکان را می دهد با دیگر بازیکنان جهان رقابت کنید و مدال به دست آورید و امتیاز خود را افزایش دهید.
برای انجام این بازی ورزشی نیاز به اتصال اینترنت دارید. سیستم کنترل لمسی ساده بازی باعث می شود از تمام مسابقات نهایت لذت را ببرید.

برخی از ویژگی های بازی اندروید Rio 2016 Olympic Games:
– کنترل بسیار راحت
– دارای گرافیک دیدنی و زیبا
– دارای 6 رشته ورزشی مختلف بدون محدودیت انتخاب
– صداگذاری بسیار جذاب
– و…

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی بسکتبال حرفه ای Real Basketball v1.9.3

 دانلود بازی ورزشی بسکتبال

بازی های اندروید ورزشی

 

آیا دوست دارید در دستگاه آندرویدی خود به انجام یک بازی هیجان انگیز ورزشی بپردازید، بازی جدید بسکتبال حرفه ای با امکانات نامحدود را برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم.

پیش نیاز : آندروید 2.3 و بالاتر

Real Basketball یک بازی اعتیاد آور برای طرفداران ورزش بسکتبال است ، که به شما امکان انجام بازی ها تک و چند نفره را می دهد. در این بازی سرگرم کننده می توانید مهرات های بسکتبالی خود را مشاهده کنید ، همچنین قادر هستید به انجام بازی های آنلاین با افراد مختلف از سراسر دنیا بپردازید. بنابراین در این حالت شما با هوش مصنوعی طرف نیستید ، در انجام بازی های آنلاین ، شما باید برای انجام بازی با مردم واقعی آماده شوید. استایل بازیکن خود را از روی مدل ها و استایل های معروف انتخاب کنید. حالت سرگرم کننده با 6 مدل مختلف از بازی که به شما امکان چک کردن رتبه ها بعد از پایان هر بازی را می دهد. یکی از مهم ترین ویژگی های نسخه ای که در پیش روی شماست ، این است که این بازی دارای هیچگونه محدودیتی نیست ، تمامی سطوح باز هستند و شما می توانید از همان ابتدا به تمامی بخش های بازی دسترسی داشته باشید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی بیلیارد حرفه ای ای بیلیارد بازان Ball Pool 3.5.0

Ball Pool یک بازی بیلیارد حرفه ای برای بیلیارد بازان است که در 2 سطح آسان و حرفه ای میتوان آن را بازی کرد.با دوستان تان بازی کنید و یک بازی افسانه ای را تجربه نمایید.این بازی یک بازی ضربه ای است که میتواند مهارت شما در بیلیارد را افزایش دهد و شما را به یک بیلیارد باز حرفه ای یا حرفه ای تر تبدیل نماید.میتوانید 1 بر 1 بازی کنید یا در مسابقات 8 نفره بازی را تجربه نمایید.هم چنین اگر علاقه مند هستید از آموزش بازی بیلیارد لذت ببرید.بازی بیلیارد حرفه ای Ball Pool 3.5.0 را برای سیستم عامل اندروید دانلود کنید و لذت ببرید.

دانلود بازی بیلیارد حرفه ای | 8 Ball Pool 3.5.0

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی گرافیکی تنیس روی میز لمسی Table Tennis Touch 1.1

بازی اندروید Table Tennis Touch

از علاقه مندان به ورزش تنیس روی میز(پینگ پنگ) هستید؟من که خیلی علاقه دارم.پیشنهاد می کنیم بازی Table Tennis Touch 1.1 را برای اندروید دانلود کنید.

بازهم مثل همیشه قصد داریم تا یکی از محبوب ترین بازی های اندروید را به شما معرفی کنیم، این بار یک بازی با سبک ورزشی (تنیس روی میز)، Table Tennis Touch که توانسته است چنان محبوبیتی پیدا کند که باور کردنی نیست، این گیم توانسته است در گوگل پلی امتیاز باورنکردنی 5 از 5 ستاره را به خود اختصاص دهد که حتی خیلی از بازی های محوب و معروف هم نتوانسته اند به گرد پای این بازی برسند. همانطور که از نامش پیداست اگر به تنیس روی میز علاقه مند هستید یا اینکه یک گزینه مناسب برای سرگرم نگهداشتن خود نیاز دارید ما به شما این بازی اندروید را پیشنهاد می کنیم که کاملا آفلاین است و بدون نیاز به اینترنت و تنها با کپی کردن فایل دیتا قابل اجراست، درضمن این بازی در موبایل و تبلت های مختلف بررسی شده است پس مطمئن باشید که با دانلود این بازی و دیتای آن پهنای باند اینترنت خودتان را هدر نداده اید.

در این بازی همانطور که در تصاویر زیر مشاهده می کنید شما باید لمس کرده صفحه و ضربه زدن به توپ آن هم به شکل های مختلف و متنوع، رباتی که در مقابل شما اسیتاده است را از پای درآورید که البته کار ساده ای نیست چون با پیشرفت کردن در بازی سرعت ضربات بالا رفته و همزمان جت ضربه زدن هم تغییر می کند که همین موضوع می تواند باعث شود تا شما تمرکزتان را از دست بدهید و ست را واگذاز کنید. کیفیت Table Tennis Touch فوق العاده بالاست درضمن محیط 3D که این بازی اندروید از آن بهره می برد می تواند چشمانتان را خیره به خودش خیره کند، در مورد گیم پلی هم می توان گفت به هیچ عنوان با بازی های مشابه همخوانی ندارد و بسیار روان و جذاب است. بازی نه تنها به شکل مسابقه ادامه می یابد بلکه امکان انجام تمرین های آموزشی را هم برایتان فراهم کرده است تا بتوانید بیشتر با نحوه ضربه زدن آشنایی پیدا کنید. برای نصب دیتا، فایل uk.co.yakuto.TableTennisTouch موجود در فایل دیتا را در آدرس Android/obb موجود در حافظه دستگاه خود کپی کنید و بعد از آن براحتی از تنیس روی میز لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی بوکس 2015 کامل و جدید EA SPORTS UFC 1.0.725758

بازی بوکس 2015 اندروید

اگر اهل بازی های ویدئویی باشید حتما با نام شرکت بازی سازی EA Game آشنا هستید، شرکتی که بازی های بیادماندی زیادی مثل Fifa را منتشر کرده است و حالا این شرکت بازی سازی یک بازی ورزشی فوق العاده زیبای دیگر را منتشر کرده است که می تواند مانند سایر بازی هایش توجه شما را به خود جلب کند نام این شاهکار بازی بوکس EA SPORTS UFC است و همانطور که از نامش پیداست یک شبیه ساز واقعی از بازی مسابقات بوکس یو اف سی است پس اگر از علاقه مندان به بوکس هستید به هیچ عنوان این بازی را از دست ندهید. همانطور که انتظار می رود گرافیک فوق العاده بالا و اچ دی + صداگذاری جذاب از ویژگی های اصلی و پایه ی این بازی است که البته با این وجود حجم دیتا گیم چندان زیاد نشده است.این بازی بوکس 2015 را با دیتا کامل از سایت جدید برای اندروید دانلود کنید و لذت ببرید.

در ابتدا باید از میان بوکسور های موجود یکی را انتخاب کنید که هر کدام از این افزاد ویژگی هایی دارند که می تواند آن ها را از سایرین پیش بیاندازد و جالب تر اینجاست که بوکسور هایی که در لیست قرار دارند همگی از شخصیت های واقعی برگرفته شده اند برای نمونه نام dan Henderson و Alexander Gustafsson به چشم می خورد که هر دوی آن ها از معروف ترین های سبک خود هستند که البته این موضوع همیشه در بازی های شرکت EA به رعایت می شد. حرکاتی که در حین این بازی بوکس اندروید می توانید انجام بدهید بسیار متنوع و جالب هستید، می توانید از چپ و راست و بالا و پایین حریفتان را مورد حمله قرار دهید و اگر پیوسته و دقیق نقاط حساس او را مورد ضربات پیوسته قرار دهید پیروز خواهید شد در بین ضربه ها می توانید با چند حرکت پا حریفتان را غافلگیر کنید به هر حال بیشتر حرکاتی که در مسابقات UFC وجود دارد را می توانید انجام دهید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی رزمی بروسلی نسخه کامل اندروید

بازی اندروید بروسلی

بروسلی، نامیست که شاید کمتر کسی باشد که ان را نشنیده باشد، نامی که ورزش های رزمی را زنده نگهداشته است. همین محبوبیت چشمگیر بروسلی در بین مردم جهان باعث شده است تا یک کمپانی بازی سازی دست به ساخت یک بازی اندروید جالب و سرگرم کننده با شخصیت اول بروسلی بزند، Bruce Lee Enter The Game نام این بازیست که در آن شما نقش اول را عهده دار هستید و باید تلاش کنید و به رئیس افراد تبهکار برسید و آن را نابود کنید. کار به همین سادگی نیست چون در این مسیر تعداد زیادی دشمن قرار دارد که همگی قصد دارند شما را از پای درآورند آن ها با حرکات رزمی و بدتر از آن، بصورت دسته جمعی، پس سعی کنید خود را از دام این شیادان و تبهکاران نجات دهید قبل از اینکه آن ها جانتان را بگیرند.

از دست ندهید: بازی رزمی جنگ سایه

صفحه اختصاصی بازی های  HD

بازی اندروید بروسلی Bruce Lee Enter The Game دارای یک محیط دو بعدی است به همین دلیل می توان گفت شباهت زیادی به بازی های کلاسیک دارد یعنی شما باید در مراحل مختلف روبه جلو حرکت کنید و افرادی که در مقابلتان ظاهر می شوند را از پای درآورید و گاهی نیز با اساتید فنون رزمی درگیر شوید که البته توانایی آن ها به مراتب بیشتر از تبهکار های معمولیست. تنها راهی که شما می توانید از آن برای نابودی دشمنانتان استفاده کنید حرکات رزمی است که البته تعداد و تنوعشان چشمگیر است و حتی می توانید از حرکات ترکیبی هم استفاده کنید در مقابل دشمنانتان هم پیشرفت می کنند هم از نظر تعداد و هم از نظر حرکات و از آنجایی هم که جان شما محدود است می توانند برای شما مشکل ایجاد کنند پس بهتر است در این بازی گاهی حمله کنید و گاهی نیز عقب نشینی، مخصوصا زمانیکه آن ها قصد دارند تا شما را دوره کنند و نگذارند حرکتی را انجام دهید پس بهتر است بجای حرکت سریع در خیابان ها، با انجام فنون و همچنین تمرین حرکات جدید خود را برای رویارویی با استادان هر مرحله آماده کنید. توجه داشته باشید که پس از نصب فایل apk بازی، بازی فایل دیتای آن را از حالت فشرده خارج و پوشه com.hibernum.brucelee.enterthegame را در Sd card/Android/Obb کپی کنید.

دانلود / توضیحات بیشتر
1 2 3 4