بازی پازل بانمک و فانتزی بهترین دیو-دانلود Best Fiends 3.2.0

Best Fiends

Best Fiends یک بازی پازل فانتزی بانمک است که برخلاف سایر بازی های پازل که هیچ داستانی ندارند، این محصول شرکت Seriously Digital Entertainment دارای یک داستان فوق العاده زیباست؛ داستان این بازی اندروید از این قرار است که یک سری موجودات کوچک و بانمک برروی یک سیاره زندگی می کنند اما این سیاره ناگهان به کوهی به نام بوم برخورد می کنند و این موجودات از سرزمینشان دور می شوند و اما کاری که شما باید انجام دهید این است که در هر مرحله از بازی، این موجودات شیرین را به دوستانشان نزدیک و نزدیک تر کنید تا در نهایت به سرزمینشان برسند. شیوه ی انجام بازی بسیار شبیه سایر بازی های پازل دیگر است به این شکل که شما باید با در کنار هم قرار دادن اجسام هم رنگ آن ها را منفجر کنید که البته در ازای این کار راه خودر را برای رسیدن به مرحل های بعدی باز خواهید کرد، توجه داشته باشید که هرچه تعداد اجسامی که در کنار هم می چینید بیشتر باشند امتیاز بیشتری کسب خواهید کرد اما حداقل باید 3 شی هم رنگ را بگونه ای که یا بصورت افقی و یا عمودی در کنار هم باشند قرار دهید.

Best Fiends 3.2.0 علاوه بر گرافیک خیره کننده خود دارای صداگذاری معرکه ای نیز هست و با هربار لمس صفحه نمایش یک صدای جالب را ایجاد می کند. فرصت را از دست ندهید و همین حالا نسخه مود شده یا همان پول بی نهایت را همراه با دیتای کامل و آفلاین این بازی را دانلود کنید و به کشف راز های پیچیده Minutia را کشف کنید و ساعت های خوشی را برای خود رقم بزنید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی با پازل جواهرات – Bejeweled Blitz 1.4.4

 دانلود بازی پازل جواهرات رنگی 

نرم افزار های اندروید

 نظرتان با دانلود بازی مفرح و سرگرم کننده چیست؟ در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم یک بازی جدید و رنگارنگ را با نام Bejeweled خدمت شما کاربران دیوایس های آندرویدی معرفی کنیم.

پیش نیاز : آندروید 2.3.3 و بالاتر

روندی آشنا در بازی های سرگرم کننده به صورت حذف الماس های رنگین از محیط بازی ! یک بازی سرگرم کننده که ضمن دارا بودن محیطی جذاب و شادی بخش ، گاهاً مراحلی سخت و دشوار را در پیش رویتان قرار می دهد. بازی های حذف اشیاء در سراسر دنیا طرفدارانی خاص و گاهاً سرسخت را به خود اختصاص داده است ، Bejeweled Blitz نام یکی از معروف ترین این بازی هاست که طرفداران بسیاری را در مارکت آندروید و اپ استور به خود اختصاص داده است. برای کسب امتیاز در این بازی لازم است الماس های هم رنگ را در کنار یکدیگر قرار داده و با حذف آنان هر لحظه امتیازات خود را افزایش دهید. از مهم ترین امکانات این بازی می توان به محیط رنگارنگ با وضوح HD ، صداهای جذاب و همچنین ابزارهایی اضافی جهت افزایش قدرت پلیر اشاره کرد. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی محبوب و بسیار زیبای خانه سازی TETRIS® 1.0.12

دانلود بازی جدید و گرافیکی خانه سازی بازی خانه سازی اندروید

آیا دوست دارید با انجام یک بازی زیبا ، خاطره ی بازی های گذشته در زمان کنسول های دستی و آتاری در اندروید شما زنده شود؟ پیشنهاد می کنیم بازی تتری سرا از دست ندهید !

پیش نیاز : آندروید 2.3 و بالاتر

در نسخه جدید بازی محبوب تتریس ، شاهد سازگاری هایی بیشتر با محیط های اجتماعی هستیم. با انجام مراحل مختلف از این بازی و پیش روی در سطح امتیازات ، قادر هستید امتیازات خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و با دوستان خود به صورت آنلاین به رقابت بپردازید. در بازی تتریس شما قادر هستید در یک سطح ، به صورت تک به انجام مراحل بپردازید و از ویژگی های اجتماعی جدید در آن نهایت استفاده را ببرید. در حرکات کنترلری جدیدی که در نسخه جدید این بازی گنجانده شده است ، می توانید همانند حرفه ای ها حرکاتی جدید را عملی کنید ، قطعات مربوط به هر مرحله را با کشیدن روی صفحه لمسی تغییر شکل داده و آنان را در جای مخصوص خود قرار دهید ، با گذر از مراحل پیش رویتان می توانید قدرت خود دو چندان کرده و از آنان در مراحل دشوارتر بهرمند شوید. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی پازل فکری Bejeweled Blitz

 دانلود بازی پازل فکری جواهرات 2013

بازی پازل اندروید

پيش نياز : آندرويد 1,5 و بالاتر
Bejeweled Blitz بازي پازل را به صورت رايگان در آندرويد خود ميتوانيد تجربه کنيد. اين بازي به گونه اي ميباشد که بايد فقط در 60 ثانيه هر مکعبي با رنگ خاص خود را در کنار مکعبات مشابه قرار دهيد و بتوانيد محيط را از آنان پاک سازي کنيد. اين عمل به صورت مختلف صورت می گیرد و حتي به صورت شکل هاي ديگر ميتواند تبديل شود که در مسير بازي بايد به اين نکته توجه داشته باشيد. اگر نتوانيد اين عمليات را به خوبي انجام دهيد مرحله بسته شده و رقابت به پايان ميرسد.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی جدید تاثیر ژن 2013 Gene Effect v1.2

 دانلود رایگان بازی اندروید 2013
بازی جستوجو در سیاره ناشناخته Gene Effect v1.2

پيش نياز : آندرويد 2,3 و بالاتر
Gene Effect v1.2 اسکرول سبک اکشن مي باشد. وظيفه شما کشف معادن باستاني بيگانه در Kratoss سياره. و جمع آوري منابع در راه خود از طريق معادن عميق و مبارزه با پديده هاي طبيعي، تهديد بيولوژيکي و دستگاه هاي مکانيکي است. شما مي توانيد با پازل هاي که در اختيار داريد  باز مناطق پنهان  و چيزهاي ديگر را حل کنيد.

در حين بازي در کشتي سوار هستيد که مي توانيد به ارتقاء کشتي خود بپردازيد.
لذت بردن از اثر ژن بارها و بارها با سطح تصادفي، در 3 سطح دشواري ها و سبک هاي بازي هاي مختلف اجرا ميشود.هم اکنون می توانید این بازی را به طور رایگان برای تبلت یا موبایل اندرویدی خودتون دانلود کنید و لذت ببرید.

ويژگي های بازی جدید  2013 Gene Effect v1.2 :

– سه حالت هاي دشواري مختلف در بازی
– پيدا کردن شي ء مخفي براي ارتقاء کشتي خود
– 6 غنائم مختلف از جمله پاداش هاي مبتني بر نمره، زمان و مهارت
– بررسي اجمالي آماري با حقايق جالب مثل پيشرفت به طور کلي، زمان پخش مجموع، فاصله سفر و بسياري ديگر
– حل پازل هاي اختياري و کشف مکان هاي مخفي
– محيط تعاملي با تله هاي خطرناک و تن از اشياء انهدام
– به طور تصادفي توليد محتوا در سطح مختلف و گيم پلي پويا
– تصاويري فوق العاده با استفاده از روشنايي پويا و فيزيک واقعي
– باز کردن 25 آهنگ موسيقي و گوش دادن به آنها را با يک نرم افزار پخش موسيقي

دانلود / توضیحات بیشتر