دانلود بازی بسکتبال حرفه ای Real Basketball v1.9.3

 دانلود بازی ورزشی بسکتبال

بازی های اندروید ورزشی

 

آیا دوست دارید در دستگاه آندرویدی خود به انجام یک بازی هیجان انگیز ورزشی بپردازید، بازی جدید بسکتبال حرفه ای با امکانات نامحدود را برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم.

پیش نیاز : آندروید 2.3 و بالاتر

Real Basketball یک بازی اعتیاد آور برای طرفداران ورزش بسکتبال است ، که به شما امکان انجام بازی ها تک و چند نفره را می دهد. در این بازی سرگرم کننده می توانید مهرات های بسکتبالی خود را مشاهده کنید ، همچنین قادر هستید به انجام بازی های آنلاین با افراد مختلف از سراسر دنیا بپردازید. بنابراین در این حالت شما با هوش مصنوعی طرف نیستید ، در انجام بازی های آنلاین ، شما باید برای انجام بازی با مردم واقعی آماده شوید. استایل بازیکن خود را از روی مدل ها و استایل های معروف انتخاب کنید. حالت سرگرم کننده با 6 مدل مختلف از بازی که به شما امکان چک کردن رتبه ها بعد از پایان هر بازی را می دهد. یکی از مهم ترین ویژگی های نسخه ای که در پیش روی شماست ، این است که این بازی دارای هیچگونه محدودیتی نیست ، تمامی سطوح باز هستند و شما می توانید از همان ابتدا به تمامی بخش های بازی دسترسی داشته باشید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی N.O.V.A. 3 Near Orbit Vanguard Alliance 1.0.8e دیتا کامل

دانلود بازی N.O.V.A. 3 Near Orbit Vanguard Alliance 1.0.8e با گرافیک فوق العاده ی بالای hd برای اندروید با لینک مستقیم و پر قدرت

بازی N.O.V.A 3 با دیتای کامل (نزدیک به 2 گیگ) مخصوص گوشی های با سخت افزار قدرتمند

N.O.V.A. 3 Near Orbit Vanguard Alliance

توجه داشته باشید که بازی N.O.V.A. 3 Near Orbit Vanguard Alliance 1.0.8e به سخت افزار قوی نیاز دارد

بعد از مدت ها انتظار بازی فوق‌العاده زیبا و گرافیکی N.O.V.A 3 به صورت رسمی منتشر شد.بازی N.O.V.A 3 در سال 2012 منتشر شد که مورد استقبال میلیون ها نفر کاربران اندرویدی قرار گرفت و باعث شد که سیستم عامل آندروید نهایت قدرت گرافیک را به رخ رقبای خود بکشاند سازنده بازی یعنی استودیو بازی ساز گیم لافت به صورت کاملاً رایگان بازی را در اختیار کاربران اندرویدی قرار داد نکته بسیار مهم در بازی نوا سه حجم زیاد دیتا بازی میباشد که به بیش از 2 گیگابایت فضا نیاز دارد.ماجرای بازی از زمانی شروع شد که موجودات فضایی به سرزمین شما حمله کرده اند و آنها برای به دست آوردن قدرت دست به هر کاری میزنند موجودات فضایی با تجهیزات کامل به مبارزه با شما آمده اند ولی جای نگرانی نیست شما تجهیزات کافی برای مبارزه دارید عنوان مختلف سلاح مدرن در بازی وجود دارد که هر کدام در بخش های مختلف بازی کاربرد دارند.دشمنان را یکی پس از دیگری نابود کنید و خود را به هدف مورد نظر برسانید ناگفته نماند که خیلی از مراحل بازی را با پای پیاده باید پشت سر بگذارید.

در نهایت باید یک خبر خوش حال کننده به طرفداران بازی های آنلاین داد بازی N.O.V.A 3 به صورت کامل از ویژگی مولتی پلیر پشتیبانی می کند با استفاده از این ویژگی شما میتوانید همزمان با 12 نفر از دوستان خود به مبارزه بپردازید این ویژگی فوق‌العاده را از دست ندهید زیرا هیجان بازی را چند برابر می‌کند.محیط و گیم پلی بازی به صورت HD طراحی شده است که همین امر موجب محبوبیت بیش از حد بازی میان کاربران اندرویدی قرار گرفته است.بعد از عبور از هر چیزی به بحث پول و سکه بازی میرسیم در بازی نوا سه همه چیز به خود شما بستگی دارد یعنی هر چه سریعتر عمل کنید پول و اعتبار بیشتری دریافت می‌کنید و میتوانید قدرت خود را چند برابر کنید با انجام این کار شما میتوانید مراحل بالاتر را بهتر پشت سر بگذارید زیرا تجهیزات بیشتری میتوانید خریداری کنید.

آموزش نصب: پس از نصب فایل بازی، فایل دیتای را از حالت فشرده خارج کنید و پوشه com.gameloft.android.ANMP.GloftN3HM را در آدرس Android/Obb کپی کنید.

توجه داشته باشید: این بازی برروی برخی از گوشی های موبایل از جمله Not3 اجرا نخواهد شد

در ابتدای نصب بازی لازم است به اینترنت متصل شوید، اما در سایر دفعات نیازی به این کار نیست

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی ضربه کاشته زدن جدید Final kick 5.2

دانلود بازی ذایگا و جذاب ضربه کاشته زدن Final kick 5.2

بازی جذاب ضربات کاشته Final kick 5.2 مخصوص سیستم عامل اندروید

Final kick

بازی ضربه کاشته زدن Final kick 5.2 + Data به محض انتشار توانست مورد استقبال هزاران نفر از کاربران اندرویدی قرار گیرد زیرا تا به حال بازی به این سبک فانتزی و زیبا برای سیستم عامل اندروید منتشر نشده بود، به همین دلیل تصمیم بر آن شده تا آخرین نسخه این بازی را در سایت New4Android. ir قرار دهیم چون بازی پنالتی همیشه جزو هیجان انگیز ترین مراحل پایانی فوتبال می باشد. بازی Final kick نیز برای انجام همین کار ساخته شده است و در دسترس کاربران آندرویدی قرار گرفته است. استودیو بازی ساز Ivanovich games سازنده و عرضه کننده بازی ضربات کاشته زیبا میباشد که به صورت کاملاً رایگان در پلی استور بازی را قرار داده است. با استفاده از یک انگشت در بازی به قهرمانی جهان برسید قبل از انجام بازی Final kick شما باید از ساده ترین مراحل استفاده کنید زیرا این کار قانون هر بازی میباشد تبدیل شدن به یک ضربه زن نهایی در بازی Final kick کار دشواری نیست همه چیز به سرعت عمل شما دارد هر چه بیشتر بر روی بازی تسلط داشته باشید نتیجه بهتری را میگیرید. با استفاده از یک انگشت شدت ضربه را به طرف دروازه میتوانید معین کنید حالا این کار چگونه قابل انجام است؟با لمس کردن انگشت با سرعت پایین ضربه ای که میزنید از سرعت پایین و دقت بالایی برخوردار است ولی اگر انگشت را با سرعت بالا روی توپ بکشید سرعت توپ و شدت ضربه بسیار قدرتمند و سریع میباشد.

حالا به سراغ دو ویژگی مهم بازی میرویم اولین ویژگی به این صورت است که شما میتوانید تیم مورد نظر خود را انتخاب کنید و با برد مقابل رقبای خود به تورهای جهانی بروید و دومین ویژگی بازی ضربه کاشته زدن حالت چند نفره است که با استفاده از این ویژگی میتوانید همزمان با دوستانتان در هر کجای جهان به رقابت بپردازید. هنگام زدن ضربه برای جذابیت بیشتر سازنده از یک روش جدید استفاده کرده است که این روش بیشتر مورد استفاده از طریق استودیو بازی ساز های بزرگ انجام میگیرد این روش عبارت است از پخش یا انیمیشن ضربه زدن هنگام بازی است که به بازی شور و حال جدیدی می بخشد گیم پلی و صدا گذاری بازی Final kick در نوع خود بی‌نظیر است و میتوان گفت که با انجام یک بازی به آن اعتیاد پیدا می‌کنید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی محبوب بدلند برای اندروید | BADLAND 1.7148 Premium

بیشتر بازی های سبک ماجراجویی که توانسته اند به محبوبیت بالایی نزد کاربران برسند، در ابتدا برای سیستم عامل IOS عرضه و اماده ی دانلود شده اند و هنگامی که این بازی ها در این سیستم عامل توانسته اند به محبوبیت برسند، کمپانی سازنده، اقدام به انتشار این بازی ها برای سیستم عامل اندروید کرده اند. این بار قصد معرفی و دانلود یکی از همین بازی ها، که در ابتدا برای سیستم عامل IOS عرضه شده بود و حال توانسته است به محبوبیت بسیار بالایی نیز برسد را داریم. این بازی که BADLAND نام دارد، هم اکنون به عنوان یکی از محبوب ترین بازی های سبک ماجراجویی در اندروید شناخته می شود. بازی BADLAND 1.7148 Premium دارای گیم پلی نسبتا مرموزی می باشد. بازی دارای گیم پلی بسیار جدید و غیر تکراری می باشد. بازی در یک محیط بسیار جذاب و غیر تکراری انجام می شود. محیطی که کمی تا حدودی تاریک است و مرموز به نظر می رسد. این بازی توانسته است امتیازات کامل را از سوی منتقدین بسیار زیادی به دست بیاورد. BADLAND توسط کمپانی بازی سازی Frogmind عرضه شده است.بازی بدلند را برای اندروید دانلود کنید و لذت ببرید.

دانلود بازی بدلند برای اندروید

پیش نیاز : اندروید 2.3.3 و بالاتر

بازی BADLAND به صورت مرحله ای طراحی شده است که در آن باید بتوانید مراحل مختلف را پشت سر بگذارید. همان گونه که گفتیم که بازی دارای سبک ماجراجویی می باشد که در آن بتوانید با گشت و گذار راز و رمزهایی که در بازی نهفته است را بیابید. در این بازی اندروید شما در یک جنگل سبز و تاریک قرار گرفته اید. همه چیز در این جنگل بدون مشکل و طبیعی پیش می رود، تا این که یک اتفاق غیر طبیعی که ساکنین جنگل نیز از آن خبر ندارند، اتفاق می افتد. شما باید بتوانید با کاوش در جنگل بتوانید به دلیل اصلی این اتفاق پی ببرید و در صدد حل کردن بر بیایید. این کار را شما در کاراکتر یک موجود جذاب و بامزه انجام خواهید داد که باید با جستوجو در جنگل و به دنبال سرنخ ها گشتن، بتوانید آن را با موفقیت پشت سر بگذارید. BADLAND قابلیت بازی کردن به صورت مالتی پلیر یا چند نفره را نیز دارا می باشد که در آن می توانید هم زمان با چندین دوست خود به صورت آنلاین بازی کنید.

پیشنهاد خاص نیو فور اندروید : صفحه ی اختصاصی بازی های چند نفره اندروید

دانلود / توضیحات بیشتر