دانلود بازی اسنایپر Sniper & Killer 3D 1.0.8

 دانلود بازی تفنگی جدید اسنایپر

بازی اسنایپر

اگر از طرفداران بازی های اندروید هستید و می خواهید یک بازی تفنگی جذاب را که در آن نقش تک تیر انداز را بر عهده دارید,تجربه کنید, بازی اسنایپر را دانلود کنید.

Sniper & Killer 3D از محبوب ترين و سرگرم کننده ترين بازي تيرانداز در خفا است، که داراي صفحه نمايش بازي هاي نفيس و پر از شور و شوق است. تيراندازي را متوقف نکنيد ، شما نياز به يک تجزيه و تحليل سریع دارید تا سلاح در دست شما به يک سلاح مرگبار تبديل شود، جنايتکاران وحشتناک اجازه نمي دهد از ديد خود به خوبي استفاده کنيد!

ويژگي های بازی اسنایپر Sniper & Killer 3D :
انواع استقرار و مبارزه:ايستاده تيراندازي، تيراندازي چمباتمه زده، مبارزه براي تغيير کارتريج، جايگزيني سلاح هاي مختلف، خريد کيت پزشکي مکمل HP،عمليات به طور کامل درصفحه نمايش لمسي انجام می گیرد.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی کوسه گرسنه Hungry Shark Evolution 3.6.0

 دانلود بازی Hungry Shark Evolution 3.6.0

Hungry Shark Evolution

 پيش نياز : آندرويد 4.0 و بالاتر
Hungry Shark Evolution 3.6.0 وب سايت نيو فور آندرويد هميشه تلاش داشته بهترين بازي ها را براي دانلود قرار دهد . اينبار نيز بازي پر طرفدار کوسه گرسنه را  آماده کرده است که انگار در اين نسخه کوسه از هميشه گرسنه تر است.
تجربه زندگي به عنوان يک کوسه در آزمون نهايي يعني بقا. داراي گيم پلي عالي با گرافيک 3D . رشد  يک توله سگ و تبدیل شدن به 10 تن کوسه بزرگ سفيد را مشاهده خواهيد کرد! خوردن هر چیز در راه خود  در اطراف جهان آبزيان متنوع پر از شگفتي و خطر.
جشن موجودات دريايي خوشمزه، شناگران، لاک پشت ها و ماهيگيران ميتواند منبع خوب غذايي اين کوسه باشد تا او را به يک غول تبديل کند . نبرد کوسه دشمن ها، زيردريايي ها، و موجودات عجيب و غريب از عمق در يا در اين مسير کوسه را دچار مشکل خواهد کرد.آيا ميتوانيد در اين نبرد ها پيروز شويد؟

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی جنایی-کاراگاهی ردیابی راز قتل Trace Murder Mystery

The Trace Murder Mystery Game

اهل داستان های جنایی و کاراگاهی هستید؟ پس بازی اندروید ردیابی راز قتل بهترین گزینه برای سرگرم کردن شماست. The Trace Murder Mystery Game نام یک بازی با گرافیک نسبتا خوب است که دارای سبک ماجراجویی است و در آن شما نقش یک کاراگاه را بر عهده دارید که باید با دیدن صحنه های قتل مختلف و از همه مهم تر بررسی موشکافانه و دقیق صحنه های قتل خود را برای حل مسائل پیچیده و راز آلود آماده کنید. داستان های مختلفی در بازی روایت می شوند و هر شاهدی از قتل می تواند اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهد که به عنوان کلیدی در حل مسئله نهایی به شما کند و در کنار این اطلاعات کاربردی می توان از اشیاء و وسایل مشکوکی که در اتاق یا صحنه قتل روبرو می شوید استفاده کنید تا باعث ایجاد یک جرقه بزرگ در ذهنتان شود.

 Trace Murder Mystery Game 1.5.2 Full همانطور که از نامش پیداست بسیار راز آلود و نفس گیر طراحی شده است بگونه ای که در هر لحظه از بازی می تواند حس و حال جنایی ویژه ای را به شما القا کند در واقع در این بازی نتنها سرگرم می شوید بلکه ذهن خود را بکار می گیرید تا یک داستان جنایی و وحشتناک را به پایان برسانید. مراحل و بخش هایی که برای The Trace Murder Mystery Game در نظر گرفته شده اند بسیار متنوع هستند و همانطور که گفته شد از گفت و گو و بحث با شاهدین گرفته تا بررسی مدارک و کیف پول افراد صورت خواهد گرفت. درمورد گیم پلی بازی می توان گفت که شبیه سایر بازی های ماجراجویی و جنایی است بسیار خشک و ساده و به سبک همیشگی اول شخص است، از نظر گرافیک هم همانطور که در ابتدای مطلب گفته شد در سطح متوسطی قرار دارد اما محیط بازی بصورت 3D است که البته دور از انتظار هم نیست.این بازی کاملا آفلاین است و برای اجرا به دیتا گیم نیاز دارد. ابتدا بازی را نصب سپس یک بار وارد آن شوید و سپس از آن خارج شوید، حالا فایل دیتای گیم را از حالت فشرده خارج و پوشه com.relentless.thetrace را در Sd Card / Android / obb کپی کنید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی 3D پارک کردن ماشین ها Parking Games 2.0.2

دانلود بازی پارکینگ ماشین ها ورژن جدید اندروید

بهترین بازی های اندروید

 آیا می خواهید بازی ورژن جدید بازی پارک کردن ماشین ها در فضایی سه بعدی ( 3D ) آشنا شوید و لذت ببرید؟

پيش نياز آندرويد 2,3 و بالاتر
RealParking3D Parking Games  2.0.2 بازي پارکينگ جديد با گرافيک بسيار بالا. پيشنهاد ميکنيم اين بازي را از دست ندهيد. در اين بازي علاوه بر ياد گيري و امتياز گيري در بازي ميتوانيد در جاده هاي سخت رانندگي را آموزش ببنيد.در این بازی در محیط سه بعدی و چند لمسی ای که در اختیار دارید ماشین های مختلفی در فضا های مختلف به شما تحویل داده می شود که آن ها را پارک کنید.لازم به ذکر است که پارک ماشین ها در این بازی در مراحل بالاتر کاری بسیار سخت و طاقت فرسا است! 

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی پرتاب توپ به قوطی Can Knockdown 3

دانلود بازی پرتاپ توپ رایگان

بازی توپ

پیش نیاز : آندروید 2,1 و بالاتر

ایا شما هم از طرفداران بازی های پرتاب توپ هستید و می خواهید همانند یک بولینگ باز حرفه ای در اندروید خود بازی کنید؟

Can Knockdown 3  يک بازي جنجالي را براي شما آماده کرده ايم که اين بازي با گرافيکي بالا داراي چند توپ ميباشد که به وسيله ي اين توپ ها بايد هدف ها را نشانه گيري کنيد و اين هدف ها در نهايت به هدفي ديگر ميخورند و در نتيجه مسيري به حرکت در مي آيد.

بيش از 15 ميليون دانلود :
• سطوح مختلف به چالش کشيدن در مکان هاي زيبا 3D
• نمايش مهارت هاي خود را و دوستان خود
• دستاوردهاي متعدد و مدالها … جمع آوري همه آنها !
• گرافیک سه بعدی زیبا
• رئاليسم شگفت انگيز، موتور فيزيک کاملا تنظيم شده،
• دارای ویژگی هایی برای افزایش هیجان بازی
• باز کردن سطوح جديد، مکان هاي  جديد، و کشف اسرار پنهان!

دانلود / توضیحات بیشتر