دانلود برنامه تماشای فیلم نتفلیکس Netflix 5.1.1

برنامه تماشای فیلم نتفلیکس Netflix

Netflixنتفلیکس یک شرکت جهانی است که این امکان را برای کاربرانش فراهم می کند که بتوانند فیلم های مختلف را بصورت قانونی از طریق اینترنت مشاهده کنند. مهم ترین ویژگی این شرکت آمریکایی رعایت حق تکثیر یا همان کپی رایت است به این شکل که کاربران با خرید اشتراک های مختلف علاوه بر تماشای نسخه اصلی فیلم می توانند حقوق سازنده های فیلم را نیز رعایت کنند. با دانلود و نصب نرم افزار اندروید Netflix و خرید اشتراک این رسانه می توانید به تماشای فیلم های مختلف آن بپردازید بدون اینکه نیاز به دانلود و نصب نرم افزار های جانبی باشد. شرکت نتفلیکس علاوه بر انتشار فیلم های سایر شرکت ها، خود نیز دست به فیلم سازی زده و فیلم های ماندگاری مانند خانه پوشالی با امتیاز (9/10) از IMDB و نارنجی همان سیاه است با امتیاز (8/10) از IMDB را به عرصه سینما معرفی کرده است. چند وقت پیش شرکت Netflix اعلام کرد که ایران را نیز به لیست کشور های تحت پوشش خود افزوده تا به این شکل فیلم سازان ایرانی بتوانند با رعایت حقوق کپی رایت فیلم های خود را منتشر کنند و مردم نیز با خیال راحت از اینکه حقوق ناشر را رعایت می کنند به تماشای فیلم های با کیفیت بالا بپردازند. جالب است بدانید که قرار است سریال شهرزاد 2 از طریق این رسانه نیز منتشر شود.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی موج سواران مترو Subway Surfers 1.67.0

بازی دختر اسکیت

پيش نياز : اندرويد 4.0 و بالاتر
این ورژن آخرين نسخه بازي Subway Surfers  ميباشد که شما نقش يک دختر اسکيت سوار سريع و بازيگوش را بر عهده داريد . اين اسکيت سوار علاقه زيادي به بازي بر روي ريل آهن را دارد و شما ميتوانيد خواسته او را بر آورده کنيد . البته بازي به همين جا ختم نميشود شيطنت اصلي بازي در جايي جالب ميشود که اسکيت سوار آدم هاي معروف و پولدار را تعقيب ميکند و آنها را اذيت ميکند . شما در اين بازي از دست سرباز آسايش نداريد او به دنبال شماست تا شما را دستگير کند اما اگر با سرعت اسکيت سواري کنيد هرگز نميتواند به شما برسد.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی پارکینگ واقعی ماشین RealParking3D 2.5.7

 دانلود بازی ماشین ها

بازی های جدید اندروید

 

آیا می خواهید با یک بازی زیبا و کم حجم ماشین بازی واقعی را در اندروید خود تجربه کنید و از پارک کردن اتوموبیل ها لذت ببرید؟

پیشنیاز : آندروید 2.3 و بالاتر

برترین بازی پارکینگ اتومبیل ها در جهان ! بازی پارکینگ واقعی به صورت سه بعدی به گونه ای طراحی شده است که تفاوت آن با واقعیت بسیار اندک باشد ! در این بازی حرکات و مهرات های حرفه ای در پارکینگ مورد استفاده قرار می گیرد ، شما باید اتومبیل هایی را که در اختیارتان قرار داده می شود ، در جای مخصوص خود قرار دهید. البته این مسیرها ساده نیستند ! در واقع موانعی در مسیر حرکت خودروی شما قرار دارند که با عبور صحیح از آن ها ، می توانید مراحل مختلف را پشت سر بگذارید. برای آنکه امتیازهای خود را افزایش داده و یا رکوردهایی را به نام خود به ثبت برسانید ، لازم است مراحل را با سرعتی بالاتر و به صورت صحیح طی کنید. یکی از مهم ترین ویژگی های این بازی ف امکان کنترل کامل دوربین است ، به کمک این ویژگی شما به طور دقیق تمامی بخش های اتومبیل خود را کنترل می کنید. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود ورژن جدید نرم افزار آنتی ویروس قوی Security Pal Premium 1.4

نرم افزار امنیتی Security Pal Premium 1.4

با دانلود یک نرم افزار امنیتی برای اندروید موافق هستید؟آنتی ویروس Security Pal Premium 1.4 ابزاری قوی برای حفاظت اندروید شما در برابر انواع ویروسها و سایر بدافزار ها است.

اگر قصد دارید تا امنیت گوشی و تبلت اندرویدی خود را بطور کامل تامین کنید من به شما استفاده از اپلیکیشن Security Pal Premium را معرفی می کنیم که یکی در بین محبوب ترین برنامه های امنیتی اندروید در Google Play قرار دارد به همین دلیل من هم تصمیم گرفتم تا آخرین نسخه موجود آن را مثل همیشه بصورت رایگان در سایت جدید برای اندروید قرار دهم و امیدوارم از استفاده آن لذت کامل را ببرید. این برنامه که توسط Maypal Apps ساخته شده است توانایی های زیاد و متنوعی دارد اما اصلی ترین آن یافتن بد افزار هایی مثل ویروس ها و تروجان هاست که این کار را با سرعت و دقتی باورنکردنی انجام می دهد البته همانطور که از نسخه این نرم افزار پیداست که به تازگی طراحی و منتشر شده است اما شرکت سازنده آن به کاربران خود قول داده است که بصورت مداوم و همیشگی آپدیت های جدیدی را برای کامل تر کردن پایگاه داده آنتی ویروس خود منتشر کند پس می توان آینده ی روشنی را برای این آنتی ویروس جدید تصور کرد.

همانطور که گفته شد اپلیکیشن Security Pal Premium توانایی های فوق العاده ای دارد از جمله اینکه می تواند برنامه های مختلفی را که برروی دستگاه اندرویدی خود نصب کرده اید شناسایی و برروی آن ها قفل بگذارد درضمن این برنامه می تواند همانند نرم افزاری بهینه ساز عمل کند و با گشتن در حافظه، فایل های کش و بی استفاده را یافته و آن را حذف کند و به این شکل سرعت دستگاه شما را تا حدی که از این طریق امکان پذیر است افزایش دهد، تمام این ویژگی ها + توانایی یافتن و حذف ویروس ها این نرم افزار آنتی ویروس  را به گزینه ای کامل تبدیل کرده است. در انتها لازم است به محیط ساده و حجم پایین Security Pal Premium اشاره کرد بگونه ای که استفاده طولانی مدت از آن همانند برنامه های مشابه باعث کاهش سرعت گوشی یا تبلت شما عزیزان نخواهد شد پس زمان را فرصت را از دست ندهید و همین حالا این آنتی ویروس و برنامه بهینه ساز کامل و رایگان را از سایت New4Android دانلود و نصب کنید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار عکس برداری حرفه ای Cameringo

 دانلود نرم افزار عکس برداری مخصوص اندروید

نرم افزار های اندروید

 آیا از امکانات اپلیکیشن پیش فرض عکس برداری در دستگاه های آندرویدی ناراضی هستید و می خواهید نرم افزار جانبی برای اندروید خودتان دانلود کنید؟ آیا با تغییراتی اساسی در امکانات دوربین دیوایس آندرویدی خود موافق هستید؟ پیشنهاد می کنیم با ما در معرفی نرم افزار قدرتمند Cameringo – Effects Camera همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید 2.2 و بالاتر

به کمک Cameringo – Effects Camera شما می توانید زیباترین و خاطره انگیز ترین تصاویر را با دوربین هایتان به ثبت برسانید ، با وجود سادگی فراوان در محیط کاربری ، اماکاناتی قدرتمند و فوق العاده در اختیارتان قرار گرفته است ؛ این نرم افزار دارای مجموعه ای از زیباترین و کاربردی ترین فیلترهای موجود برای عکس برداری است که می توانید در صورت تمایل آنان را بر روی تصاویر خود اعمال کنید ، این نرم افزار در مجموع دارای بیش از 100 فیلتر مختلف و همچنین 20 قاب بسیار زیبا برای تصاویر شما می باشد ، یکی از مهم ترین و جالب ترین امکانات گنجانده شده در این نرم افزار ، قابلیت ثبت انیمیشن های GIF با قابلیت تغییر در سرعت است ، به لطف ویژگی محبوب Cameringo شما می توانید در حین اینکه در حال تماشای تصویر ثبت شده قبلی هستید ، اقدام به ثبت تصویر دیگری در کنار آن کنید ؛ بدین صورت که می توانید به صورت همزمان عمل مقایسه را قبل از به ثبت رساندن تصویر جدید انجام دهید. به طور کلی Cameringo – Effects Camera قصد دارد ویژگی هایی که جای خالی آنان در اپلیکیشن پیش فرض Camera احساس می شود را برایتان قابل استفاده کند. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار چراغ قوه در آندروید Tinyflashlightled v4.6

دانلود نرم افزار جدید اندروید چراغ قوه 

نرم افزار آندروید Tinyflashlightled v4.6

پيش نياز: آندرويد 1.5 و بالاتر

چراغ قوه برای اندروید, وسیله ای مورد نیاز برای همه مکان ها. شاید اتفاق بیافتد که در مکانی که شما حضور دارید به یکبار برق آن محیط برود یا اصلا برای مطالعه به چراغ مطالعه نیاز داشته باشید اما در دسترس شما نباشد.در این مواقع شاید به ذهنتان برسد کاش ما ازموبایل های قدیمی که چراغ قوه دارند برخوردار بودیم اما باید این مژده را به شما بدهم که با این نرم افزار برای آندروید می توانید تلفن همراه خود یعنی صفحه ی تلفن همراه خود را به یک منبع نور قوی تبدیل کنید . کاملا شبیه یک چراغ قوه با نور بالا و سفید رنگ. جالب است نه؟اگر فکر میکنید چراغ قوه همیشه برای شما لازم میشود میتوانید این نرم افزار را به طور رایگان برای تبلت و موبایل های اندرویدی خودتان دانلود نمایید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار ساخت کاریکاتور photowarp v1.6.7

 دانلود برنامه اندروید ساخت کاریکاتور

نرم افزار اندروید photowarp v1.6.7

پيش نياز : آندرويد 1,6 و بالاتر
photowarp v1.6.7 يک نرم افزار جالب و خنده دار در زمينه ي تصوير ميباشد که به نوعي کار کاريکاتور را انجام ميدهد,حالت صورت يا هر چيزي را بزرگ کوچک و پيچ و تاپ هايي ميدهد که به گونه اي شکل را از حالت طبيعي در آورده به يک شکل خنده دار تبديل ميکند. حتي اين برنامه در مواقعي ميتواند مورد استفاده قرار گيرد که يک جسم را زيبا کند به عنوان مثال ميخواهيد يکي از اعضاي بدنتان را کوچک يا بزرگ جلوه دهيد که به زيبايي شما کمک کند پس اين نرم افزار به شما کمک زيادي خواهد کرد. کار با اين نرم افزار بسيار آسان است اگر تلفن همراه شما لمسي باشد ميتوانيد  قسمت مورد نظر را لمس کرده و به هر طرف ميخواهيد هداييت نماييد.

 

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار pdf&office جدید Documents To Go v2.500

دانلود نرم افزار اندروید مدیریت و اجرا فایل های  pdf و office

نرم افزار اندروید موبایل جدید

پيش نياز : آندرويد 2,1 و بالاتر
Documents To Go Full Version v2.500 نرم افزاری مفید برای نشان دادن  فايل هاي پاورپوينت و همچنين مشاهده ادوبي فايل هاي PDF در گوشي هاي هوشمند مجهز به سیستم عامل Android میباشد. این برنامه  از آن دسته از نرم افزار های میباشد که سادگی آن در حین قدرتمند بودن  مخاطبان بسیاری را به سوی خود جذب کرده است ، این نرم افزار اسناد مورد نظر شما را در یک مجموعه جمع آوری می کند و باعث میشود عملبات شما بهتر انجام شود.
پشتيباني از آخرين فرمت هاي مايکروسافت آفيس و ادوبي (توضيحات، DOCX، XLS، XLSX، PPT، PPTX & PDF) از ویژگی های Documents To Go میباشد.
پشتيباني از ورق به رفتن محاسبات قدرتمند ارائه مي دهد داده ها را با پشتيباني از 111 توابع، قالب بندي سلول، تعداد و ورق، سطر و تنظيمات ستون، مناسب گزينه هاي خودکار، پانل هاي يخ، مرتب سازي، برش، کپي، چسباندن، خنثي سازي، نمودار، و غيره… را میتوان جز ویژگی های دیگر آن به شمار آورد.

 

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی جنگی Modern War v3.1

 دانلود بازی جنگی اندروید مدرن وار 
دانلود بازی اندروید Modern War v3.1

پيش نياز : آندرويد 2,2 و بالاتر
Modern War v3.1 اين بازي نيز براي آن دسته از افرادي ميباشد که علاقه زيادي به بازي هاي آندرويد دارند. در اين بازي نقش يک مبارزه مسلح را ايفا ميکنيد که به دستور مافوق با گروهي از سربازان به مبارزه با دشمنان مي پردازيد.هم اکنون می توانید این بازی را برای موبایل یا تبلت دارای سیستم عامل اندروید دانلود کنید.

ويژگي هاي بازي Modern War v3.1:

– بازي به صورت آنلاين قابل اجرا می باشد!
– HIGH RES گرافيک عالي بازی.
– انتخاب یکی از شش کشور آمريکا، روسيه، بريتانيا، آلمان، چين، و ايران برای اجرای بازی
–  وجود نیروهای هوا، دريا و زمين
– 300 + ماموريت هاي مختلف در طول بازی
– کشف مناطق مختلف در سراسر جهان و تصرف آنها
– ساخت کارخانه ها، پناهگاه ها، نيروگاه ها، و بيشتر!
– جایگذاری بمب در ساختمان، انفجار تانک و …!
– دعوت از دوستان براي اتحاد قوي تر!
– جمع آوري درآمد عظيم  از پايگاه !
– ساخت يک ارتش عظيم الجثه!
– لذت بردن از يک داستان زیبا

همه ی این ویژگی ها در این بازی گنجانده شده است.پیشنهاد میکنم به هیچ عنوان بازی را از دست ندهید.

دانلود / توضیحات بیشتر